[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winniiee

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:21

Ik kom ook een beetje meekletsen in dit topic als jullie dat oke vinden? : )

Mode is echt een deel van mij. Echt een manier om mezelf te uiten. Vind het heel leuk om er mee bezig te zijn.
Heb ook heel lang de modeacademie willen doen nadat ik klaar ben met school. Maar ik denk dat dat hem uiteindelijk niet gaat worden.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:26

Sodeletuut schreef:
Ik kom even binnenvallen :o

Ik zit er aan te denken een badpak te kopen, maar wat vinden jullie, kan dat, en is het niet oudbollig? Ik ben 18. :P

Bijvoorbeeld;
http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode ... iewsVragen

Ik vind dat erg leuk. Ik ben niet een mega slank, dus denk dat zoiets toch ook wel mooier staat dan een bikini. Maar is het wel van deze tijd? :')

Soms staat een mooi, goedpassend badpak beter dan dat bikinitje dat je eigenlijk niet past maar waar je je toch wou inwurmen.
Wat ook kan is een trikini, zoals ik heb

(Ik ben trouwens 20) en loop aan strand (thuis niet natuurlijk, dan bruin ik niet) met dit rond:
Afbeelding

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:28

Zoiets vind ik zelf dan weer minder geschikt voor iemand die zijn vetjes wil verbergen, daar moet je echt megaslank voor zijn juist!
Zulke badpakken zijn dan wel weer wat minder 'ouderwets', maar vind het wel al gauw ordinair worden... (Ligt er wel aan wie het draagt)

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:32

Sodeletuut:
Als een badpak bij jou je vormen mooier accentueert en beter laat uitkomen moet je je zeker niet laten tegenhouden door het feit dat badpakken door sommige mensen oudbollig gevonden worden.

Draag waar JIJ je goed bij voelt en waar jijzelf met een fijn gevoel in kan rondlopen. :)
Ik vind badpakken goed kunnen hoor.. het is niks voor mij maar het ligt er gewoon aan HOE je het draagt en wie het draagt. Als jij je er goed bij voelt is dat het belangrijkste toch. :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:35

Sodeletuut schreef:
Ik kom even binnenvallen :o

Ik zit er aan te denken een badpak te kopen, maar wat vinden jullie, kan dat, en is het niet oudbollig? Ik ben 18. :P

Bijvoorbeeld;

Ik vind dat erg leuk. Ik ben niet een mega slank, dus denk dat zoiets toch ook wel mooier staat dan een bikini. Maar is het wel van deze tijd? :')

Als jij ze leuk vindt, gewoon doen hoor :)
Ik vind ze niet oudbollig eerlijk gezegd. Ik denk er verder ook niet bij na of iemand in een badpak of bikini rondloopt, moet ieder voor zich beslissen. En als jij je gemakkelijker in een badpak voelt, moet je dat gewoon doen. Ik ga zelf ook altijd in badpak zwemmen bijvoorbeeld, terwijl alle andere meisjes in het zwembad hun bikini aan hebben. Overigens lig ik op het strand wel in bikini, ik vind bikini's op zich mooier dan een badpak en ik heb m'n buik ook graag bruin. Maar ik vind absoluut dat het kan!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:40

Haha ik heb toch maar een bikini besteld. (hoezo beinvloedbaar _O- )

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:42

Ahh, hopelijk toch niet door mijn posts?

Sorry :o

(Blijf er wel bij dat een bikini denk ik mooier is bij iemand van 18, zeker als je maat 38 hebt)

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:24

Ik heb laatst ook een badpak gekocht.. Voel me gewoon echt niet prettig in een bikini. In een badpak ook nauwelijks hoor, maar je moet wat. Heb zelf maat 40 en qua broeken vaak zelfs 42... (ben 17 jaar)
Ik vind dat je gewoon moet doen waar je je lekkerder bij voelt, maar eerlijk gezegt heb ik wel een béétje spijt, want je ziet echt niemand met een badpak tegenwoordig behalve 50+ vrouwen. :')

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:35

Nargini schreef:
Ik heb laatst ook een badpak gekocht.. Voel me gewoon echt niet prettig in een bikini. In een badpak ook nauwelijks hoor, maar je moet wat. Heb zelf maat 40 en qua broeken vaak zelfs 42... (ben 17 jaar)
Ik vind dat je gewoon moet doen waar je je lekkerder bij voelt, maar eerlijk gezegt heb ik wel een béétje spijt, want je ziet echt niemand met een badpak tegenwoordig behalve 50+ vrouwen. :')

Geen spijt hebben hoor! : ) Badpakken kunnen ook onwijs mooi staan! Als jij je lekkerder voelt in een badpak zul je dat ook naar anderen uitstralen.

Ik voel me ook nooit helemaal lekker in mijn bikini ook al ben ik toch echt slank met maatje 34. Wat ik vaak doe bijv. op het strand is veel assecoires dragen. Dan voel ik me al veel meer mezelf en op me gemak. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:03

En als jullie geen badpak willen, is een tankini dan niet iets? Daar zie ik ook vaak meiden in lopen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:58

Tankini vind ik dan weer oudbollig, terwijl bvb een strapless badpak (jaja, bestaat!) met een mooi printj/ fleurig kleurtje héél jong is.

@Mereltje: klopt, niet iedereen kan zo'n trikini dragen. Maar da's juist het mooie aan mensen, vind ik :) Iedereen is anders.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:30

hey hey, sorry dat ik kom binnen vallen, ik zat wat te googlen en kwam deze bikini tegen en dacht DIE MOET IK HEBBEN, maar waar moet je zoiets zoeken, dus mischien weten jullie wel iets, of wat er op lijkt, mag ook een andere kleur zijn :j

http://www.hollywoodbackwash.com/wp-con ... bikini.gif

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 12:40

_danieke_ schreef:
hey hey, sorry dat ik kom binnen vallen, ik zat wat te googlen en kwam deze bikini tegen en dacht DIE MOET IK HEBBEN, maar waar moet je zoiets zoeken, dus mischien weten jullie wel iets, of wat er op lijkt, mag ook een andere kleur zijn :j

Wel gaaf! Ik denk dat je dan al snel bij de echte designers uitkomt :j.

Het is namelijk niet echt ''standaard'' en de meeste winkels gaan juist wel voor de standaard dat verkoopt natuurlijk goed.
Of je moet zoiets gewoon tegen het lijf lopen bijna elke winkel heeft wel een paar aparte stukken. Zat eerst te denken aan heel misschien victoria secret maar denk niet dat dit zo VS is.....
Igg succes met zoeken! :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 13:02

die tankini hierboven is wel gaaf!!.. ik heb bikini gekocht maar nog helemaal niet aan gehad erg he haha

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 13:51

_danieke_ schreef:

Hij is echt gaaf maar ik denk ook dat je deze niet zo even in de winkel tegen komt, dan moet je echt naar een exclusieve winkel toe.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:02

ja ik wil er alle winkels wel voor af ( de exclusieve ) maaaaaaar daar zijn er nog best veel van haha

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:04

_danieke_ schreef:
ja ik wil er alle winkels wel voor af ( de exclusieve ) maaaaaaar daar zijn er nog best veel van haha

Je begint gewoon in de PC dan heb je er al een zooi te pakken 8-)

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:06

haha ik zal denk ik wel moeten, want als ik eenmaal zoiets in mn hoofd heb van ja, dat wordt hem. dan lijken andere opties bagger :')

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:09

_danieke_ schreef:
haha ik zal denk ik wel moeten, want als ik eenmaal zoiets in mn hoofd heb van ja, dat wordt hem. dan lijken andere opties bagger :')

Ai, die eigenschap heb ik helaas ook, dus ik ben altijd duur uit :+ Leg 2 jasjes naast elkaar en ik kies blind toch voor het jasje van het merk ipv bijv. de h&m :o . Zo jammer :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:39

Over de badpakken, ik heb me inderdaad wel laten beinvloeden door antwoorden in dit topic, maar dat is denk ik juist wel goed.. :)

Ik heb deze besteld; rechts zijn dus voorkant en achterkant van 1 broekje.
Afbeelding
Ik vond hem wel apart (want ik ben ook best apart :)) )

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 17:13

Hij is leuk :D En een tip voor _danieke_ Ik weet niet hoe handig je bent maar zoiets kan je misschien ook wel zelf maken ;)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 19:49

hahaha die rihanna-bikini, dat zou bij mij een regelrechte rollade worden!!!! :')

geef mij die wehkamp maar, vind ik superleuk en verre van oubollig. als je mooie vrouwelijke vormen hebt staat een badpak gewoon vaker mooier en netter, bikini staat sneller ordinair.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:38

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 23:59

geerte schreef:
Hij is leuk :D En een tip voor _danieke_ Ik weet niet hoe handig je bent maar zoiets kan je misschien ook wel zelf maken ;)

ja daar heb ik al aan zitten denken, maar heb geen idee where to start :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:35

Heb morgen een bruiloft, dresscode: tenue de ville. Zoek al een paar uur in m'n kast, maar ik heb niets. :\ Wil er niets voor aanschaffen.. Word er gek van.. Bleg..