Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:36

Oh ja, over luiers gesproken.
Iemand bij de MC Donalds die naast mij op tafel (zo'n duo tafel die een klein stukje uit elkaar staat) een poepluier gaat zitten verschonen.
Ik nog melden dat ze daar een speciale ruimte voor hebben bij de Mc..... maar dat vond ze vies, want het rook daar zo naar poepbroeken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:38

Kinderen die hun frustraties van school even uit moeten spugen op mijn auto. Is mij een keer overkomen, ik heb mijn auto hard in de achteruit gezet (was op een rustig landweggetje, voordat je denkt dat ik zo aso ben :')) en heb ze flink uitgefoeterd, je had ze bleek moeten zien wegtrekken :=

Qua verkeer vind ik het ook behoorlijk aso als je achter iemand op de linkerstrook rijdt, om een vrachtwagen ofzo in te halen, en degene voor je rijdt amper 100. Dan gaan ze eindelijk naar rechts en gaan ze ineens gas geven naar 130 :\. Dat heb ik nou zo vaak gezien, dat gedrag snap ik echt totaal niet.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:40

xGaab schreef:
jamiroquai schreef:
Een sulky die je keihard voorbijdraaft op een bospad terwijl je zelf relaxed op je knol zit.

Of een peloton wielrenners die langs je paard scheren op de weg..

Ook gewoon een peloton wielrenners die midden op de weg rijden, terwijl ze zien dat er een auto aan komt! En gewoon op het midden blijven rijden.

En als je dan toetert tuffen ze op je raam %)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:41

Wat ik misschien nog wel het meest asociaal vindt is als klanten geen 'hallo', 'alsjeblieft', 'dankjewel', 'fijne dag' en/of 'doei' kunnen zeggen als ze iets bij me afrekenen aan de kassa...
En al helemaaaal als ze nog met oordopjes in staan of staan te bellen.
Het is dat ik me niet wil verlagen tot dat niveau, maar echt.... >;) :evaw:

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:43

Wat ook wel behoorlijk asociaal was:
Strandrit met een paardje, we moesten langs een soort van langlaufers. Van die mensen die lopen met van die stokken, ik weet het langlaufen is met ski's :D
Paard vond dat raar, één vrouw schreeuwde nog: 'Dat paard vind ons eng jongens'.
Dus ik stap er rustig langs, steekt zo'n man opeens een stok uit naar mijn paard en raakte hem aan. Dus paard geeft mij een rodeo en rent als een idioot weg. Ik lig daar, gaan ze lachen.
Niemand waarbij het in zijn hoofd kwam om mij even te helpen.. Ik heb er nog steeds een rug/nek blessure aan over gehouden en het ziet er niet naar uit dat die snel overgaat..
Gelukkig liepen een stuk verderop nog een paar paarden en ging die daarbij staan, moet er niet aan denken wat er gebeurt was als die was door gerent..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:50

Even een vraagje aan de mensen in het begin van dit topic over het 'navullen van ijsjes bij de ikea', mag ik vragen wat daar nou zo 'vreseljk onhygiënisch' aan is? Ik neem aan dat het om van die softijsmachines gaat? Als je daarmee dat spul op je hoorntje spuit raakt het laatste beetje ijs het al 'afgelikte' deel toch helemaal niet aan? :+ Dan is dat toch helemaal niet anders dan als je een 'schoon' hoorntje gebruikt? Of ben ik nou raar? :')

edit: even voor de duidelijkheid, ik heb dat nog nooit gedaan, haha. Maar ik snap het punt niet :')

Leinearthur

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:53

Ohja nog wat asociaals, die wielrenner die altijd denken dat ze heilig zijn... als ze dan met zo'n hele groep zijn roepen ze een voor een dat je aan de kant moet gaan....

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:54

Ik woon in het bos, nou heeft onze tuin geen omheining,

het komt vaak voor dat wielrenners gewoon door de tuin fietsen ons dan negeren en zo weer weg zijn. Op het moment dat je er wat van zegt wordt je uitgescholden. Of mensen die hun hond laten loslopen, dan op ons terrein komen en achter de kippen aanstaan en de eigenaren staan naar de hond te kijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:03

mensen die voor mn huis hun vrouw op de parkeerplaats neerzetten...... zodat ze daarna hun dure auto daar in kunnen zetten want ja, mijn auto mag natuurlijk wel een km verderop staan maar hun dure audi niet..... dus laat je je vrouw toch die plek bezet houden?? achterlijk.

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:08

Vjestagirl schreef:
Babaloo schreef:
In de vakken van een supermarkt lege vleesbakjes vinden. Waar laten die mensen hun varkenshaasjes? In hun broekzak ofzo, jak.

Doen mensen dat? Serieus?

Ja we vonden regelmatig lege doosjes van vooral duurdere soorten vlees, tussen bv het snoep ofzo. Sinds de winkel is verbouwd (en duidelijkere camera's) valt het mee!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:14

Janientje schreef:
Gevalletje in het verkeer;
Mijn moeder komt uit een soort van uitrit waar altijd een lange rij voor het stoplicht staat en je dus moet invoegen in die rij. Iedereen die daar staat weet eigenlijk wel dat het logisch is om te ritsen, aangezien er altijd ook een hele rij in die uitrit staat. Maar er zijn altijd mensen die dat niet doen, dus mam wacht braaf tot er iemand voor haar wacht. Op dat moment schiet er een auto achter haar vandaan die zich voor mam gooit om hem wel even in de rij te gooien?! Dat pikte mam niet, dus toen er iemand ruimte maakte in de rij gooide ze hem er snel voor (duh, ze stond tenslotte vooraan in de rij voordat een of andere idioot had besloten dat hij wel om mams heen kon om eerst te gaan :+ ) alleen had ze niet verwacht wat hij ging doen... Ze zag hem al achter haar tieren en schelden naar zijn vrouw die ook in de auto zat en op dat moment springt hij uit de auto om het portier van mijn moeder open te gooien en haar een partij uit te schelden! Mam was doodsbang dat hij haar de auto uit wou sleuren, gelukkig stampte hij terug naar zijn auto... -O-

Heb ik ook een paar zondagen geleden meegemaakt,
Vriendlief en ik zaten in de auto en kijken of er auto's voorbij komen om over te steken,
Passeert een Bmw, geen probleem we rijden daarna gewoon door.
we staan stil aan het kruispunt,Stopt die bmw plots en springt er een kerel ( die overduidelijk aan de drugs had gezeten := ) uit en trekt mijn portier open om ons vervolgens staan uit te schelden waarom we zo kijken en ect,..
Ja hij loopt terug naar de auto, wij rijden weer verder, maar stoppen een paar meter verder bij een bekende die dat had zien gebeuren. Springt die kerel niet terug uit de auto, mijn vriend verliest zijn geduld en springt ook uit zijn auto, begint die aso hem te duwen! Dan heb ik een partijtje mijn gedacht gezet en terug ons in de auto gezet. Mijn vriend rijd door en die aso gaat gewoon in het midden van de baan staan, waardoor mijn vriend keihard moet remmen, waarbij die aso vervolgens op mijn vriend zijn capo van de auto springt := We hebben dan gewoon doorgereden met de deuren opslot, 't was me het dagje wel hoor..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:18

Het meest asociale wat ik heb meegemaakt was dat ik tijdens mn werk in de V&D in een KINDERPASHOKJE een besmeurde(en dan zeg ik het héél netjes!!!) maandverband vond!
Toen ging ik echt bijna over mn nek :r en dat terwijl de toiletten 5mtr verderop waren gatverdegatver!!!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:19

funnyhorses schreef:
Het meest asociale wat ik heb meegemaakt was dat ik tijdens mn werk in de V&D in een KINDERPASHOKJE een besmeurde(en dan zeg ik het héél netjes!!!) maandverband vond!
Toen ging ik echt bijna over mn nek :r en dat terwijl de toiletten 5mtr verderop waren gatverdegatver!!!

Gad-ver-damme :r

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:20

Yo Fun, echt weer iets voor jou om dat tegen te komen! }:)

Het moet niet gekker worden........

(Leuk topic trouwens he?) _O-

Je zou er als kind maar staan met je moeder die in haar broek zit te frummelen : "Sorry schatje, even wachten... *\o/*
Laatst bijgewerkt door jamiroquai op 12-04-11 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:20

Een auto die voor piept, bestuurder steekt hand op, zo van dank je wel.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:23

Haha ja dat was echt zoooooo vreselijk goor!
Niemand durfde het op te ruimen,toen poetsploeg gebeld en die deden het ook met hoog afgrijzen en 6 paar rubberen handschoenen aan!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:24

jamiroquai schreef:
Yo Fun, echt weer iets voor jou om dat tegen te komen! }:)

Het moet niet gekker worden........

(Leuk topic trouwens he?) _O-

Je zou er als kind maar staan met je moeder die in haar broek zit te frummelen : "Sorry schatje, even wachten... *\o/*

Ja of je peuter komt ermee aanlopen; mama,waar hoort dit doekje? :r :r :r

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:25

Eefske schreef:
Ik werd ooit voor de lol in m'n gezicht gespuugd.
Dat vond ik echt het meest walgelijke en asociale wat ik ooit heb meegemaakt. _-:(

Ja dat heb ik ook meegemaakt gatver degatver kon hem helaas niet meer achterna was nog een jochie ook ~~}>
Ik was echt woest

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:26

franka75 schreef:
Eefske schreef:
Ik werd ooit voor de lol in m'n gezicht gespuugd.
Dat vond ik echt het meest walgelijke en asociale wat ik ooit heb meegemaakt. _-:(

Ja dat heb ik ook meegemaakt gatver degatver kon hem helaas niet meer achterna was nog een jochie ook ~~}>
Ik was echt woest

soooowwwwwww -:(-

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:28

Oja bij ons vinden mensen het ook wel eens nodig om hun poep aan de muren te smeren, heeeerlijk!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:28

Vjestagirl schreef:
8nnemiek schreef:
Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

Amen!! _/-\o_

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:29

lauraP schreef:
Strandrit met een paardje, we moesten langs een soort van langlaufers. Van die mensen die lopen met van die stokken, ik weet het langlaufen is met ski's :D
Paard vond dat raar, één vrouw schreeuwde nog: 'Dat paard vind ons eng jongens'.
Dus ik stap er rustig langs, steekt zo'n man opeens een stok uit naar mijn paard en raakte hem aan. Dus paard geeft mij een rodeo en rent als een idioot weg. Ik lig daar, gaan ze lachen.
Niemand waarbij het in zijn hoofd kwam om mij even te helpen.. Ik heb er nog steeds een rug/nek blessure aan over gehouden en het ziet er niet naar uit dat die snel overgaat..
Gelukkig liepen een stuk verderop nog een paar paarden en ging die daarbij staan, moet er niet aan denken wat er gebeurt was als die was door gerent..

Jezus, wat een idioten.
Aanklagen?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:31

Babaloo schreef:
Oja bij ons vinden mensen het ook wel eens nodig om hun poep aan de muren te smeren, heeeerlijk!

Ieuuuuw dat heb ik ook eens gezien, toen ik een bijbaantje bij de hema had kwam de toiletjuffrouw mij roepen: moet je nou eens kijken wat ik tegenkom..
Echt, wat die mensen bezielt....

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:32

Wat ik ook als aso gedrag heb ervaren,toen reed ik met mn paardje door het dorp en zo'n brommer-sneuzel dacht leuk te zijn.(zo'n verveelde 17jarige volgeblowde duitse import-hollander)
Hij reed op zn achterwiel met zn kapotte knalpijp (pokkeherrie) achter ons aan,slippend om ons heen en weer op zn achterwiel achter ons aan.Ik wist niet wat me overkwam! :wow:
Hij dacht leuk te zijn tot ik me omdraaide met mn angstige paardje en de achtervolging inzette.Tot voor de garage ben ik hem nagegaan en toen was het mijn beurt om aso te zijn! }:)
Laatst bijgewerkt door funnyhorses op 12-04-11 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:33

lauraP schreef:

dat meen je niet :n
voel nu gewoon al woede opborrelen!