Deel 19 ! Ben effe een paar uurtjes weg en we zijn alweer 9 pagina's verder! Wat een weer hé! Na mijn laatste bericht rond half twaalf is het hier beter geworden, de zon kwam er weer wat door, even later weer wat donkerder met nog wat licht onweer en vervolgens klaarde het weer op. Ik ben benieuwd wat er vanavond nog komt!
Het is hier nu echt 20x zo licht als vanmiddag om een uur of 1 En nu nog 23 graden en behoorlijk drukkend. Heb dan ook de hele dag al enorme hoofdpijn...
Sabini
Geplaatst: 23-08-11 19:51
Naath86 schreef:
In Assen is het nu ook ineens ontzettend benauwd..
Pff hier in Almelo ook. Ging net een rondje (4 km) hardlopen. Maar die telde voor twee Jeetje zeg!
Uhm NEE,doe maar niet. het trekt hier nu wel helemaal dicht en het word donker,maar tot nu toe nog steeds droog. Weiland was niet eens nat,hardstikke droog,behalve bij de drinkbak dan.
_Dune_
Geplaatst: 23-08-11 20:32
Vanochtend op het werk werd het zo ontzettend donker, dat de lantaarns weer aangingen. In plaats van 11 uur 's ochtend, leek het wel 11 uur 's avonds. Het kwam met bakken uit de lucht en het "tunneltje" bij het werk was ondergestroomd.
Vanavond heb ik lekker in het zonnetje kunnen rijden en toen ik thuis kwam heb ik deze foto kunnen maken;
Cyntje
Geplaatst: 23-08-11 20:33
Dit ontwikkelde zich net boven ons, echt prachtig om te zien!