dat wat op het nieuws was dat verhaal met een stal er kwamen die dag twee paarden om bij verschillende stallen? jeetje wat vreselijk voor je en je schoonmoeder wens haar sterkte dan wens ik jou sterkte
Dat het stervensdruk was in de AH, en er maar twee kassa's open waren. Bovendien liggen de schappen steeds vaker gewoon verkeerd, dat je de meest rare dingen tegenkomt op plekken waar ze niet horen, maar vooral dat pakken gewoon door elkaar in een rek staan, of naast het rek staan waar ze horen, etc. Aka vakkenvullers die hun werk niet kunnen.
En: Dat de zwangerschapstest niet werkte ondanks dat ik 100% zeker alle instructies juist uitvoerde, en dat ik daar nogal gefrustreerd over raakte.
Gelukkig bleek later die avond dat ik ongesteld moest worden.
Dat ik me een SLOOF voel , kwam net beneden en me gezin ( 3 manschepsels) laten alles staan , 1 fles drinken leeg zakje chips andere pleisters gepakt schaar derbij en een bloed papiertjetje erbij . ben schaggie weer me nest in gegaan. BEN GEEN HUISSLOOF!!!!
msnowy
Geplaatst: 15-12-10 07:36
dat een van onze poezen zojuist is overreden.......
dominiquesr
Geplaatst: 15-12-10 07:48
koud, moe, school en toets scheikunde.
tante_trien
Geplaatst: 15-12-10 08:03
mariska32 schreef:
van mijn eind afrekening van de energie maatschapij.
Die hadden wij ook, dat doet zeer!! (Gelukkig is die voor mijn ouders, en niet voor mij.......)
Dat ik zo vroeg op moet. Maar het positieve ervan is, is dat het is omdat ik dit blok met gym paardrijd!
Jannepauli
Geplaatst: 15-12-10 08:30
Dat wij zondag bezoek hadden wat uitliep, waardoor ik de net weer beloopbare rijbak niet meer kon slepen, die vervolgens weer keihard met hobbels en bobbels bevroren is, waarvan mijn paard pijn in haar voeten krijgt en gaat kreupelen en de hoefsmid nu alleen via voicemail te breiken is en niet terugbelt na tig berichtjes.. pfff
Dat ik zo achterlijk vroeg mijn bed uit moet, dat het koud is en dat ik straks waarschijnlijk in de file sta.
SarahLynn
Geplaatst: 15-12-10 08:56
Laat pas kunnen slapen, vroeg op (kwart over 6), douchen (en ja, ik háát douchen, al helemaal op de vroege morgen), wiskunde en frans. Zometeen school, geen zin om hem weer te ontlopen en m'n proefwerken te maken.