ik heb ook een keer een date gehad met een toch wel erg leuke jongen.. hij had mij mee naar de bios grvaagd. hij had geen auto (vind ik al een beeetje een afknappert maar ok) dus ging ik hem ophalen. We zouden naar Antwerpen gaan , en dat is toch wel een uurtje heen en een uurtje terug rijden. Dus ik had al bedacht dat hij dan de kaartjes mocht betalen.. staan we daar bij die automaat, meneer wist niet hoe het werkte.. dus ik uitleggen "kijk, nu vraagt hij om een pinpas" ............................. gebeurde niks.

dus ik pak met een beetje een zucht mijn pinpas en betaal. Zou het er later wel even over hebben. ( even een rekensommetje.. benzine, kaartjes.. toch al gauw €35 ) .
"Wil je popcorn? Ja? Die trakteer ik dan wel! "
eh.. die kaartjes wilde ik eigenlijk niet aan je trakteren eigenlijk... maar goed, ik wilde de avond niet geheel verpesten dus zou het erover hebben onderweg naar huis. In de trant van goh.. benzinegeld.. hoe zullen we dat eens doen?
Film bekeken, was wel aardig. Daarna nog even het salsacafé binnengegaan waarbij ik op de ge-he-le avond wel helemaal EEN icetea heb gedronken van hem. Daarna maar zelf een icetea gehaald en toen meneer dat zag zei hij: Oh lekker, doe mij er ook een!
we. gaan. naar. huis.
Hij viel onderweg in slaap.. en werd wakker toen we voor zijn deur stonden. "BEdankt voor alles he!" en vliegt mijn auto uit.
vond ik echt TE onbeschoft en onbeleefd! Ik vind dat de man toch eigenlijk wel mag betalen op een eerste date.. helemaal als ik rijd!