Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

citroen

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:30

hmmm... even denken...

broertje de schuld geven van dingen...

De 1e keer dat ik bij een vriendinnetje wilde slapen was k 's avonds ''opeens'' misselijk en wilde naar huis! Maar stiekem vond ik haar vader gewoon dood eng! :+

Bij het zelfde vriendinnetje: zei had van die grand champion paarden, en ook een waterbak.. Toen heb ik er water in gedaan (in de waterbak.) Toen haar moeder ons zag spelen met de paardjes en het water werd ze kwaad niet normaal.. Vriendinnetje kreeg een klap zelfs.. :oo Ben weggegaan en heb nooit durven zeggen dat ik het deed..

Op de basisschool slechte cijfers verstoppen/blaadjes
weggooien.. En alleen de voldoendes laten zien.. :+ tog een beetje raar dat je alleen met goeie cijfers thuis komt en dan wel een 5/5.5 op je raport thuis komt...

Cito entree toets van groep 7 heb ik 2weken verstopt kunnen houden op de kast...

Samen met 2vriendinnetjes met een bakje langs de deur, voor de arme kindjes waar we op school voor spaarde zeide we dan.. Alleen was de bedoeling er snoepjes mee kopen.... Maar uit eindelijk wel in het school potje gedaan! *lieve kindjes*

Stiekem gerookt... Ging tijdje veel met iemand om die rookte.. Telkens in de grote pauze(basisschool) ging ik naar haar toe en rookte we.. heel dom! Me ouders weten t nogsteeds niet! *rook nu overgerins niet meer is 4jaar geleden....*

En in de 1e stiekem een rat gekocht... Vriendin had er ook 1 stiekem gekocht en toen wilde ik ook... Naja gekocht en op de fiets in me tas mee genomen... :o Beest in een hamsterkooi gedaan en onder me bed gezet tussen een paar dozen... Hij had echt alles! :) Tot paps&mams er na 3dagen achterkwamen dat t wel heeel erg naar hooi rook... Heb m uiteindelijk wel mogen houden! *D

WWisecracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:59

o ik hebzoveel stiekem gedaan haha.
Op mijn 16e een hond (puppy) gekocht toen mijn vader op vakantie was. Onze oudste hond was overleden en de jongste was erg eenzaam :o

Paar maanden later een pony gekocht.
Had een zielig hengstje gekocht ( hij ging anders naar de slacht, zeiden die mensen)
Een oudere vriendin heeft hem samen met mij opgehaald in een renault express.
Je had de mensen bij het stoplicht moeten zien. :wow: , wij zaten voorin en tussen ons door een ponyhoofd _O-
Pony thuis uitgeladen, komt mijn pa naar buiten: Wat is dat!!! ik pony achter mijn rug: NIETS :+
Heb uitgelegt dat ik eigenlijk wilde verstoppen en zeggen dat hij er al weken was en dat pa er niets van gemerkt had. Kortom hij moest niet zeuren hihi.
Uiteraard mocht hij blijven.

Toen ik jonger was heb ik slakken geverft.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:09

Ik lust helemaal geen boterhammen, zeker niet die witte met hun slappe korsten :brr:
Vroeger kieperde ik mijn, door mama met liefde klaargemaakte, boterhammetjes altijd in een vuilnisbak op straat. Maar soms vergat ik dat en kwam ik 's avond thuis met die boterhammen nog in m'n tas :oo , dan gooide ik ze maar achter m'n kleerkast... :o Mama was niet blij met die ontdekking toen we pakweg een jaar later verhuisden :x

Ik durfde vroeger weleens een 'roos' leugentje te vertellen, soms ook wel wat ernstiger (zie volgende), en dan was ik er steeds van overtuigd dat als ik gewoon keihard bleef volhouden, ze me dan wel zouden geloven en zouden denken dat zij wat last kregen van de ouderdom :(:)

Ik heb ooit hééééél toevallig ontdekt dat mijn oma een bloempotje achter een gordijn had staan met allemaal 50 centjes er in :oo Elke woensdag nam ik er dan heujl stiekem eentje uit, na een tijdje werden dat er 2, tot soms 4 of 5.. *schaamt zich* En toen ging ik op een willekeurige woensdag terug op schattenjacht, alleen maar om te ontdekken dat het potje verdwenen was O:)

We mochten in de lagere school een KLEIN huisdier meenemen naar school; lees hamster of wandelende tak oid. Ik dol enthousiast naar huis gerend om mijn mama er van te overtuigen dat ik mijn hondje mee naar school mocht nemen (oliebol (?)) Uiteraard ging ik er weer gewoon van uit dat ik er wel mee zou wegkomen O:) Later op de dag moest mijn arme oma helemaal met de bus komen om de hond te komen ophalen -O- ...

Edit: die oliebol is een hondenras dat ik duidelijk verkeerd gespeld heb :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:23

Shih tzu? :D Haha, had even gegoogled. :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:25

Ik heb op ongeveer 8jarige leeftijd een muntje van 5 cent ingeslikt met de reden : 'Nu ben ik tenminste wat waard.' :D

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:25

Gnihihi ahzo schrijf je dat dus. Ik had er shi t hzu van gemaakt, oeps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:26

MyLittleLove schreef:
Ik heb op ongeveer 8jarige leeftijd een muntje van 5 cent ingeslikt met de reden : 'Nu ben ik tenminste wat waard.' :D

haha :')

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:34

MyLittleLove schreef:

aah dat vind ik toch wel super schattig maar ook wel zielig :(:) <3

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:47

Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Je had ken, die ontvoerde de barbies. Waaronder zelfs een tiener barbie...
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.

Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten. :j

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:48

Ik en mijn vriendinnetje hebben behoorlijk wat kattenkwaad uitgehaald...

Ik kan me nog heel duidelijk herinneren dat we op een dag beide vrij hadden van school oid. en alleen thuis bij haar voor de TV zaten. In plaats van al onze leuke kinderprogramma's was het op elke zender tell-sell.
Uit ergernis besloten we naar zo'n tell-sell programma te bellen, we kozen de leukste uit; eentje met zo'n leuk fitnessapparaat.
Mijn vriendin bellen en op wat knopjes drukken, je kreeg zo'n keuze-menu voor de telefoon. Na heel veel geschater de telefoon maar weer opgehangen en verder gegaan met zappen.

Je raad het al, het duurde nog maar even en er kwam een rekening thuis voor het bekende fitniss-apparaat. Niemand wist waar het vandaan kwam... :o

En oja, vriendinnetje heeft haar hamster eens oranje gemaakt met van die haarspray. In verband met het WK, want hij stond ook bij de televisie dus kon zo mooi mee-supporteren. Hamster heeft het overleefd. :')
Laatst bijgewerkt door Avalon_ op 26-05-11 16:53, in het totaal 2 keer bewerkt

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:49

Gypsy zo deed ik het ook altijd met de barbies alleen gingen ze bij mij altijd zee in en gebeurde het op een eilandje. Een paar minuten later was er een babytje bij :D

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:56

Gypsy schreef:
Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.

Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten. :j

ik had een vriendin die dat ook deed met al mijn barbies. Vreselijk vond ik het wat dat kind wel niet verzon zeg. Ik wilde alleen maar met mijn barbies met paardjes spelen en wedstrijdjes winnen.

ik bedacht mij gisteren nog eentje:

Ik ging met mijn vader altijd naar de zee, als er dan een golf aankwam tilde hij mij op. Nou waren we dat spelletje aan het spelen en er kwam een enorme golf dus ik in paniek gillen: papa die is te groot!! mijn vader vond dat ik mij aanstelde. Woeshh hele golf over mij heen.
Papa vond dat zielig voor mij dus hij ging op zijn hurken en dan moest ik zijn hand vasthouden.
Dat deed ik heel braaf tot er weer een grote golf kwam en toen heb ik expres losgelaten :P
Ik vond papa een paar meter verderop :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:57

Gypsy schreef:

:') jeetje.... Wild kind was jij zeg! Keek je te veel horror verhalen ofzo? :P
Arme barbies...

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:58

Ik ging vroeger met een meisje uit mijn straat politietje spelen. Dan gingen we van oude diddleblaadjes boetes uitschrijven van wel duizenden euro's en onder de ruitenwissers van auto's doen! en dan achter de bosjes zitten wachten tot de mensen de boete gingen pakken. Maar dat duurde altijd zo lang.

Ook ik heb vroeger zelf een pony geknipt, want dat stond zo mooi (ik was 3 jaar :'))

Op school vroeger hadden de juffen altijd van dat kneedgum om tekeningen en knutselwerken op te hangen. De leerlingen mochten dan als klusje de tekeningen eraf halen, de kneedgum moest je aan de juf geven.. maar ik vond dat kneedgum leuk om mee te spelen dus ik wou altijd de tekeningen eraf halen en hield de kneedgum. De juffen bleven zich maar afvragen waar dat kneedgum altijd bleef (A)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:01

Ik was best een rustig kind. Maar dat vond ik gewoon leuk, vraag me niet waarom. :')
En hé ik ben niet eens de enige :D Cool laten we een clubje beginnen!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:01

Niet echt een geheim, maar mijn vriend deed vroeger naaktslakken in zijn broekzak, omdat hij het zielig vond dat ze geen huisje hadden. Vond zijn moeder erg leuk als zijn broeken uit de wasmachine kwamen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:03

Toen de Diddle blaadjes rage was,wou ik zo graag meedoen,maar had maar 1 blaadje,dus die gekopieerd en steeds ruilen :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:06

Gypsy schreef:

Dat deed ik ook :') Ik had ook allemaal lesbische barbies enzo O:) En ook verkrachtende lesbische barbies _O- (ik wist toen al dat ik niet helemaal hetro was denk ik :')) Had ook allemaal stelletjes met 2 mannen :P En dan waren de niet lesbische barbies jaloers op de vriend van die man en gingen ze vechten en die man verkrachten :')
Laatst bijgewerkt door Cubone op 26-05-11 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:08

Ik liet mijn vriendinnetjes (lekkere vriendin ben ik geweest :D) hondenpoep oppakken. Dan zei ik; als jij die drol oppakt krijg je honderd gulden! Nadat ze dit gedaan hadden, zei ik GRAPJE! Ook zei ik dat ze het niet tegen mn vader mochten zeggen :=

Helaas kwam hij er achter dat ik dit deed en toen moest ik voor ieder een zak drop kopen van mn zakgeld. (kwam ik goedkoop vanaf!!)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:09

@Horsii_mine : Cool! Ja moet wel in een wereld met zo weinig mannen....

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:10

Er zijn ook nauwelijks mannelijke barbies :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:11

Britt20099 schreef:
Mijn geheim toen ik kind was was dat ik thuis geestelijk en soms lichamelijk mishandeld werd door mijn broer.
Vanaf dat ik 4/5 jaar was tot mijn 13e. Niemand mocht het weten, niemand wist het.

Geen geheimen met slakken, lieveheersbeestjes of verstoppen maar meer problemen alsof ik een volwassenen was...Niets te kindergeheimen voor mij.

Mijn God!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:15

kurida1 schreef:
Er zijn ook nauwelijks mannelijke barbies :)

En dan zijn de 2 die er zijn ook nog eens gay :') (ik was echt erg als kind zijnde.. :=) ik was denk ik 11? toen ik voor het eerst dingen ging uitproberen met een vriendinnetje van mij :o Als ik dit zo lees wil ik echt geen kinderen en al helemaal geen kinderen die op mij lijkt :P

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:16

Haha, ik heb het bij de barbies gelaten, wel al vanaf mijn 7/8 al...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:18

moeshie schreef:
Wat een mooie dingen hier! Ik ben druk bezig met filmen, sommige geheimen zal ik gebruiken!
Laat maar komen!

Krijgen wij ook iets van die film te zien daar ben ik wel benieuwd naar namelijk :D