Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:56

Ik had heeel erg veel gedronken in een discotheek,en dacht dat ik een van mijn beste vriendinnen zag wandelen,
ik wou grappig doen,en ging voor haar staan en begon allemaal gekke bekken te trekken.
Toen ik klaar was en haar aankeek,kwam ik erachter dat zij het niet was.

Ik schaam me niet snel,maar dat was toch wel een beetje voor banketstaaf :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:58

owja en mijn vriend gooide een keer een glas kapot op de grond
(zo doen de grieken dat!! *PATS*) ofzo...
en ik keek net naar beneden wat hij ging doen. Glas splinter in mn oog! gelukkig stak hij niet in mn oog, maar hij lag zeg maar op mn oogbal. dus ik ren naar de wc en haal er toch een splinter van zon 5 mm uit!!!
Hij voelde zich banketstaaf......

owjaaaa hahah nog een, mijn vriend woonde nog thuis en liet altijd zn sporttas slingeren. ZIjn ma was het SPUUGzat, dus die had die tas voor de deur gelegd, in de hoop dat hij met zn zatte kop onderuit zou gaan als hij naar binnen zou lopen. Maar raad eens wie mijn vriend (gentleman...) als eerst (met haar zatte kop!!) naar binnen liet... BAM!!!!! daar lag ik!! languit. En dat was de eerste keer dat ik daar sliep :')
verhaal moet ik nu nog aanhoren.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:58

Er schiet me net nog iets te binnen :+
Ik had toen ik zestien was mijn eerste hakken gekocht (ik vond het tijd om vrouwelijker te worden :o).
Op een avond deed ik ze aan naar de verjaardag van mijn tante, die avond dronk ik aardig wat.
Toen we weer naar huis gingen stapte ik zoals altijd in de auto, maar ik was de hakken een beetje vergeten..
Ik stootte mijn hoofd dus tegen de auto, maar voelde vrijwel niks en ging dus doodleuk in de auto zitten.
kwamen we thuis schrok mijn moeder :') Ik had blijkbaar een flinke jaap boven mijn oog en er liep een aardige straal bloed over mijn hoofd.
Die snee heb ik echt nog anderhalf jaar zien zitten, daarna trok hij langzaam weg.
Ik denk dat ik zonder drank toch iets meer had gevoeld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:02

Beau_Myrthe schreef:
Nou zal ik even de bloopers van mij en vriendin omhoog halen! :j
Ik woon in zuidlaren als dat al bekend is dan is dat om de zuidlader paarden markt wat eeen GROOOT feest is dus om 7 uur 's avonds hadden me vriendin en ik maar bedacht om de feesttent in te gaan er waren toch bekenden nu bleek dat die onze drankjes wel betaalde dus dat ging aardig snel :+
Maar we hadden ineens bedacht om een rondje te lopen dus hup wij rondje lopen komen we politie te paard tegen zegt mijn vriendin ineens bloed sirieus tegen mij wist je dat normaal de banketstaaf van het paard eronder zit ? bij deze paarden zit die erboven op! ik heb het uitgegiert van het lachen. _O-

hahahhahaahhaha das een goeie!!!!!!!!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:15

Hmm... ik beleef altijd wel wat met drank op :+

- Midden in de nacht wezen zwemmen in mijn fluoriserende knalroze string(ik gaf licht) waar iedereen bij was

- Een egel vinden, hem oppakken en rondjes rennen en schreeuwen dat je hem moet redden. Midden in een woonwijk :o

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:40

:')
Mensen dit topic is hilarisch _O-
Ik heb dingen gedaan waar ik me echt ontzettend voor schaam en die gaan no way op internet _O- Dus dan maar de iets normalere blunders:
Laatst op een examenfeest werd ik thuisgebracht door de vriend van een vriendin. Hij was de bob en een andere vriendin ondersteunde me de auto in. Ik ben uitgestapt heb 5 min tegen de deur aanlopen prikken met de sleutel en net toen K. (de vriend van mijn vriendin) uit wou stappen om me te helpen ging de deur open en viel ik naar binnen :') Ik heb daar eerst op de grond gelegen van : uhm hea? what? Ik blijf liggen, steek mijn hand omhoog en zwaai vriendelijk naar mijn vrienden van: het is goed rij maar door :') Ik ben kruipend naar boven gegaan, tegen alle kasten opgelopen en alle deuren, jullie kennen het wel. Toppunt was dat ik mijn vriendin wou smsen van: hee bedankt nog voor het thuisbrengen. Alleen werd dat natuurlijk iets heel anders want mijn toetsen van mijn mobiel haperen wat en woordenboek staat aangeschakeld dus aangezien ik met mijn dronken kop niet meer kon sms'n kreeg ik terug: hahahahahahahahahahahahahaha van haar :') Het ergste was dat ik dat smsje naar mijn (af en toe nogal overbezorgde) vriend stuurde omdat ze boven elkaar in de lijst staan. :+ Geen strak plan want die jongen was helemaal van: waar ben je? je klinkt ontzettend dronken? Gaat het? Moet ik komen? Reageer asjeblieft? etc Dus ik met mijn laatste krachten van; ben thuis. :') Was hij niet zo blij mee x)

En deze is erger:
Op vakantie met vriendinnen. Het was de laaste avond, dus ik was echt knalbezopen, ben hele uren kwijt. Dit is maar een anekdote van een lange avond, maar dat krijgen jullie niet te horen haha daar schaam ik me te erg voor :P
Maar blijkbaar heb ik dus met mijn dronken kop een goede vriendin gezoend. Daarna is zij huilend weggelopen omdat ze dacht dat ze nu vreemd was gegaan en dat kind is helemaal gek op haar vriend. Maar ik snapte het niet en werd ietsjes nuchterder want ik zag haar opeens zitten op de trap in die disco. Dus ik van: K.? Ben je aan het huilen of aan het lachen? Een andere vriendin duwde me weg en toen ben ik naar de wc gestrompeld. Daar was net een poetsmeneertje bezig en ik stond te wankelen bij de wasbak. Dus hij van: are you oke? En blijkbaar heb ik iets gezegd van: yes, i just kissed a girl, now she is upset because she has a boyfriend, but i'm not upset, it was nothing. Die man kwam niet meer bij en zij nog van: doe maar wat rustiger aan en maak nog maar veel plezier meid _O- De volgende dag was ik op de camera foto's aan het kijken en ik schrok me kapot, zie ik daar een foto van mij zoenend met dat meisje. Dus ik van; wat the fiets heb ik gedaan?! Wie heeft deze foto's gemaakt???!!???! Half uitgeflipt op een vriendin die mijn camera bij zich had bleek dat ik die foto's zelf heb liggen maken terwijl ik bezig was. :+ Jullie begrijpen ik schaamde me kapot...

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:43

Negra_Lover schreef:
Hmm... ik beleef altijd wel wat met drank op :+

- Midden in de nacht wezen zwemmen in mijn fluoriserende knalroze string(ik gaf licht) waar iedereen bij was

- Een egel vinden, hem oppakken en rondjes rennen en schreeuwen dat je hem moet redden. Midden in een woonwijk :o

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me, van die egel _O- _O- :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:44

Ik wed dat dat beest doodsbang was :') Arm dier :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:45

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:50

Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

:') Geniaal!!! Heb echt een half uur dubbel gelegen _/-\o_

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:54

Hahaha dat had ik ook bij die blooper.. _O-
Heb em vandaag aan een paar vriendinnen verteld en die lagen ook dubbel := :')

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:56

JessAndHope schreef:
Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

:') Geniaal!!! Heb echt een half uur dubbel gelegen _/-\o_

Die laatste is echt meesterlijk!

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:02

Schiet me trouwens wat te binnen!

Ik was met een paar goede vrienden en een scharrel in de discotheek,allemaal dronken, komen er opeens een paar vrouwen bij ons staan en eentje begint tegen een scharrel van mij aan te rijden, ik woest dat die scharrel er zo in mee ging.
Paar vrienden van mij gierde het uit van het lachen en ik begreep niet waarom totdat er eentje vertelde dat die vrouw een travo was.
Scharrel loopt naar buiten met die "vrouw" (travo) en komt een paar minuten later lijkbleek terug en zegt verdwaast het was een vent, ik kwam niet meer bij van het lachen! :')

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:12

Hmm.. hoewel mijn "drinking days" al veel jaren achter me liggen, en ik me af en toe beperk tot 1 pilsje, staat me nog wel een geweldige blooper in mijn geheugen...

Ik was een jaar of 22 en we gingen met de hele vriendengroep bowlen (ja, is al lachwekkend ;-) ). M'n vriend had de hele avond al zitten kwallen dus ik had de pee in toen ik nuchter daar binnen stapte..
Mijn vriend zat bij de vrouwen.. dus ging ik maar bij de mannen aan de bar zitten :D Paar glazen bier op maar smaakte me niet, merk waar je hoofdpijn van krijgt.. toen wilden de jongens tequilla gaan drinken dus vooruit, ik doe gezellig mee.. zout, citroen, glaasje en hoppa weg voor je het in de gaten hebt. :P En ja, op 1 been kun je niet lopen dus ronde 2 en drie gingen ook lekker. Iemand vroeg opeens wie er cherry had besteld.. ik niet dus, maar ik was al redelijk jolig dus hop.. glaasje cherry erbij, anders staat die ook maar te bederven :P

En toen was het nog even gezellig.. tot ik van de barkruk afstapte.. Flooowwwww.. ik zweefde. Hoewel mijn hoofd alles nog kon registreren wilde mijn lijf niet meer. De 15 meter naar het toilet leken wel kilometers. Daar aangekomen wat water in mijn gezicht maar het kwaad was al geschied.. en ik wilde naar huis!

Schoonpa kwam ons ophalen, ik achterin. Pfff hoofd achterover en dan wordt je dus nog misselijker. Blij dat ik hoorde dat we eindelijk onze straat inreden.. Ik doe de deur open en stap uit.. maar vergeten dat we pal voor de voortuin stonden dus toen ik een stap wilde zetten viel ik over het tuinhek en lag languit gespreid tussen de plantjes :D
Na veel strompelen mijn bed gevonden, heerlijk geslapen en 2 dagen goed groen en geel geweest en behoorlijk ziek. Da's ook de laatste keer geweest dat ik alles door elkaar heb gedronken. Wijsheid komt met de jaren én na een behoorlijk genante avond.. :j

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:15

Dat bowlen met vriendengroep ken ik, ik ben er al geen ster in en met drank schoof ik op mijn kont over de baan!

Nou dat geintje met de politie vond ik ook echt een mooie maar het had niet veel gescheeld en hij had ons bijna meegenomen _o- echt die kerel gaf een gil hahahaha.

Mijn vriend heeft trouwens een keer de wc borstel en kalender omgedraaid!
De wc borstel hing aan de muur en mijn kalender lag verscheurd in de wc.... _o- en hij wist het echt niet meer!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:18

Hahaha _O-
Jij maakt echt wat mee als je dronken bent geloof ik :')

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:32

Tja, achteraf gezien heb ik die avond helemaal niet gebowld.. alleen maar aan de bar zitten z...
Bowlen was denk ik een betere tijdsbesteding geweest. In ieder geval krijg je daar geen kater van :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:42

Hahaha, lig echt in een deuk :d haha geniaal topic dit :j

Ik heb dingen waar ik totaal niet trots op ben *was echt heulheulheul erg * maar ook hele leuke dingen...

Languit tegen een politiepaard staat te banketstaaf en met die politie := De volgende dag tegen vriendje gezegd ooh maar ik weet alles nog :+ Hij wist de naam van dat perdje nog wel, ik helaas niet meer := Mijn schoonouders hebben in een deuk gelegen hoe ik tegen dat beest stond te kwebbelen :+ *schaamt zich nog steeds dood*

Oh vrijgezellen feest van mn baas *tja horecamensen* met 4 vrouwelijke collega's staan zoenen en de volgende dag de foto's terug zien en dan zo iets hebben van euuh wat doen wij daar nou?! :+

Vooral veel vallen, tegen mensen aanlullen en de sleutel niet meer in het slot krijgen is toch wel het toppunt :=

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:45

Alweer heel wat jaren terug was ik op het feestje van een klasgenoot. Daarna de stad in en we waren met allemaal meiden en de vriend van mijn klasgenoot. Hebben we allemaal (behalve degene met een vriend natuurlijk) de grootste sukkels uitgekozen die we konden vinden en hebben we met zijn allen tegelijk met onze sukkel staan zoenen. Ik heb vast nog wel meer blunders, want ik heb nogal veel gezopen, maar kan er nu even niet opkomen.

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:18

haha geniaal dit topic!! ik ga ook raar doen als ik drank op heb en heb al t een en ander mee gemaakt als ik er weer op kom plaats ik het wel

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:22

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 18-09-24 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:26

Oow over dat politiepaard ken ik er ook nog wel 1 :')

Ik was hele tijd terug met mijn nicht uit, en toen we aardig bezopen de kroeg uitkwamen stonden daar 2 politiepaarden.
Mijn nicht fluisterde: Shhtt..normaal lopen! Anders pakken ze ons op want we hebben gedronken! :')
Ik dus mijn uiterste best doen om zo 'nuchter' mogelijk te doen en toch een politiepaard aaien!
Ondertussen toen ik braaf het paard stond te aaien, en de agenten schijnheilig complimentjes bleef geven over de prachtige paarden, en dat ze 'zo mooi bruin waren' := ( en een kop naar de agent trekken alsof jij geen druppel gedronken hebt en heel braaf bent O:) )
Terwijl ik druk aan het kleppen was met de agenten merkte ik niet dat ik aan het omvallen was...en boem....daar lig je dan naast een politiepaard _O- De agenten keken me aan en vertelde dat ik maar snel mijn bedje moest opzoeken want dat lag lekkerder dan de grond :j :')

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:27

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 18-09-24 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandiiy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:49

Ohw leuke dingen hier allemaal! Hier staan in de stad vaak politiepaarden, was ik met een paar vrienden op stap hadden ze me wijsgemaakt dat als je 1 euro aan de politie agenten zou geven je dan een rondje mocht rijden! Ik met me zatte hoofd een euro gaan zoeken, gevonden, wou er heen lopen maar toen riepen ze gelukkig dat het niet zo was, wil niet weten hoe die agenten gekeken zouden hebben als ik de euro had aangeboden :p

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 01:34

ogoh ik ben dronken hebben foute party op de mamege is so gezrllif