Ik maak mijn hele leven ook al "rare" dingen mee

zo slaap ik altijd met mijn hoofd onder de deken (juist omdat ik al vanaf baby af aan "vanalles zag" en zo rustiger kan slapen), en heb ik een paar keer meegemaakt dat de deken midden in de nacht heel langzaam van me af getrokken werd, totdat mijn hoofd weer boven de dekens uitkwam zegmaar..
De eerste keer schrok ik me echt dood, maar ik denk dat "iemand" gewoon bezorgd is dat ik anders in de dekens stik ofzo

verder van die standaard dingen als de radio die harder/zachter of uit gaat, er iemand van de trap af loopt (luid gekraak en voetstappen) terwijl er verder niemand thuis is, vreemde tekst op mijn whitebord 's morgens (kan ook zijn gaan slaapwandelen?).
Luid en duidelijk iemand door je slaapkamer horen lopen laat in de avond (toen ik al mijn ogen dicht had en met mijn gezicht naar de muurkant lag), en merken dat er iemand een tijdje naast je bed staat. (op dat moment was ik helemaal niet bang, omdat ik het zulke overduidelijke en bekende geluiden waren dat ik er van overtuigd was dat het mijn moeder of een ander gezinslid was en dus rustig met mijn ogen dicht bleef liggen, maar bij een vragenronde de volgende morgen bleek er dus helemaal niemand op mijn kamer te zijn geweest..
Tja, achteraf is dat best spooky! Maar het voelt nooit echt heel vervelend aan. Bij een vriendin van me krijg ik altijd de kriebels als ik op haar kamer ben, er hangt daar gewoon een hele nare sfeer, alsof er ooit iets naars gebeurd is.
Ik heb er verder ook niet echt een verklaring voor, maar echt toeval zou ik het niet durven noemen

wat mij altijd opvalt bij mensen die geesten en spiri-spiri stuff echt pure onzin vinden, is dat ze zelf zelden tot nooit iets vreemds (als hierboven bijvoorbeeld, of echt een geestverschijning) hebben meegemaakt..