Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:13

Sterre schreef:
Vjestagirl schreef:
En jij bent dus zoiemand waar ik expres voor ga rijden. Als ik zoiemand als jij met een rotgang aan zie komen dan zal ik echt per direct naar links gaan.

Waarom :? ...
Als ik daar die snelheid mag rijden, wie ben jij dan om mij dwars te zitten??
Door types zoals jij, onstaan er de ongelukken :x ....
Bumperkleven doe ik dus echt niet :n !
Sterker nog: ik zorg er altijd voor dat ik de voorgeschreven veiligheidsafstand naar mijn voorganger houd! Dan krijg je dus dat er van die types zoals jij van mening zijn dat ze nog wel even die vrachtwagen in kunnen halen en dan op het laatste nippertje in mijn veiligheidszone duiken :roll: ....

Ik had niet gezien dat je in Duitsland woont en snel mag rijden, mijn excusses.

Hier in Nederland vind ik het bijzonder asociaal als mensen zich niet aan de max. snelheid houden. Kijk, dat je 130 rijdt, allá, en dat we met zijn allen 120 blijven rijden waar je 100 mag, vooruit dan maar weer. Maar als mensen met 160 170 aangescheurd komen dan ja, die zit ik even dwars, zeker als rechts blijven rijden inhoudt dat ik zelf flink snelheid terug moet nemen omdat ik dan achter iemand zit.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:13

Duhelo schreef:
ik ben agressief op de weg :+
Ik ook :j. Extreem. 99% van de weggebruikers kan niet rijden en ik doe niets fout :+

SteffiiY

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:14

ben vaak aggresief op de weg,

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:16

@Vjestagirl.
Tja en toen had ik een bevallende vriendin in de auto en reed met spoed door naar het ziekenhuis...
Dan is het stront vervelend als mensen vinden dat je maar langzamer moet en expresse ervoor gaan rijden en dan ook nog eens de rem intrappen.

Daarnaast is het verboden in Nederland om mensen te hinderen (op de snelweg) ook als die mensen harder/ te hard willen rijden

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:18

Brainless schreef:
@Vjestagirl.
Tja en toen had ik een bevallende vriendin in de auto en reed met spoed door naar het ziekenhuis...
Dan is het stront vervelend als mensen vinden dat je maar langzamer moet en expresse ervoor gaan rijden en dan ook nog eens de rem intrappen.

Daarnaast is het verboden in Nederland om mensen te hinderen (op de snelweg) ook als die mensen harder/ te hard willen rijden

Het is ook verboden om te snel te rijden.

En ik snap best dat het in sommige gevallen niet zo handig is, maar het gros van de mensen die met een rotgang over de snelweg vliegt heeft geen bevallende vriendin in de auto. Als dat wel zo is kun je er ook voor kiezen om bijvoorbeeld de vluchtstrook te nemen.

Enne, dit topic heet niet voor niets asociaal gedrag van jezelf. ;)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:19

luxx schreef:
Ik word steeds triester naar gelang dit topic groeit met berichten van mensen die trots zijn op de nare manier waarop zij zich manifesteren. Schept wel veel duidelijkheid, dat dan weer wel.

Ik wou het net posten.... Dat mensen er trots op zijn ook nog :?

Mijn auto kan niet zo hard en verbruikt dan veel te veel en op zijn tijd heb ik ook recht om achter de vrachtwagen vandaan te duiken.
Meestal doe ik dat gewoon netjes als ik een gaatje zie maar ik kan geen rekening houden met iemand die 200 op de Nederlandse snelweg wil gaan rijden en daardoor ineens veel sneller in mijn spiegel verschijnt dan verwacht.
Als ik op dat moment net naast een vrachtwagen rij kan ik mezelf niet ineens naar rechts toveren.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:20

@Vjestagirl
Als je over de vluchtstrook gaat heb je ook mensen die vinden dat dat niet mag en naar recht sturen, en je mag niet zomaar rechts inhalen en daarnaast zal er maar iemand met pech staan.

Asociaal gedrag van mij?
Ik heb dus mijn auto weleens tegen een ander aangereden die vond dat hij recht had om voor mij op de rem te gaan staan.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 19-04-11 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:20

Nicolletje schreef:
luxx schreef:
Ik word steeds triester naar gelang dit topic groeit met berichten van mensen die trots zijn op de nare manier waarop zij zich manifesteren. Schept wel veel duidelijkheid, dat dan weer wel.

Ik wou het net posten.... Dat mensen er trots op zijn ook nog :?

Burgerlijke ongehoorzaamheid. Het feit dat je er soms gewoon blij van wordt als je de regels breekt. Ik vermoed dat het gros van de mensen hier het asociale gedrag niet iedere dag laat zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:21

Ik ben ook heel asociaal op de weg, en dan rijd ik alleen scooter :+ Heb er ook een ontzettende hekel aan als ik door de stad rijd en er rijden mensen in zo'n kaktempo in de auto voor me, dan zit ik echt te vloeken hoor :o
Verder val ik volgens mij best mee :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:22

Brainless schreef:
Als je over de vluchtstrook gaat heb je ook mensen die vinden dat dat niet mag en naar recht sturen, en je mag niet zomaar rechts inhalen en daarnaast zal er maar iemand met pech staan.

Dan kun je ook altijd nog de verkeerspolitie bellen voor begeleiding. Heel cru, maar zolang jij met een gewone personen auto rijdt heb je net zo veel recht om gigantisch snel te rijden als een ander heeft om naar links te gaan als jij eraan komt. Als de nood zo hoog is kun je ook een ambulance bellen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:22

Ik vloek ook als een bootwerker als ik alleen in de auto zit. Op automobilisten, fietsers, voetgangers, hoe de weg is aangelegd, stoplichten, bruggen, etc :'). In de tijd die overblijft zing ik met de radio mee.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:23

Ik laat boeren, aan tafel als we aan het eten zijn of als ik op stal ben :oo
Ik zeg ook vaak in iemand zen gezicht dat ik hem/haar niet mag, dat word meestal niet gewaardeert :P
Op de weg rij ik veelste snel en als iemand dan langzaam rijdt ga in bumperkleven :oo

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:23

Vaak haal ik wel is rechts in, of ik haal zelfs in op een weg waar dat verboden is..

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:24

Kiwipitje schreef:
Ik vloek ook als een bootwerker als ik alleen in de auto zit. Op automobilisten, fietsers, voetgangers, hoe de weg is aangelegd, stoplichten, bruggen, etc :'). In de tijd die overblijft zing ik met de radio mee.

Herkenbaar, ik vloek dan niet maar scheld wel iedereen uit in het verkeer. En zing keihard mee met de radio :P

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:24

SteffiiY schreef:
Vaak haal ik wel is rechts in, of ik haal zelfs in op een weg waar dat verboden is..
Als je heeeel goed naar die doorgetrokken witte streep kijkt dan zie je dunne streepjes met wegdek. Die dingen zijn dus helemaal niet doorgetrokken.. oftewel.. inhalen mag! *\o/*

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:25

Anne_mieke88 schreef:
Kiwipitje schreef:
Herkenbaar, ik vloek dan niet maar scheld wel iedereen uit in het verkeer. En zing keihard mee met de radio :P
Dat ook. Vooral broodmongool is populair. En lompe ponnie :')

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:25

Vjestagirl schreef:
Burgerlijke ongehoorzaamheid. Het feit dat je er soms gewoon blij van wordt als je de regels breekt. Ik vermoed dat het gros van de mensen hier het asociale gedrag niet iedere dag laat zien.

Ik hoop het niet... Vooral spullen ergens neerkwakken in de winkel, fietsende kinderen afsnijden en mensen moedwillig van de fiets af proberen te rijden vind ik behoorlijk erg.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:26

Kiwipitje schreef:
SteffiiY schreef:
Als je heeeel goed naar die doorgetrokken witte streep kijkt dan zie je dunne streepjes met wegdek. Die dingen zijn dus helemaal niet doorgetrokken.. oftewel.. inhalen mag! *\o/*

huh :+? die snap ik niet..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:27

ik vergeet soms mijn had voor mijn mond te doen als ik gaap. maar dan probeer ik wel altijd een lach van mijn gaap te maken.

Kiwipitje

Nou bij een doorgetrokken streep mag je niet inhalen. Alleen die dingen zijn nooit doorgetrokken. Het is niet één witte lijn maar meer dit zegmaar; ----------. Hele kleine streepjes zijn niet doorgetrokken (door het verven denk ik) en dan zeg ik altijd van achh hij is niet écht doorgetrokken :'). Probeer het wel zo min mogelijk te doen, maar als er van die uilskuikens 70 rijden waar je 80 mag dan krijg ik de kriebels.

SteffiiY

Ojaa, ik snap je!
Maar misschien ligt het aan mijn, maar hier hebben ze echt doorgetrokken strepen zonder hapering :+

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:28

Anne_mieke88 schreef:
Kiwipitje schreef:
Kiwipitje schreef:
Dat ook. Vooral broodmongool is populair. En lompe ponnie :')

_O- haha, bij mij is het klootzak, of oud vrouwtje dus eigenlijk nog best netjes...
En het verkeer ben ik ook een meesteres in het boos kijken naar iedereen :)
want ja ik kan natuurlijk als de beste rijden en de rest rijd als een broodzak

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:29

Een doorgetrokken streep heeft geen haperingen hoor!! dat is echt doorgetrokken.... (misschien is het in belgie anders, maar in nl is doorgetrokken echt doorgetrokken)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:29

Afbeelding
tadaa doorgetrokken..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:30

Dat sowieso! Als ik te dicht om iemand zit heeft ie dat verdient. Als ik zelf rustig aan het rijden ben en iemand waagt dat bij mij te doen dan is dat de grootste aso ter wereld op dat moment :').

suuzepuus schreef:
Een doorgetrokken streep heeft geen haperingen hoor!! dat is echt doorgetrokken.... (misschien is het in belgie anders, maar in nl is doorgetrokken echt doorgetrokken)
Kijk nog maar eens HEEL goed :j. Op bepaalde wegen zitten er mini kleine stukjes niet doorgetrokken tussen (echt 2 mm ofzo, maar toch).