bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:44

Cchanny schreef:
Dan hakkie takkie weg zakkie :D

GE-NI-AAL _O- _/-\o_

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:45

VinandoW schreef:
Oooh god ik heb er nog eentje! Mijn vriend en ik wouden het een keer bij mij thuis in de stal doen, ik mijn broek naar beneden. Komt mijn moeder er in één keer aan, heb maar gezegd dat ik nodig moest plassen en dat in de stal wou doen. Volgens mij geloofde ze mij niet :P

Ik zou niet eens de kans krijgen om dat te zeggen, mijn moeder zou heel hard gillend wegrennen! :D

Red_Savage

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:46

Aaah dat meen je niet :')
Op stal is ook niet zo"n slimme plaats nee _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:48

Haha, nee is geen slimme plek inderdaad!
Achja ik had laatst ook wel zopets van: Is de deur op slot? En zijn er geen buren thuis? ( Studentenhuis met dunne muren)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:48

Nouja, liever betrapt door een student dan door je ouders :')

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:50

Red_Savage schreef:

of je vriend of man.............

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:50

VinandoW schreef:
Oooh god ik heb er nog eentje! Mijn vriend en ik wouden het een keer bij mij thuis in de stal doen, ik mijn broek naar beneden. Komt mijn moeder er in één keer aan, heb maar gezegd dat ik nodig moest plassen en dat in de stal wou doen. Volgens mij geloofde ze mij niet :P

Je zou maar in het stroo liggen.
En eventjes later naar de wc gaan _O-
Pies je een stukkie stro uit.
Heeeeerlijk.

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:51

Cchanny schreef:
VinandoW schreef:

Je zou maar in het stroo liggen.
En eventjes later naar de wc gaan _O-
Pies je een stukkie stro uit.
Heeeeerlijk.

_O- _O- _O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:51

Doe een kerstkaart in de bus met daar in een condoom, die valt er uit als ze de kaart willen lezen.Misschien dat ze dan iets vermoeden?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:53

petrea schreef:
Red_Savage schreef:

Nou liever niet door de rest van onze huisgenootjes gesnapt :P Niemand weet er (nog) van namelijk :p :D

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:53

_O- Heb moeder ook wel eens gehoord. Heb toen naar beneden geschreeuwd met de vraag of het niet wat zachter kon :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:54

Goede manier om het duidelijk te maken. Straight to the point :D

050206051012

Ik hoor mijn buren ook niet :n

In Utrecht -waar ik alleen woonde- had ik een behoorlijk actief bovenbuurmeisje, Dymphie (Nimfie) en volgens mij had zij hetzelfde bed als ik! Het klonk in elk geval hetzelfde...
Piepend bed, bonkend tegen de muur, trippeltrappel naar de WC, WC doortrekken, trippeltrappel, pieppiep en slapen. Alleen duurde het altijd wel een poosje en lag je echt te smeken: 'jongen alsjeblieft... gooi het eruit!'.
In de flat waar vriendlief en ik hebben gewoond hebben we -denk ik- de benedenbuurman wel de kop gek gemaakt, maar daar deden we het ook min of meer om. Die man zat altijd te bonken met een bezem of tegen de verwarming te meppen, tja... dan nodig je uit om door te gaan natuurlijk :))

Wat betreft honden en katten op bed; pffffffff... ze zitten je inderdaad aan te kijken van 'gaat het goed, baas?'.

petrea

SarahLynn schreef:
_O- Heb moeder ook wel eens gehoord. Heb toen naar beneden geschreeuwd met de vraag of het niet wat zachter kon :')

kijk en,DAT lijkt mij het meest genant

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:55

Wat zijn jullie allemaal preuts zeg. Ik zou gewoon eens flink tegen het plafond beuken. Gelukkig heb ik seksloze buren en zullen zij eerder last van mij hebben.
Ik heb een scharrel gehad in een studentenhuis en zijn metalen bed stond tegen de verwarming. Volgens mij kon het hele huis meegenieten maargoed dat is niet mijn probleem he ;) (alhoewel, ben 1 keer met mijn kop op die verwarming geknald tijdens het "stoeien")

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:55

maar wel het meest effectiefst

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:56

DarkShines schreef:
Wat zijn jullie allemaal preuts zeg. Ik zou gewoon eens flink tegen het plafond beuken. Gelukkig heb ik seksloze buren en zullen zij eerder last van mij hebben.
Ik heb een scharrel gehad in een studentenhuis en zijn metalen bed stond tegen de verwarming. Volgens mij kon het hele huis meegenieten maargoed dat is niet mijn probleem he ;) (alhoewel, ben 1 keer met mijn kop op die verwarming geknald tijdens het "stoeien")

Naja niet jou probleem, een beetje rekening met de andere houden is niet zoveel gevraagd toch

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:56

@SarahlYn

Omg hoe keek ze de ochtend ernaar XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:14

'Studentenhuis vind ik toch echt erger als mijn buren hoor!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:17

In welk opzicht vind je n studentenhuis erger?
Denk btw dat er in n studentenhuis meer gesekst word dan in het huis van de buren :P xD

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:18

:o mijn moeder riep een tijd terug 'was het fijn?? '

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:20

Wat een geweldig topic _O-

Ben zelf ook wel een keer betrapt.. pff ik wist niet hoe snel ik onder die dekens moest komen :o

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:25

maroescha schreef:
'Studentenhuis vind ik toch echt erger als mijn buren hoor!

Was niet MIJN studentenhuis he, maar de overige bewoners van het huis wipte er ook lustig op los hoor. Ik denk dan, als je er last van hebt klop je maar ff op de deur. Maargoed ik ben in dat soort dingen vrij makkelijk als ik mijn vriendin mag geloven. Die was totaal gechoqueerd toen een vriendin van haar in een dronken bui seks had met een vriend in háár woonkamer. Ik kan me echt niet druk maken om zo iets

Anoniem

Heeft er iemand iets om me van de grond te schrapen?

Ben vandaag naar de kapper geweest, had dit topic nog in m'n gedachten. Begon er een dame van zo'n 80 jaar over dat ze haar kleinzoon had betrapt met een vriendinnetje. Kleinzoon en vriendin hebben het niet gemerkt, deur stond op een kier Nou vond ze dat op zich niet erg, maar ze zei dat ze zich wat zorgen had gemaakt over veiligheid en was ze bij de apotheek om codooms gegaan en had ze'm die gegeven "als extaatje". Nou snapte ze toch maar niet waarom ie plots zo dringend weg moest...

Natuurlijk iedereen die er binnen zat gelijk plat...

ShiningStar1

Zo vertelde men ex, ja dat was toevallig mijn boven buurjongen, maar daarboven woont iemand ik denk dat die tegen 70 jaar aan zit en op een gegeven moment zei die jongen: man die houden het langer vol als ik _O-

Maar het was niet zo tof toen het uit was tussen ons, dat ik alles hoorde met zijn nieuwe vriendin, dus is echt frustrerend.