Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:38

Amy77 schreef:
Gut...

enige wat je zou kunnen zeggen op zo'n moment is:
"Weet je, jullie zijn allemaal zo bang dat er over jullie gel*lt wordt, dan jullie zogenaamde wereldverbeteraars zijn en als jullie je tijd nou eens steken om je eigen leven wat op te leuken, hoef je je niet meer zo druk te maken om andermans leven, ik heb alleen aan mezelf verantwoording af te leggen en degene die het wat aangaan".

lekker kort en bondig ook :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:42

LimaMambo schreef:
Amy77 schreef:
Gut...

"Weet je, jullie zijn allemaal zo bang dat er over jullie gel*lt wordt, dan jullie zogenaamde wereldverbeteraars zijn en als jullie je tijd nou eens steken om je eigen leven wat op te leuken, hoef je je niet meer zo druk te maken om andermans leven, ik heb alleen aan mezelf verantwoording af te leggen en degene die het wat aangaan".

lekker kort en bondig ook :')

Voordat je dat gezegd hebt, hebben ze je A) al uit gelachen! B) al een weerwoord gegeven!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:15

Amy77 schreef:
Gut...

Dit vind ik nergens op slaan. Namelijk omdat TS haar verhaal op bokt zet, en dus wilt dat mensen hier tijd in gaan steken.
Beeeetje tegenstrijdig dus dat jij nu zegt dat we onze tijd beter kunnen besteden om onze blijkbaar 'zielige' levens op te leuken, terwijl de meeste mensen hier
haar gewoon willen laten inzien dat wat ze heeft meegemaakt gewoon een harde leermeester is.

Fem

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:16

@ Jennifuur: Ze heeft het ook niet tegen de bokkers, ze bedoeld dat ze dat tegen de mensen kan zeggen die over haar roddelen ;) !

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:06

Femke_L schreef:
@ Jennifuur: Ze heeft het ook niet tegen de bokkers, ze bedoeld dat ze dat tegen de mensen kan zeggen die over haar roddelen ;) !

Haha in dat geval heb ik níks gezegd :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:20

Marit schreef:
Amy77 schreef:
Je maakt je met bovenstaande zin niet zo geliefd denk ik, maar hé, kwaad is nu toch al geschied en je komt dan wel wat sterker over ipv de uitspraken die je hier verder doet.

Is dit aan mij gericht?

huh? Nee? hihi, zie het al..ik bedoel dus met de zin die ikzelf schreef, het gedeelte wat tussen aanhalingstekens staat..wat de TS eventueel zou kunnen zeggen..maar dat als ze dat zegt, dat ze zich niet zo geliefd maakt ermee, maar dat het kwaad toch al geschied is ;)
Dus ik doelde op mn eigen zin..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:22

Jennifuur schreef:
Amy77 schreef:
Gut...

Dit vind ik nergens op slaan. Namelijk omdat TS haar verhaal op bokt zet, en dus wilt dat mensen hier tijd in gaan steken.
Beeeetje tegenstrijdig dus dat jij nu zegt dat we onze tijd beter kunnen besteden om onze blijkbaar 'zielige' levens op te leuken, terwijl de meeste mensen hier
haar gewoon willen laten inzien dat wat ze heeft meegemaakt gewoon een harde leermeester is.

Ook voor jou geldt, zie mijn Quote hierboven..het gedeelte TUSSEN de aanhalingstekens is dus voor de TS, WAT ze eventueel ZOU kunnen zeggen..omdat ze zegt, "wat moet ik hier nu weer mee?" in haar openingspost..

Hopelijk is er nu opheldering en voelt niemand zich meer aangesproken :P Dank je Femke voor je uitleg alvast, jij hebt m goed gelezen ;)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:44

ik ken het ongeveer wel TS, ik heb iets soortgelijks meegemaakt, die jongen is nogsteeds mijn beste vriend en vertelde dat tie homo was, hij wist niet hoe hij er mee om moest gaan, dus geknuffelt en getroost
ik heb gewoon vertelt wat er is gebeurt [niks dus, enkel die knuffel, verhaal niet vertelt, is immers vertrouwlijk]
maar goed, t*ieten vooruit, kont achteruit, en lipjes getuit, en gewoon SCHIJ*T hebben, verhalen en geruchten komen en gaan en hebben mensen er problemen mee, lekker negeren!!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:25

Amy77 schreef:
huh? Nee? hihi, zie het al..ik bedoel dus met de zin die ikzelf schreef, het gedeelte wat tussen aanhalingstekens staat..wat de TS eventueel zou kunnen zeggen..maar dat als ze dat zegt, dat ze zich niet zo geliefd maakt ermee, maar dat het kwaad toch al geschied is ;)
Dus ik doelde op mn eigen zin..

Oh :D vandaar /3 (wilde deze toch even gebruiken)

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:42

Tja, wat maakt het ook uit??

Laat mensen lekker over je banketstaaf als ze toch niks beters te doen hebben met hun eigen leventje ;)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:57

Wat je kan doen is

1: arrogante houding van hier tot tokio tegen iedereen die je daarover aanspreekt. Terug biatchen en zeggen dat het hun zaak niet is of miss dat ze jaloers zijn, weet ik het als het maar vijandig is.

2: je even poedersuiker voelen, alles proberen te negeren en wachten tot het overwaait.

3: blijven ontkennen en mensen die je het wil vertellen vertellen wat er wel is gebeurd (''nee, ik heb hem niet gep*pt, we hebben gezoent, ik weet ook niet wie dat heeft bedacht..'' zoiets ;) )

Ik zou voor 3 kiezen als ik jou was. Maar misschien ga jij er nog wel anders mee om?
Je bent jong, iedereen doet wel eens iets waarvan die denk, poedersuiker waarom kon ik me niet inhounde,
maar als je ook niet wist dat die jongen een vriendje had.. tjaa DAAR kun je niets aan doen.
Het is natuurlijk wel je eigen keuze geweest om verder te gaan met hem dan zoenen!