Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:23

Yellowcab schreef:
Suus_ schreef:
Nouja, betekend wel dat jij ook ongestraft hard terug mag meppen! }> (Moet je ook maar net kunnen/durven hoor)

Daisies er werd al eerder gezegd dat het eens in de zoveel tijd een disco is gericht op mensen van 12 tot 16 jaar(?). Dus kan beter vragen wat die meiden daar te zoeken hadden.

Nee hoor, dan ben je net zo laag als die andere meiden!

Uche, liever net zo laag dan mezelf in elkaar laten meppen..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:24

Yellowcab schreef:
Suus_ schreef:
Nouja, betekend wel dat jij ook ongestraft hard terug mag meppen! }> (Moet je ook maar net kunnen/durven hoor)

Daisies er werd al eerder gezegd dat het eens in de zoveel tijd een disco is gericht op mensen van 12 tot 16 jaar(?). Dus kan beter vragen wat die meiden daar te zoeken hadden.

Ik vind het nog lager als je je tegen de vloer laat werken door 2 van die poedersuiker omdat je denkt dat je anders 'lager' bent.
Als zij daar toch al op uit zijn los je zoiets niet op door weg te lopen, negeren, of te praten. Zo los ik het ook liever op. Maarja, je moet niet gaan slaan want die krijg je terug :+

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:29

marleen_usar schreef:
Klopt hier kan het niet,dus ik ben voorzichtig.

Sorry voor het offtopic gaan, maar je bent niet de enige.
Ik ben 19 maar zou mijn kinderen ook zeker niet op 14 jarige leeftijd uit laten gaan. :n

TS: Succes en sterkte :(:)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:34

xxriiannee schreef:
marleen_usar schreef:
Klopt hier kan het niet,dus ik ben voorzichtig.

Sorry voor het offtopic gaan, maar je bent niet de enige.
Ik ben 19 maar zou mijn kinderen ook zeker niet op 14 jarige leeftijd uit laten gaan. :n

TS: Succes en sterkte :(:)

Het betreft hier wel een speciale scholieren avond waar geen alcohol geschonken worden en de tent sluit om 24:00. Een zogeheten "Ranja-party".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:35

TS, het is verschrikkelijk allemaal, en je bent niet de enige. Mijn broer en zijn vriendin werden enkele weken geleden ook volledig in mekaar geramd, door 4 jongens en 2 meisjes. Nadien bleek dat ze 'gewoon' de verkeerde hadden te pakken...

Die 'vriendin' van je wilde waarschijnlijk gewoon haar hachje redden en daarom heeft ze geen partij voor je getrokken. Ze was zelf bang... wat in mijn ogen enorm laf is.. maar goed.

Veel sterkte nog, ik vind het echt super erg dat onschuldige mensen dit moeten meemaken.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:39

Ik heb niet het hele topic doorgelezen (zo maar even doen) maar:

1. andere vriendin zoeken sorry maar wat een dom wijf
2. aangifte doen
3. het komt echt niet door die (poedersuiker) marokanen want er zullen er genoeg zijn die wel gewoon normaal zijn maar dit zijn gewoon mensen die niet veel hersencellen hebben (of het nou marokanen nederlanders of zweden zijn maakt niet uit)

Even op zoek naar een foto van de discotheek of je ze ergens kan zien en die meenemen naar het bureau, langs ziekenhuis met je verwondingen en foto's van alles maken ;)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:40

Citaat:
Het betreft hier wel een speciale scholieren avond waar geen alcohol geschonken worden en de tent sluit om 24:00. Een zogeheten "Ranja-party".

Je hebt gelijk, daar had ik overheen gelezen. Mijn exuses! :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:46

Suus_ schreef:
Yellowcab schreef:

Ik vind het nog lager als je je tegen de vloer laat werken door 2 van die poedersuiker omdat je denkt dat je anders 'lager' bent.
Als zij daar toch al op uit zijn los je zoiets niet op door weg te lopen, negeren, of te praten. Zo los ik het ook liever op. Maarja, je moet niet gaan slaan want die krijg je terug :+

Inderdaad: begin niet met slaan maar ik laat me zeker niet slaan

Roxanneexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:54

Wat erg zeg dat je zomaar in elkaar geslagen wordt !
ik vind het echt niet normaal je hoeft maar anders te kijken en iemand die slaat je al boven op je neus echt te gek voor woorden.
Die meiden waren er volgens mij gewoon op uit om ruzie te zoeken met iemand en hebben jou gekozen als slachtoffer echt zo ontzettend gemeen! bah bah bah !

Ik heb het ook een keer gehad op de kermis waren meisjes die waren allemaal met kanker aan het schelden in de botsauto's ja als je niet gebotst wil worden ga dan in de draaimolen zitten kom op, dus ik zei hou op joh toen ze tegen mij begonnen dus toen zei een meisje moet ik bang voor je worden ik zo je moet niets hoor moet jij weten, dus ze gaf me een klap in me gezicht maar ik laat me niet slaan ik zal nooit ruzie zoeken of iemand slaan maar als ze mij slaan dan sla ik wel van me af,

Maargoed ik begijp dat jij niet veel kon doen als je handen al vastgehouden worden en dat die lekkere vriendin van je bij die jongens staat en niets doet kun je niet zoveel.

Heel veel sterkte en hoop dat je snel van je klachten af zult zijn

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:12

Net voordat ik dit topic las dacht ik..: wedden dat het een bende buitenlanders zijn geweest...en ja hoor.
Het zijn vaak ( NIET ALTIJD ) buitenlanders die dit doen. Mijn mening is: als je hier te gast bent gedraag je dan ook!
Ze zorgen er zelf voor dat mensen zo over hun gaan denken?

En NEE ze zijn niet allemaal hetzelfde!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:14

_Hackney_ schreef:
Net voordat ik dit topic las dacht ik..: wedden dat het een bende buitenlanders zijn geweest...en ja hoor.
Het zijn vaak ( NIET ALTIJD ) buitenlanders die dit doen. Mijn mening is: als je hier te gast bent gedraag je dan ook!

Het waren geen buitenlanders. :') Tenzij in Friesland Nederlanders ook buitenlanders zijn misschien. :7

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:17

Skygirl schreef:
Het waren geen buitenlanders. :') Tenzij in Friesland Nederlanders ook buitenlanders zijn misschien. :7

Ja als wij voor de koers naar Wolvega of Joure gaan neem ik altijd mijn paspoort :j

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:19

Marrokaanse afkomst ook goed?. weet natuurlijk niet of ze ondertussen een Nederlands paspoort hebben.

Skygirl schreef:
_Hackney_ schreef:

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:21

_Hackney_ schreef:

Veel van deze mensen zijn hier geboren. Dat kun je toch echt nauwelijks 'te gast' noemen.

Ik noemde dat mijn zusje in elkaar was geslagen jaren geleden. Dat waren toch echt volbloed achterhoekse boeren hoor....

lover111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:27

Sterkte :(:)
Ik heb het ook meegemaakt op school!
Is al 1 a 2 maanden geleden maar weet alles nog precies!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:31

Wendy schreef:
Veel van deze mensen zijn hier geboren. Dat kun je toch echt nauwelijks 'te gast' noemen.

Ik noemde dat mijn zusje in elkaar was geslagen jaren geleden. Dat waren toch echt volbloed achterhoekse boeren hoor....

Is ooit een onderzoek op TV geweest waar het hoogste percentage bij misdrijven/criminaliteit etc. toch echt de Marrokanen bovenin stonden met de hoogste percentage. Daarna Anti's en daarna nog een hoopje buitenlanders.
NL kwam pas veeeel later :) :).

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:43

_Bitje_ schreef:
net bij het politiebureau geweest, ben bang dat ze (haast) niets gaan doen. Aangezien het een lage prioriteit heeft..
Kortom: je mag je gewoon in elkaar laten slaan in Nederland :j

In dat geval :Y)
Maak die meiden hun hyves is openbaar ~~}> ~~}> ~~}>

Het is gewoon een grote schande :(
Laatst was er op Hart van Nederland een jongen die werd gemept en een stuk van zijn oor loshing, ik ben dan benieuwd wat de politie daar mee gaat doen...
Jou oor had er namelijk ook af kunnen zijn, of zo hard met je hoofd op de grond kunnen vallen dat je er niet meer was :n
Ik vind het een grote schande en misschien is het een idee om hier een goede advocaat naar te laten kijken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:49

*knip*
Dat ben je wel. Je zegt net dat je voordat je het topic gelezen had al dacht dat het om buitenlanders zou gaan, dat maakt jou een racist. Ik vraag me dat niet eens af omdat iedereen die in Nederland woont in mijn ogen gewoon een Nederlander IS! Elke groep heeft zijn rotte appels, zoals iemand anders al vroeg, ben je wel eens bij Marokkaanse mensen in huis geweest? Nou daar kunnen menige Nederlanders voorbeeld aan nemen hoor ;)

En wat betreft de criminaliteit, jullie vergeten dat er veel minder marokaanse mensen in Nederland zijn dan Nederlanders, ofwel, als 20% een criminele geschiedenis heeft, dan gaat dat om laten we zeggen 15.000 van heel nederland. Als er 7% Van de Nederlanders een criminele geschiedenis heeft, dan gaat dat om ca 800.000...

En nu ? ;)

TS, ik hoop echt voor je dat er wel wat aan gedaan moet worden, want als dit vaker voorkomt moet er echt verandering in komen :j
Laatst bijgewerkt door Nadia op 01-03-11 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Poiuytrewq

Re: Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:50

Denk dat je dat anders moet zien.
Anti's, marokkanen, polen etc zijn inprincipe allemaal Nederlanders.
Laten we zeggen, 50% van de inwners heeft een crimineel verleden. Waarvan (ik zeg maar wat) 30% marokkaanse afkomst heeft, 15%Anti, 5%pools. (Haha als voorbeeld hoor :) ).

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:55

30% lijkt me wel VEEEEEL te hoog Suus :') aangezien 30% van de inwoners niet eens van Marokkaanse afkomst is , zijn er veel minder in Nederland :+ dus dan zouden alle Marokkanen volgens jou crimineel zijn :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 18:01

Ik zeg toch ook dat ik maar wat zeg als voorbeeld? Wel een beetje lezen he haha :P
En dat vb is alles behalve realistisch maar gewoon om aan te tonen wat ik bedoelde. Net als dat we ook 10tallen nationaliteiten meer hebben hier in NL :) :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:55

Haha dat hyves idee vind ik nog niet z'n slecht plan }> heel bokt over hun heen haha

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 20:44

*knip*
Pfft Lotte wat waardeloos dat je bij de politie ook niet veel verder bent gekomen.
Je hebt het iig gemeld, mocht er weer wat gebeuren nemen ze het misschien eindelijk wél serieus.
Als je het voor jezelf maar een keer kunt afsluiten. :(:)
Laatst bijgewerkt door Nadia op 01-03-11 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 20:46

wow ik heb dit echt met open mond gelezen, wat verschrikkelijk voor je zeg :(:)

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:38

Skygirl schreef:
_Hackney_ schreef:

Ja hoor, dat noemen wij buitenlanders :') :j
Ach ja , politie komt alleen massaal op burenruzies af 8-)