Eigenlijk had je een hele gevatte opmerking heel hard moeten maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik vind dat niet zo vreemd.
In veel culturen is eten een belangrijk gebeuren en heeft de gastheer/ gastvrouw zijn of haar best staan doen om lekker eten voor jou te maken.
En dan wordt het weggegooid!
Er is dan niks dankbaarders dan dat je het zó lekker vond dat je het thuis nog een keer wil eten.
In Nederland is dat hele eten-gebeuren al heel anders.
F_Orumster schreef:Nicolletje schreef:Ik vind dat niet zo vreemd.
In veel culturen is eten een belangrijk gebeuren en heeft de gastheer/ gastvrouw zijn of haar best staan doen om lekker eten voor jou te maken.
Er is dan niks dankbaarders dan dat je het zó lekker vond dat je het thuis nog een keer wil eten.
In dergelijke restaurants wordt niet zo hard hun best gedaan als een gastvrouw thuis zou doen hoor.
Dat soort eten is in massaproductie en dat is vaak terug te vinden in de smaak. En das ook de reden dat ik er niet eet.
moi22 schreef:Ik denk dat nicolletje op mijn post doelde hoor en niet op die vreetschuren waar je voor 20 euro onbeperkt kan wokken uit de openingspost
F_Orumster schreef:Nicolletje schreef:Ik vind dat niet zo vreemd.
In dergelijke restaurants wordt niet zo hard hun best gedaan als een gastvrouw thuis zou doen hoor.
Dat soort eten is in massaproductie en dat is vaak terug te vinden in de smaak. En das ook de reden dat ik er niet eet.
miss_lizje schreef:F_Orumster schreef:In dergelijke restaurants wordt niet zo hard hun best gedaan als een gastvrouw thuis zou doen hoor.
Er is hier in de buurt zelfs een Chinees(of Japanner weet ff niet welke) waar je juist extra moet betalen wanneer je je bord niet leeg eet.
miss_lizje schreef:F_Orumster schreef:Er is hier in de buurt zelfs een Chinees(of Japanner weet ff niet welke) waar je juist extra moet betalen wanneer je je bord niet leeg eet.
Dat vind ik dan wel weer heeeeel erg vreemd hoor
imd schreef:Dat vind ik dan wel weer heeeeel erg vreemd hoor
Citaat:Spelregels All You Can Eat
U kunt in tweeënhalf uur tijd onbeperkt van onze kaart bestellen en daarna gezellig natafelen.
De bestelling kunt u zelf invullen op het bestelformulier
Bij de lunch: per ronde Max. 8 items per persoon bestellen.
Bij het diner: per ronde Max. 5 items per persoon bestellen.
Er kan alleen nogmaals besteld worden, indien de vorige bestelling al geconsumeerd is.
Verspilling wordt niet gewaardeerd. Bestel dus alleen zoveel u kunt eten. Restanten als gevolg van overbestelling worden in rekening gebracht. Sushi's € 1,00 per stuk, warme gerechten € 3,00 per gerecht.