Wat een onnozele stellig zeg

En wat maakt schoonheid eigenlijk uit?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Electra63 schreef:Wat een idiote stelling.
Om het goed te kunnen beoordelen is het misschien mogelijk dat er foto's geplaatst worden van alle familieleden en bokker?
Dan kunnen wij objectief beoordelen wie het mooist is in het gezin?
Of misschien voelen andere bokkers zich geroepen om foto's te plaatsen?
Ik denk dat het bij ons allebei gewoon fout is gegaan.![]()
Anoli schreef:hu waar heb je dat gelezen JL? of is dat in een ander topic...
Ach waar maken we ons eigenlijk druk om? om iemand die zich erg knap vindt...
Anya schreef:Ik denk dat dit topic wat mij betreft echt de top tien van meest onzinnige bokt-topics haalt.
Om te beginnen moet je al kunnen definiëren wat lelijk is, of meer en minder lelijk. En moeten mensen die nu over zichzelf en broers of zussen gaan benoemen? Wat een kullaria
_JL_ schreef:Anoli schreef:
Hebben we ondertussen al een voorbeeldfoto want ik wil toch wel heel graag weten of jou broer toch echt zo lelijk is als jij roept...
inderdaad, en of jij effectief wel zo knap bent als je beweert, dat valt uit je profiel niet op te maken
al denk ik niet dat mijn oordeel nog objectief zal zijn, na dit en het feit dat je 'verslaafd bent aan je vrijheid' terwijl je een vriend hebt, gelezen te hebben
Renske_ schreef:Schepje er bovenop... verslaafd aan vrijheid én dingen doen met andere mannen én nu zwanger zijn
Maarre TS krijgt dus een lelijk kind, want volgens haar is het oudste kind het lelijkst
sommige mensen moeten echt even nadenken met wat ze op bokt zetten..
Fiffill schreef:Electra63 schreef:Wat een idiote stelling.
Om het goed te kunnen beoordelen is het misschien mogelijk dat er foto's geplaatst worden van alle familieleden en bokker?
Dan kunnen wij objectief beoordelen wie het mooist is in het gezin?
Of misschien voelen andere bokkers zich geroepen om foto's te plaatsen?
Ik denk dat het bij ons allebei gewoon fout is gegaan.![]()
Shanna schreef:Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.
Ook bij de mensen uit mijn voorbeelden, is de oudste ongetwijfeld de lelijkste. Geen discussie over mogelijk.
Ze zijn echt niet allemaal lelijk, maar de jongere kinderen overtreffen de oudste toch echt.
Shanna schreef:Ik ben net met mn moeder in discussie over de oudste kinderen of die altijd het lelijkste zijn. Bij de gezinnen die ik ken, is de oudste ALTIJD het lelijkste.
Zowel bij ons eigen gezin is mn broer lelijker dan mij.
Mn moeder is de oudste maar ook minder mooi dan haar broertjes.
Mn vader is ook lelijker dan mn tante.
Ik heb 3 nichtjes, en ook hier is de oudste weer de lelijkste. Ze is alsnog wel knap, maar haar zusjes zijn toch echt een stuk mooier!
Ook bij onze buren, is de oudste de lelijkste, bij mn vriend is zijn broer een stuk lelijker dan hij. Ook bij mijn vrienden, zijn de oudste uit het gezin het lelijkst. De kinderen van vrienden van mn ouders zijn ook de oudste weer het lelijkst, ongeacht het geslacht. Ook bij oud klasgenootjes als ik terug denk, waren de oudste altijd lelijker dan de jongere broertjes of zusjes.
Is dit alleen in mijn omgeving zo, of herkennen meer mensen dit?
Ik heb voor het woord lelijk gekozen, omdat ''minder mooi'' wellicht wat liever is, maar wel minder direct.