broertje de schuld geven van dingen...
De 1e keer dat ik bij een vriendinnetje wilde slapen was k 's avonds ''opeens'' misselijk en wilde naar huis! Maar stiekem vond ik haar vader gewoon dood eng!
Bij het zelfde vriendinnetje: zei had van die grand champion paarden, en ook een waterbak.. Toen heb ik er water in gedaan (in de waterbak.) Toen haar moeder ons zag spelen met de paardjes en het water werd ze kwaad niet normaal.. Vriendinnetje kreeg een klap zelfs..
Ben weggegaan en heb nooit durven zeggen dat ik het deed.. Op de basisschool slechte cijfers verstoppen/blaadjes
weggooien.. En alleen de voldoendes laten zien..
tog een beetje raar dat je alleen met goeie cijfers thuis komt en dan wel een 5/5.5 op je raport thuis komt...Cito entree toets van groep 7 heb ik 2weken verstopt kunnen houden op de kast...
Samen met 2vriendinnetjes met een bakje langs de deur, voor de arme kindjes waar we op school voor spaarde zeide we dan.. Alleen was de bedoeling er snoepjes mee kopen.... Maar uit eindelijk wel in het school potje gedaan! *lieve kindjes*
Stiekem gerookt... Ging tijdje veel met iemand om die rookte.. Telkens in de grote pauze(basisschool) ging ik naar haar toe en rookte we.. heel dom! Me ouders weten t nogsteeds niet! *rook nu overgerins niet meer is 4jaar geleden....*
En in de 1e stiekem een rat gekocht... Vriendin had er ook 1 stiekem gekocht en toen wilde ik ook... Naja gekocht en op de fiets in me tas mee genomen...
Beest in een hamsterkooi gedaan en onder me bed gezet tussen een paar dozen... Hij had echt alles!
Tot paps&mams er na 3dagen achterkwamen dat t wel heeel erg naar hooi rook... Heb m uiteindelijk wel mogen houden!
, wij zaten voorin en tussen ons door een ponyhoofd
...
Haha, had even gegoogled.