Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xGaab schreef:jamiroquai schreef:Een sulky die je keihard voorbijdraaft op een bospad terwijl je zelf relaxed op je knol zit.
Of een peloton wielrenners die langs je paard scheren op de weg..
Ook gewoon een peloton wielrenners die midden op de weg rijden, terwijl ze zien dat er een auto aan komt! En gewoon op het midden blijven rijden.
Vjestagirl schreef:Babaloo schreef:In de vakken van een supermarkt lege vleesbakjes vinden. Waar laten die mensen hun varkenshaasjes? In hun broekzak ofzo, jak.
Doen mensen dat? Serieus?
Janientje schreef:Gevalletje in het verkeer;
Mijn moeder komt uit een soort van uitrit waar altijd een lange rij voor het stoplicht staat en je dus moet invoegen in die rij. Iedereen die daar staat weet eigenlijk wel dat het logisch is om te ritsen, aangezien er altijd ook een hele rij in die uitrit staat. Maar er zijn altijd mensen die dat niet doen, dus mam wacht braaf tot er iemand voor haar wacht. Op dat moment schiet er een auto achter haar vandaan die zich voor mam gooit om hem wel even in de rij te gooien?! Dat pikte mam niet, dus toen er iemand ruimte maakte in de rij gooide ze hem er snel voor (duh, ze stond tenslotte vooraan in de rij voordat een of andere idioot had besloten dat hij wel om mams heen kon om eerst te gaan) alleen had ze niet verwacht wat hij ging doen... Ze zag hem al achter haar tieren en schelden naar zijn vrouw die ook in de auto zat en op dat moment springt hij uit de auto om het portier van mijn moeder open te gooien en haar een partij uit te schelden! Mam was doodsbang dat hij haar de auto uit wou sleuren, gelukkig stampte hij terug naar zijn auto...
funnyhorses schreef:Het meest asociale wat ik heb meegemaakt was dat ik tijdens mn werk in de V&D in een KINDERPASHOKJE een besmeurde(en dan zeg ik het héél netjes!!!) maandverband vond!
Toen ging ik echt bijna over mn neken dat terwijl de toiletten 5mtr verderop waren gatverdegatver!!!
jamiroquai schreef:Yo Fun, echt weer iets voor jou om dat tegen te komen!![]()
Het moet niet gekker worden........
(Leuk topic trouwens he?)
Je zou er als kind maar staan met je moeder die in haar broek zit te frummelen : "Sorry schatje, even wachten...
lauraP schreef:Wat ook wel behoorlijk asociaal was:
Strandrit met een paardje, we moesten langs een soort van langlaufers. Van die mensen die lopen met van die stokken, ik weet het langlaufen is met ski's![]()
Paard vond dat raar, één vrouw schreeuwde nog: 'Dat paard vind ons eng jongens'.
Dus ik stap er rustig langs, steekt zo'n man opeens een stok uit naar mijn paard en raakte hem aan. Dus paard geeft mij een rodeo en rent als een idioot weg. Ik lig daar, gaan ze lachen.
Niemand waarbij het in zijn hoofd kwam om mij even te helpen.. Ik heb er nog steeds een rug/nek blessure aan over gehouden en het ziet er niet naar uit dat die snel overgaat..
Gelukkig liepen een stuk verderop nog een paar paarden en ging die daarbij staan, moet er niet aan denken wat er gebeurt was als die was door gerent..
lauraP schreef:Wat ook wel behoorlijk asociaal was:
Strandrit met een paardje, we moesten langs een soort van langlaufers. Van die mensen die lopen met van die stokken, ik weet het langlaufen is met ski's![]()
Paard vond dat raar, één vrouw schreeuwde nog: 'Dat paard vind ons eng jongens'.
Dus ik stap er rustig langs, steekt zo'n man opeens een stok uit naar mijn paard en raakte hem aan. Dus paard geeft mij een rodeo en rent als een idioot weg. Ik lig daar, gaan ze lachen.
Niemand waarbij het in zijn hoofd kwam om mij even te helpen.. Ik heb er nog steeds een rug/nek blessure aan over gehouden en het ziet er niet naar uit dat die snel overgaat..
Gelukkig liepen een stuk verderop nog een paar paarden en ging die daarbij staan, moet er niet aan denken wat er gebeurt was als die was door gerent..