Cchanny schreef:Dan hakkie takkie weg zakkie
GE-NI-AAL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VinandoW schreef:Oooh god ik heb er nog eentje! Mijn vriend en ik wouden het een keer bij mij thuis in de stal doen, ik mijn broek naar beneden. Komt mijn moeder er in één keer aan, heb maar gezegd dat ik nodig moest plassen en dat in de stal wou doen. Volgens mij geloofde ze mij niet
VinandoW schreef:Oooh god ik heb er nog eentje! Mijn vriend en ik wouden het een keer bij mij thuis in de stal doen, ik mijn broek naar beneden. Komt mijn moeder er in één keer aan, heb maar gezegd dat ik nodig moest plassen en dat in de stal wou doen. Volgens mij geloofde ze mij niet
Cchanny schreef:VinandoW schreef:Oooh god ik heb er nog eentje! Mijn vriend en ik wouden het een keer bij mij thuis in de stal doen, ik mijn broek naar beneden. Komt mijn moeder er in één keer aan, heb maar gezegd dat ik nodig moest plassen en dat in de stal wou doen. Volgens mij geloofde ze mij niet
Je zou maar in het stroo liggen.
En eventjes later naar de wc gaan
Pies je een stukkie stro uit.
Heeeeerlijk.
DarkShines schreef:Wat zijn jullie allemaal preuts zeg. Ik zou gewoon eens flink tegen het plafond beuken. Gelukkig heb ik seksloze buren en zullen zij eerder last van mij hebben.
Ik heb een scharrel gehad in een studentenhuis en zijn metalen bed stond tegen de verwarming. Volgens mij kon het hele huis meegenieten maargoed dat is niet mijn probleem he(alhoewel, ben 1 keer met mijn kop op die verwarming geknald tijdens het "stoeien")
maroescha schreef:'Studentenhuis vind ik toch echt erger als mijn buren hoor!