jullie mening over vegetariërs

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:38

SuperPepeijn"]
[quote="Richtje schreef:
En SP, ik snap jou reactie niet helemaal (is dit je eigen schuld gevoel goed praten Verward). IMO helpen alle beetjes, zoals al eerder gezegd. Ik vind dit net zoiets als zeggen: "ik blijf vlees eten, want het helpt toch niet als alleen ik stop, die beesten worden toch wel geslacht".
nee dat bedoel ik niet. lees het nog een keer door anders, want volgens mij is mijn tekst echt niet zo moeilijk. beter uitleggen dan dat kan ik het niet. en insinueer niets over mijn gevoelens ajb, dat vind ik niet netjes.
[/quote]

Ik zal niet meer insinueren over gevoelens (heb ook zitten twijfelen of ik het wel of niet op zou schrijven, sorry). Verder heb je mijn stukje volgens mij ook niet helemaal goed begrepen, zeg namelijk niet dat jij dat bedoelt. Maar maak gewoon een vergelijking (zo komt het op mij over).

aqua

Berichten: 239
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:52

eey ankiexxx!
fff mededeling anky denkt dat ze goed kan rijden,maar dat is niet zo want ze rijd met stang en slof en slof is hartsikke dom want daar verpest je je paard eigelijk mee!
weet je waarom?
omdat het niet nodig is en mensen die zeggen dat het wel nodig is weten niet waar ze mee bezig zijn anky geeft knikje in plaats van weerstand geven been geven en ontspannen bonfire proest niet eens onder het rijden en anky trekt haar paard in een krul,in plaats van rijd haar paard aan de teugel!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:53

Marieke schreef:
Ik maak altijd een afspraak met de mug. Je mag in mijn kamer, je mag doen wat je wilt, maar ik wil niet dat je me wakker houdt en als je op me gaat zitten en je prikt me, is dat zelfmoord.
wow. je vriend moet wel uitkijken zeker?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:54

aqua schreef:
eey ankiexxx!
fff mededeling anky denkt dat ze goed kan rijden,maar dat is niet zo want ze rijd met stang en slof en slof is hartsikke dom want daar verpest je je paard eigelijk mee!...

blablabla

...rijden en anky trekt haar paard in een krul,in plaats van rijd haar paard aan de teugel!!!

aqua, als jij zo goed kan rijden als anky mag je terugkomen.

wat heeft het met vegetariers te maken trouwens?

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:56

ReBaTi"]
[quote="Joyce schreef:
Maar de argumenten om wel vlees te eten zijn ook niet alles hoor Haha!


Mwoa, vleeseten is eigenlijk normaal hè.
[/quote]

Ooh ja? Wie bepaald wat wel en niet normaal is? Omdat de meerderheid vlees eet IS het normaal? Tijden zijn veranderd dus kom niet aan met '' vroeger '' Want vroeger werden ze niet in hokjes gehouden.. ??

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:39

SuperPepeijn"]
[quote="Marieke schreef:
Ik maak altijd een afspraak met de mug. Je mag in mijn kamer, je mag doen wat je wilt, maar ik wil niet dat je me wakker houdt en als je op me gaat zitten en je prikt me, is dat zelfmoord.
wow. je vriend moet wel uitkijken zeker?
[/quote]

Absoluut Haha! Haha! Haha!

DuDe

Berichten: 206
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: SomEwHeRe I BeLoNg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:45

Joyce"]
[quote="ReBaTi"][quote="Joyce schreef:
Maar de argumenten om wel vlees te eten zijn ook niet alles hoor Haha!


Mwoa, vleeseten is eigenlijk normaal hè.
[/quote]

Ooh ja? Wie bepaald wat wel en niet normaal is? Omdat de meerderheid vlees eet IS het normaal? Tijden zijn veranderd dus kom niet aan met '' vroeger '' Want vroeger werden ze niet in hokjes gehouden.. ??
[/quote]

Ik denk dat het zo bedoeld is: de mens is als OMNIVOOR gebouwd, dus voor vlees én groente. Daarom bedoeld ie: vleeseten is eigenlijk normaal, we zijn zo gebouwd, met een maag afgesteld ook voor vlees blablabla[/i]

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:03

Maar ik vind niet dat dat wil zeggen dat als je geen vlees eet de argumenten van een wel-vlees eter altijd maar moet hebben. Ook zij geven soms wat aparte argumenten Knipoog

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:10

Idd DuDe zo bedoelde ik het.