jeetje.... , ik schrok toen ik dit bericht las. Lieve Fenneke rust zacht.. je was een geweldige vrouw,die voor iedereen klaar stond. Ik zal terug denken aan de leuke tijd in de topicsen van de barncam, en de barncam meetingen zal ik zeker niet vergeten. je zult erg gemist worden..
heel veel sterkte voor de nabestaanden!! wat een vreselijk nieuws
MarijeR
Geplaatst: 12-12-10 11:32
Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties, ook namens mijn vader. Ook de vele pb's worden zeer gewaardeerd, reageren lukt i.v.m. tijd en emoties nog even niet.
De afgelopen weken is ons leven volledig op z'n kop gezet. Nog geen 7 weken geleden ging mijn moeder na lang aandringen toch maar eens naar de huisarts om bloed te laten prikken omdat ze zo moe was. Daarna is alles in een stroomversnelling geraakt. Ziekenhuisopname en allerlei onderzoeken en 5 weken geleden dan de uitslag: kanker en er is niets meer aan te doen.
Gelukkig hebben we als gezin nog een korte tijd gekregen om afscheid te nemen. Helaas heeft ze niet meer de tijd gehad om iedereen te zien die ze nog wilde zien. Afgelopen donderdag avond heeft ze het dappere besluit genomen om d.m.v. sedatie de laatste dagen zelf niet meer bewust mee te hoeven maken.