buster4ever schreef:zo hoi dames nou alles uitgepraat en erover eens geworden dat madam gaat betalen...
Well done!

En consequent blijven he!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Il0na schreef:Ik zou zeggen gewoon meebetalen, en anders maar lekker zelf vervoer regelen!
Jullie zijn er geld aan kwijt, en zij profiteert er lekker van, lekker makkelijk..
Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
Nee het wordt niet duurder, maar wel lekker gemakkelijk..
Dan zou ik zeggen of meebetalen of het rijden afwisselen, zodat er andersom ook is meegereden kan worden!
Chubby schreef:Ik snap niet dat tegenwoordig iedereen altijd maar beter moet worden van wat je voor een ander doet?Als je de kosten toch maakt..
Wat is er mis mee dat een ander 'lekker gratis' meerijdt? Je wordt er zelf toch niets minder van? Lijkt me juist een prima manier om eens wat voor een ander te doen zonder dat het wat moet opleveren..
lesilla schreef:Chubby schreef:Ik snap niet dat tegenwoordig iedereen altijd maar beter moet worden van wat je voor een ander doet?Als je de kosten toch maakt..
Wat is er mis mee dat een ander 'lekker gratis' meerijdt? Je wordt er zelf toch niets minder van? Lijkt me juist een prima manier om eens wat voor een ander te doen zonder dat het wat moet opleveren..
Kan ik alleen maar mee eens zijn. Maar dat is nu eenmaal de maatschapij, en valt me op dat je het in nederland meer ziet.
Verder als de omgang is zoals het hier beschreven is, kan ik geloven dat er weinig tegen je gepraat wordt TS.
idefix4 schreef:Lesilla. Ik kies zelf voor wie ik belangeloos de handen uit de mouwen steek. Dat zijn altijd mensen, die ook belangeloos weer voor mij klaar staan. Ik heb daar ook kijk op. Als ik te horen krijg van een medepassagier, dat ze haar geld beter kan besteden, dan aan al was het al een bloemetje aan mij, dan zegt mijn karma, dat haar karma niet bij de mijne past. De mijne zegt dan, dat iemand gebruik maakt van mijn goedheid en daar niet geschikt voor is. Dit zijn altijd ook de mensen die iemand anders genadeloos in de kou laten staan als je ze nodig hebt. Zo werkt het gewoon. En als jij zulke mensen niet kent, dan ben jij een heel gelukkig mens en volgens mij nog piepjong.Mooi hoor! Waar ga jij heen? Dan stap ik wel bij jou in.
(Scheelt mij weer benzine!) Zonder gekheid. Mijn fatsoen zegt mij dat ik zo niet van iemand wil profiteren en mijn fatsoen zou al zeggen, biedt er vergoeding voor aan. Dat hoort gewoon.
Jaimyliefje schreef:buster4ever schreef:pff heb lang moeten drammen hoor heb t er niet 1 2 3 ingekregen...maar ben blij dat we erover eens zijn geworden had t veel erger verwacht..
had op ze minst verwacht dat t uit zou gaan
Je had verwacht dat het uit zou gaan? Om zoiets? Op zijn MINST?
Wat voor relatie heb je dan