Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jillie1994

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:19

De jongen waar mee ik iets heb en ik gingen gamen op zijn bed. Zijn bed kraakt verschrikkelijk, je hoeft maar je arm of been te bewegen en het bed kraakt al. Zijn moeder had het bed horen kraken, verklaar dan maar eens dat je echt gewoon braaf aan het gamen was. :=
Ja en dan kom je daar voor de 2e keer, vast leuke indruk gekregen haha.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:36

Vorig jaar in de zomervakantie, had ik een feestje en mn vriend was ook mee. Aan het eind van de avond, wou hij zn jas pakken, en ik stond achter hem, dus hij slaat zo z'n jas over zn schouder zegmaar, en geeft me keeeeeeeihard een elleboogje. :+
Heel mn oog dik en blauw.. Dus ik kom 2 dagen later op mn werk, vragen ze zo; 'Hoe kom je nou weer aan dat oog? ' en ik zo zonder natedenken; 'ja Mark.' om daarna heeeel vlug te zeggen dat het echt niet express was gebeurd. :')

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 20:49

Ik weet nog, toen zat ik in het 3e jaar op Groen college goes, en we moesten kiezen wat we als MBO opleiding gingen doen dus kregen we uitleg over alle vakken.

Een dag erna was een vriendin uit mijn klas jarig, mijn pa werkt bij Pabo. Dus ik vroeg voor de gein: Pa, heb je nog wat condooms over (ze was nogal een oversext iemand) dus mijn pa loopt naar de auto en komt terug met een doos waar ongeveer 50 condooms in zaten. Je zou denken toch niks mis mee, Nou hij gaf het wel in een overvolle gang met ouders en klasgenoten.

Heb mij nog nooit zo geschaamd

pria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 21:08

haha al die verhlen zijn wel echt grappig!!

me vriend en ik liepen laatst met nog 2 andere koppels op het strand, en ik liet een hele harde sceet die me al de hele dag dwars zat.... schaamde me zo dat ik me vriend maar de schuld gaf, ze praten nu nog over het feit dat mijn vriend zon harde scheet liet op het strand, en ik maar laggen haha

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 21:57

Ik heb toen ik jaar of 7 was mn arm ontzettend verbrand door gloeiend heet water.
Mn moeder met mij naar de huisarts, en dat verband wat eromheen zat mocht paar weken niet nat worden (geen idee meer hoe lang precies) dus ik moest oppassen met douchen...

zeg ik heel lollig: "oh mam dat maakt niet uit he? het is vakantie en dan hoeven we toch nooit in bad"

Juist, sorry mam...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 22:08

Ik ben eens met de fiets gevallen op een ijsplek, uiteraard head first tegen de grond. Voorbijgangers hadden ziekenwagen gebeld, kreeg mijn oog niet meer open, zo dik was het na 10 seconden al. Wat verwacht je? Mijn rechter oog (en omstreken) had alle kleuren van de regenboog, kon ik de dag erna lekker naar school.
De ronde ging al snel dat ik rammel had gekregen... Dan probeer ik uit te leggen dat ik gewoon maar met de fiets was gevallen, en dan krijg je van die lachende "Jaja... >;) " Zeer vervelend! Was trouwens de dag voor mijn verjaardag dat ik gevallen was :\

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 23:03

spottedponie schreef:
Ik heb toen ik jaar of 7 was mn arm ontzettend verbrand door gloeiend heet water.
Mn moeder met mij naar de huisarts, en dat verband wat eromheen zat mocht paar weken niet nat worden (geen idee meer hoe lang precies) dus ik moest oppassen met douchen...

zeg ik heel lollig: "oh mam dat maakt niet uit he? het is vakantie en dan hoeven we toch nooit in bad"

Juist, sorry mam...

ooooh je arme moedertje!!!

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:23

_O- _O- Mooi begin van de dag zo :D :D

Ik had laatst een feest waar ik was met mijn vriend en wat vrienden van hem.
Op een gegeven moment pak ik de hand van mijn vriend en knijp er liefdevol in, hij kneep lief terug. Vervolgens deed ik mijn arm om zijn middel en wreef lief over zijn rug. Hij deed hetzelfde, masseerde mijn schouders erbij. <3
Dus ik wil hem lief aankijken, draai mijn hoofd naar hem toe... Is het niet mijn vriend maar zijn beste vriend :oo Mijn vriend stond achter ons en heeft alles mogen aanschouwen :oo Die beste vriend van hem was erg dronken, dus die had sowieso geen besef meer wat hij deed en reageerde op mijn aanrakingen :')
_O- _O- Gelukkig hebben we er erg om gelachen :') :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:03

Haha :')
Geniaal!
Die van die moeder ook trouwens ':P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:53

Lins_Vetra schreef:
_O- _O- Mooi begin van de dag zo :D :D

Ik had laatst een feest waar ik was met mijn vriend en wat vrienden van hem.
Op een gegeven moment pak ik de hand van mijn vriend en knijp er liefdevol in, hij kneep lief terug. Vervolgens deed ik mijn arm om zijn middel en wreef lief over zijn rug. Hij deed hetzelfde, masseerde mijn schouders erbij. <3
Dus ik wil hem lief aankijken, draai mijn hoofd naar hem toe... Is het niet mijn vriend maar zijn beste vriend :oo Mijn vriend stond achter ons en heeft alles mogen aanschouwen :oo Die beste vriend van hem was erg dronken, dus die had sowieso geen besef meer wat hij deed en reageerde op mijn aanrakingen :')
_O- _O- Gelukkig hebben we er erg om gelachen :') :')

aii :') _O-
mooie vergissing zo :))

ik heb er ook zo een,
mijn bf en ik waren beide aan "de man" alleen leken ze van achter heel erg op elkaar :))
op een gegeven moment zijn we met zijn vieren naar walibi gegaan.
hartstikke leuk, hartstikke gezellig :)) stonden we in de rij, vriend en vriend naast elkaar, bf en ik er achter :)) sla ik mijn armen om mijn vriend heen <3 was het niet mijn vriend... maar die van haar :') _O-

en laatst nog met 2 collega's, we moesten iets van zolder hebben, dus ik en een collega doen het leuk open(je kunt de zolder op doormiddel van zo'n leuk waar een trap aan vast zit) en hij gaat naar boven, maar eht was te veel om in zijn eentje te pakken, dus ik ga er achter aan...
klapt een andere collega doodleuk de trap in en gooit het leuk dicht :+
uiteindelijk met veel moeite het leuke open gekregen, trap uitgeklapt...
staat beneden in eens mijn hoofdverkooppunten daar...
wat hebben jullie daarboven gedaan...
nou... euhm... :') _O-
ze wilde het niet eens weten :n :') _O-