ik wou grappig doen,en ging voor haar staan en begon allemaal gekke bekken te trekken.
Toen ik klaar was en haar aankeek,kwam ik erachter dat zij het niet was.
Ik schaam me niet snel,maar dat was toch wel een beetje voor banketstaaf
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).
Ik had blijkbaar een flinke jaap boven mijn oog en er liep een aardige straal bloed over mijn hoofd.
Beau_Myrthe schreef:Nou zal ik even de bloopers van mij en vriendin omhoog halen!
Ik woon in zuidlaren als dat al bekend is dan is dat om de zuidlader paarden markt wat eeen GROOOT feest is dus om 7 uur 's avonds hadden me vriendin en ik maar bedacht om de feesttent in te gaan er waren toch bekenden nu bleek dat die onze drankjes wel betaalde dus dat ging aardig snel![]()
Maar we hadden ineens bedacht om een rondje te lopen dus hup wij rondje lopen komen we politie te paard tegen zegt mijn vriendin ineens bloed sirieus tegen mij wist je dat normaal de banketstaaf van het paard eronder zit ? bij deze paarden zit die erboven op! ik heb het uitgegiert van het lachen.

Dus dan maar de iets normalere blunders:
Ik heb daar eerst op de grond gelegen van : uhm hea? what? Ik blijf liggen, steek mijn hand omhoog en zwaai vriendelijk naar mijn vrienden van: het is goed rij maar door
Ik ben kruipend naar boven gegaan, tegen alle kasten opgelopen en alle deuren, jullie kennen het wel. Toppunt was dat ik mijn vriendin wou smsen van: hee bedankt nog voor het thuisbrengen. Alleen werd dat natuurlijk iets heel anders want mijn toetsen van mijn mobiel haperen wat en woordenboek staat aangeschakeld dus aangezien ik met mijn dronken kop niet meer kon sms'n kreeg ik terug: hahahahahahahahahahahahahaha van haar
Het ergste was dat ik dat smsje naar mijn (af en toe nogal overbezorgde) vriend stuurde omdat ze boven elkaar in de lijst staan.
Geen strak plan want die jongen was helemaal van: waar ben je? je klinkt ontzettend dronken? Gaat het? Moet ik komen? Reageer asjeblieft? etc Dus ik met mijn laatste krachten van; ben thuis.
Was hij niet zo blij mee x) 
De volgende dag was ik op de camera foto's aan het kijken en ik schrok me kapot, zie ik daar een foto van mij zoenend met dat meisje. Dus ik van; wat the fiets heb ik gedaan?! Wie heeft deze foto's gemaakt???!!???! Half uitgeflipt op een vriendin die mijn camera bij zich had bleek dat ik die foto's zelf heb liggen maken terwijl ik bezig was.
Jullie begrijpen ik schaamde me kapot... Negra_Lover schreef:Hmm... ik beleef altijd wel wat met drank op![]()
- Midden in de nacht wezen zwemmen in mijn fluoriserende knalroze string(ik gaf licht) waar iedereen bij was
- Een egel vinden, hem oppakken en rondjes rennen en schreeuwen dat je hem moet redden. Midden in een woonwijk
Pascal schreef:Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen
En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.
Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!
Geniaal!!! Heb echt een half uur dubbel gelegen

JessAndHope schreef:Pascal schreef:Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen
En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.
Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!
Geniaal!!! Heb echt een half uur dubbel gelegen
). M'n vriend had de hele avond al zitten kwallen dus ik had de pee in toen ik nuchter daar binnen stapte..
Paar glazen bier op maar smaakte me niet, merk waar je hoofdpijn van krijgt.. toen wilden de jongens tequilla gaan drinken dus vooruit, ik doe gezellig mee.. zout, citroen, glaasje en hoppa weg voor je het in de gaten hebt.
En ja, op 1 been kun je niet lopen dus ronde 2 en drie gingen ook lekker. Iemand vroeg opeens wie er cherry had besteld.. ik niet dus, maar ik was al redelijk jolig dus hop.. glaasje cherry erbij, anders staat die ook maar te bederven

De volgende dag tegen vriendje gezegd ooh maar ik weet alles nog
Hij wist de naam van dat perdje nog wel, ik helaas niet meer
Mijn schoonouders hebben in een deuk gelegen hoe ik tegen dat beest stond te kwebbelen
*schaamt zich nog steeds dood*
( en een kop naar de agent trekken alsof jij geen druppel gedronken hebt en heel braaf bent
)
De agenten keken me aan en vertelde dat ik maar snel mijn bedje moest opzoeken want dat lag lekkerder dan de grond