Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tietse438 schreef:loveidefix schreef:Kan ze uploaden met tinypic.com, en dan plak je de url tussen het knopje Img
Edit: dus tussen [img]...[/img]
http://tinypic.com/r/21lmw6g/7
oh maar wat wil je met een foto als ik te oud ben
loveidefix schreef:vind ik niet echt raar bericht als ik eerlijk ben![]()
Nougoed, weetje laat maar zitten, is al vreemd genoeg dat iemand een date topic op een paarden forum
maakt en niet op LEXA hahasorry dit klinkt nu ook weer banketstaaf, bedoel ik mee dat het me daarom dus niet
serieus leek, bedoel.. relatie mensen gaan wel naar zon dating site ja
Rensjee schreef:haha geweldig topic dit.. dames het is man.. overal zijn mannen!
hij is misschien op zoek naar gezeligheid maar dingen zoals: Mhh hij is vast opzoek naar veel dunnere en leukere meisjes, dan klinkt niet echt als alleen 'gezelligheid'.
Rensjee schreef:Saskia heb jij niks anders te doen? Je hebt het over topics verpeste, volgens mij was het best gezellig totdat jij er bij kwam. Ik vind ook wel dingen op bokt die ik helemaal niks vind maar dan hou ik mijn commentaar gewoon voor me, misschien een idee? En nu hou ik mijn mond want anders doe ik net zo hard mee aan het gezeik..
Sander heb je nou nog steeds niks aan bokt over gehouden aan gezelligheid, moet hier wel lukken lijkt me toch?