Citaat:Zit net te bedenken om eens een leerling of stagiair naar de hartbewaking te sturen voor een AV-blok (geleidingsstoornis van het hart).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenartoe schreef:HOh ja en dan in de telefooncentrale vragen of iemand de heer W. A. ter Hoofd wil ompraaien voor een bepaald toestel)
xx_denise_xx schreef:Windhaakjes bestaan!Mijn vader stuurde me naar de winkel om windhaakjes
Espoir_ schreef:Ooooh nu snap ik het hahaha! Hij had dan gewoon nieuwe bougies nodig! Maar hij dacht dat je bougie"vonkjes" kon kopen!! Hahaha, ongelofelijk!
superlotje schreef:eempiej schreef:ow mensen, briljant topicIn het ziekenhuis hebben ze er soms ook wel een handje van
Heb je voorbeelden?
Zit net te bedenken om eens een leerling of stagiair naar de hartbewaking te sturen voor een AV-blok (geleidingsstoornis van het hart).
knollentuin schreef:ja en het was ook wat je ze wijs kan maken he, we leerden ze de steken te desinfecteren met flamberen...toen hingen er nog niet overal brandmelders...
Citaat:Ik las net dat iemand het over "Passantjes" had, volgens mij bestaan die wel (of het is een dialect woord uit het Drents).Wij noemen een passantje, zo'n leren dingetje aan je hoofdstel die je over de losse riempjes schuift, om zo alles bijeen te houden. (god geen idee hoe je het beter uitlegt!)