Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 09:20

dennisje schreef:
Saskiaa_ schreef:
Al sinds ik deze aflevering McLeods Daughters heb gezien, zeg ik dat ik hierin wil trouwen:

http://mcleodsfans.web-log.nl/mcleodsfa ... dding4.jpg

:+:

ik ga trouwen :D
en deze jurk is geweldig je hebt goede smaak saskiaa_ :D

Ik heb deze jurk gepast... Was echt mijn droomjurk... (wij trouwen 23 september a.s. <3 )
Maar doordat ik maar 1.60 ben, is de sleep te lang en viel hij gewoon écht niet mooi...
Nu heb ik een andere.... Van Ladybird *D
Nog een heel gedoe en stress geweest om mijn jurk te krijgen i.v.m. het faillissement van de Avenue in Rotteram ;(
Maar gelukkig heb ik hem *\o/*
Moet alleen nog vermaakt worden, dus op de foto's is hij te lang... Jurk ligt nu bij de coupeuse :')
Afbeelding
Afbeelding Vooral die glimlach van mijn moeder... Goud waard *D
Afbeelding detail achterkant, het lint wordt paars en en komt een halter aan de jurk (ben niet zo van strapless :+ )
Laatst bijgewerkt door Nadia op 27-07-11 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 09:33

Anthea schreef:
Jeetje Sterre, ik vind dat meer iets voor de huisslaaf van 100 jaar geleden :=

:') :j

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:13

wouw wat een mooie komen voorbij, kwam die van nina maar niet tegen maar toch op pag 7 stond ie! Mooi simpel maar toch ook niet,
de jurk van bridemates vind ik ook geweldig, vooral dat stukje, you don't fit a .... a... fits you (.. voor het merk even vergeten)

Ga dit topic in de gaten houden, geen plannen maar kan er wel al uren over dromen :)

Wil zoiezo een lange sluier (met kant afgewerkt denk ik) voor mijn gezicht zoals Kate http://www.fashionlicious.nl/wp-content//dress-kate-middleton.jpg

En een jurk met weinig sleep zodat je wel lekker kunt dansen 's avonds of een sleep die je aan je pols kunt doen!

Afbeelding
met kraag ook erg leuk

Afbeelding

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:23

Laatst bijgewerkt door Yasmine op 27-07-11 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in URL gezet.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:35

MissJeanny schreef:
Deze en deze allebei * droomt *

http://www.astrids-bruidsmode.nl/20218063.jpg

Van de 2e zou ik het toch wel wat witter willen en anders die bloemen bij de arm bij de 1e doen. Maar iig zoiets :D Heb al een superkerel maar eerst maar eens wat langer samen zijn en gevraagd worden hihi. Maar kan al niet wachten :o

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH HEBBEN!!!! IK WIL TROUWEN!!

EDIT: Sorry :o
Laatst bijgewerkt door Stopcontact op 27-07-11 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:37

Ik wil graag nog één keer vragen of men geen foto's wil quoten...graag even het linkje onwerkend maken als je op de quote knop drukt.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:44

denise04 schreef:
dennisje schreef:

ik ga trouwen :D
en deze jurk is geweldig je hebt goede smaak saskiaa_ :D

Ik heb deze jurk gepast... Was echt mijn droomjurk... (wij trouwen 23 september a.s. <3 )
Maar doordat ik maar 1.60 ben, is de sleep te lang en viel hij gewoon écht niet mooi...

-O-
Dat meen je niet. Ik ben 2 cm groter dan dat jij bent, dus dat zal hem ook voor mij vast niet worden.. -O-

De jurk die je nu hebt uitgezocht vind ik ook erg mooi! :j

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:45

Moderatoropmerking:
Bij deze het vriendelijke verzoek om foto's niet zichtbaar te quoten, maar de foto als link in een quote te zetten.
Op die manier raakt het databeest niet oververhit en blijft het topic wat overzichtelijker.
Alvast bedankt.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:54

michelle___ schreef:
ukje schreef:
Wow, de laatst geshowede jurk wil ik :D

Ik riep altijd dat ik in een "Sissi" jurk wilde trouwen, en eigenlijk nog steeds wel, vindt het anders zo standaard

Je bedoeld toch niet die roze he? :')

Ja wel, maar denk dat als ik ooit echt ga trouwen ik wel wat minder uitpak.

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:15

Willen jullie mijn bruidsjurk zien waarin ik 12 augustus ga trouwen?
De foto die gemaakt is was tijdens passen, ik was bij outlet bruidsjurken en daarna een afspraak voor nieuwe jurken... Mijn oog viel voor deze jurk... Ik heb zo´n 15 jurken gepast, deze als laatste. Mijn schoonzus werd emotioneel, want iets veranderde in mijn ogen waardoor zij zag dat dit mijn jurk moest worden...

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:16

tuurlijk willen we die zien!

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:17

Inderdaad! Showen!!

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:20

Laatst bijgewerkt door Nadia op 29-07-11 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, je mag max 2 foto's ter illustratie toevoegen

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:22

Gave uitnodiging ook!!

Jurk is niet mijn ding maar vind hem je wel mooi staan!

Voor de meiden die een cinderella jurk willen met roze:
Afbeelding

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:26

Dank je wel.
Het is zo moeilijk om een jurk te vinden... Je hebt bepaalde ideeen hoe het eruit moet zien, je komt met voorbeelden maar je loopt weg met een totaal andere jurk... Dat is mijn ervaring... In deze jurk zag mijn schoonzus de twinkeling in mijn ogen....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:33

Ik zie een hoop walgelijke jurken :+ En een paar mooie :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:44

Sefanja, jouw jurk is echt super mooi!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:10

Mooi sefanja, mag ik vragen hoe je dat met je bh gaat doen? Ik zou zelf graag een strapless of een halterjurk willen, maar kan met mijn borsten echt net zonder bh. Kan nu al piekeren hoe ik dat op moet lossen als het eenmaal zo ver is :D

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:11

Colway schreef:
Citaat:
Als ik ooit ga trouwen, wil ik liever geen strapless jurk. Heb niet zo veel euh, boezem en ben gewoon bang dat je de hele dag aan het sjorren bent om die jurk op zijn plek te houden, alle plakkers/speciale bh's en dergelijke ten spijt := Dan valt er dus al vrij veel af. Kan er wel iets aan laten zetten maar vind dat toch niet altijd mooi.

een goede strapless jurk hangt op je heupen dus ook met een kleine boezem weinig gesjor :)

Ik ben vorig jaar met een vriendin jurken gaan passen bij een super de luxe zaak, deden we alsof we op dezelfde dag gingen trouwen :') Ik wilde gewoon eens passen ;-)

Ja dat geloof ik zo, als hij goed op maat wordt gemaakt... Maar tóch... Zou zo bang zijn dat ik op mijn grote dag tóch moet gaan sjorren of juist dat ie zo strak zit dat het niet prettig wordt. Heb nu een paar bruiloften meegemaakt waarbij de bruid een stapless jurk had en bij eentje moest de bruid toch af en toe flink sjorren, plus dat haar jurk aan de bovenkant wat openstond soms en je dus zo euh, naar binnen keek. Omdat ze vrij klein was en een flinke boezem had was dat misschien onvermijdelijk, maar lijkt me toch niet helemaal fijn :=

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:12

Mas schreef:
Mooi sefanja, mag ik vragen hoe je dat met je bh gaat doen? Ik zou zelf graag een strapless of een halterjurk willen, maar kan met mijn borsten echt net zonder bh. Kan nu al piekeren hoe ik dat op moet lossen als het eenmaal zo ver is :D

Een strapless BH?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:12

Wat een heerlijk topic :+:

Die van McLeod die jurk vond ik ook geweldig!
Ik gezien dat http://www.alfredangelo.com wel zulk soort jurken heeft. En die heeft ook nog allemaal andere mooie jurken

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:13

Mas schreef:

Gwn een torselet uitzoeken in je bruidsmode zaak, deze zijn speciaal gemaakt voor onder (strapless)bruidsjurken, kun je direct kijken of het onder je droomjurk past! :)
Laatst bijgewerkt door FuGeLiCu op 27-07-11 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:15

ik heb ze apart gekocht maar gaat heel goed idd

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:22

Afbeelding

Bij mij geen bruiloft in zicht, zelfs nog geen geschikte bruidegom. Maar ik vind zoiets wel erg mooi!

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:23

Citaat:
En een jurk met weinig sleep zodat je wel lekker kunt dansen 's avonds of een sleep die je aan je pols kunt doen!

Ik had een jurk met sleep (dat hoorde toch wel bij mijn droomplaatje :o ) maar deze kon van achteren opgeknoopt worden 's avonds zodat je makkelijk kunt dansen, ideaal!
(er zit dan onderin je sleep een klein knoopje, deze zie je niet want gaat over de grond zegmaar, en op je kont een heel klein lusje wat niemand ziet. 's Avonds knoopje door lusje et voilà ;) )

Dus laat je jurkkeuze niet afhangen van de sleeplengte! Bruidsmodezaken hebben hier hele creatieve oplossingen voor! En bovendien kan de sleep altijd ingekort worden.
Laatst bijgewerkt door FuGeLiCu op 27-07-11 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt