Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karlijnxxx schreef:Ik zie hier heel veel mensen zeggen: waarom doet niemand iets. Nu bedenk ik: wat had ik zelf gedaan?
Het enige wat ik bijvoorbeeld had kunnen doen was naar buiten lopen en de politie bellen, want met mijn 62 kilo had ik ook niet tegen die meiden in kunnen gaan. En dan is de politie ook natuurlijk nog eens een stuk later.
En bedenk nou eens eerlijk voor jezelf: had jij dat dan wel gedaan?
Karlijnxxx schreef:Ik zie hier heel veel mensen zeggen: waarom doet niemand iets. Nu bedenk ik: wat had ik zelf gedaan?
Het enige wat ik bijvoorbeeld had kunnen doen was naar buiten lopen en de politie bellen, want met mijn 62 kilo had ik ook niet tegen die meiden in kunnen gaan. En dan is de politie ook natuurlijk nog eens een stuk later.
En bedenk nou eens eerlijk voor jezelf: had jij dat dan wel gedaan?
XFiemoX schreef:De politie is nooit ergens op tijd en als ik er mijn baan door zou verliezen so be it alsof dat het einde van de wereld zou zijn zeg.
Negra_Lover schreef:Iedereen reageert anders, vorige week ben ik tussen een ruzie gesprongen omdat iedereen keek hoe een man een jochie zijn keel dichtkneep in de kroeg. En niemand deed wat! Kreeg zelf ook een goede elleboog in mijn gezicht maar liever dat dan dat niemand dat kind hielp
LarissaH schreef:K*t negers![]()
Sorry mensen, dat was het eerste wat in me op kwam...
Maar ik zit met een aantal vragen...
Was deze vrouw alleen daar? Of waarom heeft degene die bij haar was niet geholpen?
Waarom zou je ontslagen worden als je iemand probeert te helpen om te ontkomen aan geweld??
Vond het trouwens wel erg gedurft van die vrouw om er tussen te springen!!![]()
(Ik bedoel hier niet mee dat ik er niet tussen zou springen hoor!!)
LarissaH schreef:Dan ben ik toch een veluwetrutje
Sorry, ik zeg wat ik denk.
Inderdaad ik ben voor vrijheid van meningsuiting.