Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:05

NiNa_14 schreef:
hmm mijn ex vergeleek mij met een auto...
ik was de ferarri onder de vriendinnen..weet neit hoe het met jullie zit maar word niet graag vergeleken met autos al helemaal niet die lelijke ferarri's

en een keer waren we eehm nouja bezig sochtens en zijn vader had zijn arm gebroken...
dus we waren eehm bezig en hoor je ineens die vader roepen of mijn ex zijn broek dicht kon komen maken..
ik lag HELEMAAAAAL dubbel en mijn ex was pissig!!

whahaha.....mijn vriendje vergelijkt mij met paarden... (dezelfde van die dromen) ik ben volgens hem een kruising tussen een arabier en een lux (de hengst Lux Z), en hij is een andiamo (dit zullen alleen kenners begrijpen)

maar ik kan je zeggen :P ook dat is niet echt een vergelijking waar je op zit te wachten!

misz_irene

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:41

De grootste blunder van mijn ex.... acounts hebben op meerdere sexdating sites (waarbij hij opzoek was naar trios ed.) en denken dat ik er niet achter zou komen terwijl hij deze bijhield op MIJN laptop.
De stakker kon direct vertrekken...

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 17:56

Sky_As schreef:
NiNa_14 schreef:
hmm mijn ex vergeleek mij met een auto...
ik was de ferarri onder de vriendinnen..weet neit hoe het met jullie zit maar word niet graag vergeleken met autos al helemaal niet die lelijke ferarri's

en een keer waren we eehm nouja bezig sochtens en zijn vader had zijn arm gebroken...
dus we waren eehm bezig en hoor je ineens die vader roepen of mijn ex zijn broek dicht kon komen maken..
ik lag HELEMAAAAAL dubbel en mijn ex was pissig!!

whahaha.....mijn vriendje vergelijkt mij met paarden... (dezelfde van die dromen) ik ben volgens hem een kruising tussen een arabier en een lux (de hengst Lux Z), en hij is een andiamo (dit zullen alleen kenners begrijpen)

maar ik kan je zeggen :P ook dat is niet echt een vergelijking waar je op zit te wachten!

Hahaha, mijn vriend is piloot, die zegt dan: Kijk schat, er zijn 2 dingen geil in het leven: Dat vliegtuig en jij!

_O-

Yvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 20:24

Ahh Jisca, ik wist niet dan Ro zo'n watje was. :P
Hij zegt altijd dat ie zo stoer is, hihi.

Jiss_ca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 20:28

Whaaaa jij ook op bokt :P
Hahaha jaa het is echt een schatje hoor <3 Hij doet wel vaak stoer en grote bek enzo, maar het is echt een schat :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 20:38

Inky_devil schreef:
Mijn ex lag naakt met zijn dochter van 4 in 1 bed :r.
En hij mishandelde zijn kinderen.

jezus dat is wel erg zeg! :(

Mijn huidige vriendje is ook leuk
om half 8 zou die bij mij zijn, hij zou eerst een uurtje trainen, 8 uur was die er nog niet, dus ik gesmst en toen zei die ja kom eraan, toen om 9 uur was die er een keer, ik was laaiend op hem, gewoon op tijd komen klaar uit.
toen zei die ja was rollerbank en moest dus mee en uitlaat loshalen...
dus ik al zo van jaja.. ik had al op internet gekeken en stond geen rollerbank op
laatst bij zijn ouders thuis
ik zo ja en toen dat en dat
hij zo huh waar heb jij het over?
ik zeg zo ja toen jij 1,5 uur te laat kwam, hij zo ohjaa..
dus zijn vader keek hem zo aan en hij begon te lachen, nou ik lachte niet echt was best wel nijdig..

wat een watjes hier voor paarden zeg!

mijn huidige vriendje ook hoor
die zou mijn epony wel ff vasthouden als ik deken op deed...
hij gaat ervoor staan beide kant halster vast (had geen touw bij) en dat beest wordt helemaal gek, was die niet gewend :P dus hij stijgerd best hoog en vliegt ervandoor xD

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 20:40

Wat zielig dat je paard nou net gaat steigeren bij je vriend, eerlijk gezegt zou ik dat niet grappug maar erg sneu :)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:57

Hmmm, ik heb er (na lang denken) ook nog eentje gevonden. Zou met toenmalige vriendje naar de bios, had afgesproken wanneer enzo, en zou uit school naar hem komen. Kom ik bij hem thuis aan, doet niemand open. Hoor stemmen in de tuin, dus ik loop er heen, zitten zijn ouders daar, verbaasd mij te zien. Dus half stamelend 'ehm, ja, we zouden naar de bios' om als antwoord te krijgen dat hij bij een vriend was. Nu was hij nogal een fervent gamer, en had hij zijn hele computer mee gesleept, wat hij wel vaker deed. Zijn ouders redelijk pissig op hem, aangezien hij zijn mobiel niet op nam. Zij in auto, om hem op te halen, want ze vonden het toch echt niet kunnen. Gelukkig had ik voor meerdere tijden gereserveerd, en de laatste van de 2 zouden we echt wel kunnen halen. Afgesproken dat ik er vast heen zou lopen en zij hem daar zouden droppen.
Conclusie van het verhaal: hij was 'even' vergeten dat hij met mij naar de bios zou gaan, en met computer en al ergens een end verderop gaan gamen....

En ach, tot 3 uur 's nachts achter de computer zitten terwijl ik er was en met kleine oogjes aan hem vroeg of hij nou ook nog ging slapen (aangezien hij teamspeak aan had was slapen voor mij ook geen optie op dat moment, gezien geluidsniveau) is ook regelmatig voor gekomen.

Achteraf gezien blij dat ik daar geen last meer van heb, en ach, hij was mij net voor met uitmaken, wist nog niet helemaal hoe ik het moest brengen :') :+

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:00

Nou leuk een vriendje die altijd gamed :+
Mn broer doet het ook maar heb er een bloedhekel aan := (hij gaat dus altijd schreeuwen naar dat ding en word helemaal aggressief :+)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:04

Mja, dat was een van de dingen wat ik op een gegeven moment echt niet leuk vond. En het bios incident in combinatie van slecht bereikbaar en dat het steeds meer van mij uit moest gaan hielp ook niet bepaald mee....

Huidige vriend is opzich ook wel van het gamen, alleen niet zo erg, en voornamelijk 's avonds, doordeweeks als ik ook thuis ben. Als ik wel bij hem ben dan zijn het voornamelijk games die ik leuk vind om mee te kijken, of ik moet weer een leuk boek of tv programma gevonden hebben, dan maakt het me niet zoveel uit :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:02

Welk spel speelde ie eigenlijk?
En met een beetje gamen is niets mis, maar ik heb twee broers die echt heel vaak spelen soms en dat is zó vervelend!

Leuk topic overigens! :D
Alleen vind ik vreemdgaan niet echt passend bij het woord blunder.. Bij blunder denk ik aan iets waar je toch nog mee kan lachen en dat niet zó serieus is als vreemdgaan. Maar goed, dat ziet misschien iedereen anders.

Ik heb helaas geen blunders. Heb maar 1 ex en daar heb ik weinig over te vertellen :P (zijn ook niet lang bij elkaar geweest)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:03

Blunder dat die vreemdgaande mannen zoveel leuke vrouwen hebben laten gaan :D?

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:11

hihi... mijn ex stond ik het verkeerde ziekenhuis toen ik n blindedarmontsteking had! Mijn moeder had gebeld en gezegd kamer 210..... Dus hij naar het ziekenhuis, kom voor kamer 210... zegt de receptioniste... dat is een lege kamer! heeft hij daar ruzie staan maken dat ik daar moest liggen... bleek ik in een heel ander ziekenhuis te liggen!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:12

Mallow; Dat zeker wel ja.. En misschien kan je daar dan achteraf wel om lachen, om wat voor een sukkel het toch was ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:14

Ooh... ik ziet nu thuis met een vermoedelijke blindedarm ontsteking |(
Ik crepeer van de pijn hier! Mag morgen om 9u weer terug naar het
ziekenhuis. %)

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:22

Ik heb wel een blunder van een ex-scharrel van mij:
We hadden samen wat gedronken en onderweg naar mn huisje.
Dus we komen thuis, drinken nog wat en gaan vervolgens naar boven, maar zie al dat het niet zo lekker met hem gaat en een beetje wit wegtrekt. Om vervolgens nog geen 2 tellen later heel mn slaapkamervloer onder te kotsen.
Was er niet echt gelukkig mee. Vriendelijk verzocht of die het zelf dan toch ook ging opruimen (wat hij deed) en daarna vriendelijk mn huis uitgelaten..

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:23

JessAndHope schreef:
Ooh... ik ziet nu thuis met een vermoedelijke blindedarm ontsteking |(
Ik crepeer van de pijn hier! Mag morgen om 9u weer terug naar het
ziekenhuis. %)

Heel sneu voor je, beterschap!
Maar wat heeft dat met dit topic te maken?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:24

dat is ook banketstaaf, moest die weg omdat hij had gespuugd?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:24

Vanwege de blunder van de ex van Bellenadia.

Beterschap Jess! :(:)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:27

Idd Manon!! Daar reageerde ik even op :o Sjorry

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:28

@Hvelreki: World of Warcraft... heb serieus een bloedhekel aan dat spel gekregen....

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:30

Maritje1991 schreef:
dat is ook banketstaaf, moest die weg omdat hij had gespuugd?

Jah eigenlijk wel, hij wilde nog na het opruimen eigenlijk verder gaan waar we gebleven waren, maar vond dat toch niet zo goed plan.
Daarbij wonen we niet zover van elkaar, dus hij was zo thuis en kon zo zn eigen bedje in kruipen (A)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:33

mm oke, kan me niet voorstellen dat ik me vriend zou wegsturen als hij had gekotst :P

grr WOW ook zo'n hekel aan, mijn vriend speelde het ook een tijd en ik maar wachten.
Nog 1 opdracht liefje! half uur later : sorry schatje, t gaat nu echt heel goed nog heel even :S

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:34

bellenadie schreef:
hihi... mijn ex stond ik het verkeerde ziekenhuis toen ik n blindedarmontsteking had! Mijn moeder had gebeld en gezegd kamer 210..... Dus hij naar het ziekenhuis, kom voor kamer 210... zegt de receptioniste... dat is een lege kamer! heeft hij daar ruzie staan maken dat ik daar moest liggen... bleek ik in een heel ander ziekenhuis te liggen!

Ahhhh dat is lief :)

Ik zou mijn vriendje niet weg sturen als ie moest overgeven :+

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:34

Maritje1991 schreef:
mm oke, kan me niet voorstellen dat ik me vriend zou wegsturen als hij had gekotst :P

was ook niet mn vriend, maar een scharrel.. vriend ligt weer heel anders, die had natuurlijk gewoon mogen blijven..