Gek verhaal, wie vindt een verklaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Re: Gek verhaal, wie vindt een verklaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:48

Even om op het sinterklaasverhaal terug te komen, misschien zit de goedheiligman wel in een zware crisis :+ en moet hij stelen om cadeautjes weg te geven aan kindertjes die persé een mobiel willen van de sint :+

Ik geloof ook echt wel in het spookverhaal, hier zijn ook dingen verdwenen en teruggekomen. Misschien moet het spook nodig even een familielid bellen :Y)

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:02

wat een raar verhaal zeg! dit ga ik idd ook even volgen!

en ik denk dat Lusitana wel eens gelijk zou kunnen hebben, volgens mij is het ook een "leen spook".
bij ons in huis gebeuren de zelfde dingen.. zo had ik dat vroeger een keer met mijn tamagotchi en laatst ook weer met mijn mp3 speler.

Tessaa95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:03

Wow echt bizar..

heb zelf ook zo vaak zulke dingen.
Had net een nieuw truitje gekregen, voor als ik naar parijs ging, nouja je weet het al: spoorloos verdwenen. Me moeder beweerde m nooit te hebben gezien, maar degene van wie ik hem had gekregen had m in het tasje gedaan met de blouse die erbij hoorde, die me moeder wél in me kast had gehangen.
nou ik ging de volgende dag naar parijs, en ik moest en zou dat truitje hebben.
de hele avond gezocht, óveral zelfs in de doos met zomerkleren op zolder, in m'n broertjes kast, achter de wasmachine, buiten écht overal. (ook op de trap alles uitgezocht en er lag een stapel met kleren, en het truitje was zwart, er zat geen zwart bij, maar heb toch alle kleren 1 voor 1 nagekeken)
nouja ik had hebm in ieder geval niet gevonden. en toen ná parijs nog steeds nergens. degene van wie ik hem had gekregen had een nieuwe voor me gekocht. 2 weken later lag het truitje (degene die ik kwijt was) inééns op de trap. niemand heeft m daar gelegd, en hij lag er ook echt niet. de enige die de (schone uiteraard) was ff op de trap legt is mn moeder. me broertje zusje en ik doen dat niet :+ .
nouja dus toen had ik er ineens 2....

En vorige week met m'n rekenmachine
natuurlijk wéér kwijt. de hele bak waar mn schoolspullen inzitten onderzocht alles eruit gehaald maar nee... dus toen moest ik een nieuwe kopen. en wat denk je, vind ik m gister ineens wél in die bak. bijna bovenop zelfs.... |o

en tsja zo zijn er wel meer dingen...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:19

Een leenspook was ook mijn eerste gedachte :j

En anders, maar ik weet niet of dat al geopperd is, misschien onderin de wasmand? Dat je 'm per ongeluk toch met je rijkleding in de wasmand hebt gedaan en dat het wasgoed het geluid gedempt heeft toen je belde?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:23

Zou een leenspook ook al mijn sokken "lenen" maar nooit meer terug geven? :')

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:23

haha mijn leenspook pakt altijd maar 1 sok van het paar.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:24

Jah hier ook _O- Heel vervelend! Maargoed, dat zijn dan nog maar sokken! Beter dan mijn mobiel die echt heilig is! O:)

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:36

Wel jammer dat er zolang overheen kan gaan voordat zo'n leenspook dingen teruggeeft...is je mobiel echt zwaar verouderd en wil je er niet meer mee gezien worden, krijg je 'm ineens terug (is leenspook er ook op uitgekeken :') )

Heb je 'm niet onbewust toch verplaatst omdat je op enig (helder?) moment dacht dat ie op een andere plek beter lag / beter hoorbaar zou zijn?
Dat heb ik altijd; ruim ik dingen op naar een véééél logischer plaats, kan ik het acuut nooit meer terugvinden :P

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:38

Haha mijn leenspook heeft ook een redelijk bizarre verzameling enkele sokken... en verder genoeg elastiekjes om een paar meter haar mee te vullen... Misschien eens vriendelijk vragen of 'ie m'n sleutels wil teruggeven, ik bedoel wat heeft een spook daar nou aan? Die kan door de deur heen... :)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:46

Yessy schreef:
Haha mijn leenspook heeft ook een redelijk bizarre verzameling enkele sokken... en verder genoeg elastiekjes om een paar meter haar mee te vullen... Misschien eens vriendelijk vragen of 'ie m'n sleutels wil teruggeven, ik bedoel wat heeft een spook daar nou aan? Die kan door de deur heen... :)

_O- Dan mag die mijn sleutels idd ook wel weer terug geven! Heeft die helemaal niet nodig :')

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:47

Ik ben echt benieuwd waar je gsm is.

Hier verdwijnen al veel haarelastiekjes, net nieuwe gekocht een stuk of 10, wil je een elastiekje in je haar doen: mams waar zijn die elastiekjes? Euhm geen idee...

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:51

ShiningStar1 schreef:

Hier verdwijnen al veel haarelastiekjes, net nieuwe gekocht een stuk of 10, wil je een elastiekje in je haar doen: mams waar zijn die elastiekjes? Euhm geen idee...

Haha ik heb dat inderdaad ook met elastiekjes! Ze raken zo snel kwijt, en ze móeten dan gewoon ergens in mijn kamer zijn, maar tijdens een grote schoonmaak kom ik er helaas bijna geen tegen.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:54

Dat van een leenspook lijkt me niet logisch.
Wat moet een spook met een mobiele telefoon? Hij heeft er ook nog niet mee gebeld blijkbaar, dus waarom zou hij hem dan lenen?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:55

Noppes schreef:
ShiningStar1 schreef:

Haha ik heb dat inderdaad ook met elastiekjes! Ze raken zo snel kwijt, en ze móeten dan gewoon ergens in mijn kamer zijn, maar tijdens een grote schoonmaak kom ik er helaas bijna geen tegen.

Dus ik hoef niet meer mijn zusje de schuld te geven van het stelen van mijn elastiekjes? :') Ik denk dat ze heel blij word als ik de schuld ga afschuiven op het leenspook :))

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:56

Ik zie al zo'n spook voor me, met hoonderden staartjes in het haar, vanwege al die elastiekjes.
En een heleboel sokken over elkaar aan, met de telefoon van TS in de hand...

Ja haha :D

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:56

dutchy_ schreef:
Ik zie al zo'n spook voor me, met hoonderden staartjes in het haar, vanwege al die elastiekjes.
En een heleboel sokken over elkaar aan, met de telefoon van TS in de hand...

Ja haha :D

_O-

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:02

Getver wat een raar verhaal!

Zou het toch wel erg graag willen weten!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:07

ik ben zo ook een jaar geleden een telefoon kwijt geraakt. weet 100% zeker dat ik hem in mijn tas had gedaan en toen we ergens aankwamen telefoon nergens meer te bekennen, echt heel stom! en na een jaar nog steeds niet terug gevonden :P

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:08

Wat vreemd zeg! Misschien dat je zusje zo bang is dat ze hem terug moet betalen, dat ze hem ergens gedumpt heeft? :+

Zo ben ik laatst mijn lenzen bakje kwijt geraakt. Ik heb mijn lenzen voor het slapen uitgedaan, en het potje op het nachtkastje gezet. Dit weet ik 100% zeker, want ik had er zelfs een foto van gemaakt, om mijn nieuwe camera te testen.. :')
Ik ben gaan slapen, werd de volgende ochtend wakker, weg lenzen bakje. Ik heb de hele kamer ondersteboven gehad, zelfs het nachtkastje uit elkaar geschroefd.. :') Ik ben nu verhuisd en de hele kamer is leeg.. Nergens een lenzen bakje te bekennen... Maar ik heb sinds dien ook voortaan mijn lenzen bakje nooit meer op mijn nachtkastje gezet _O-

paschja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:23

Wat betreft het lenzenbakje: misschien slaapwandelen?

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:37

of een spook die niet zo goed zag, vandaar dat die altijd 2 verschillende sokken meenam

Mette

wow creepy, allemaal verdwenen spullen :')

Zo was mijn vader een keer zijn sleutelbos kwijt van zijn werk. (Met meer dan 15 sleutels :') )

Álles bij laten maken, eindelijk een nieuwe bos en wat denk je? Hij vond de oude weer terug _O- :')

Koper

dutchy_ schreef:
Dat van een leenspook lijkt me niet logisch.
Wat moet een spook met een mobiele telefoon? Hij heeft er ook nog niet mee gebeld blijkbaar, dus waarom zou hij hem dan lenen?

Zo'n spook handelt niet uit eigenbelang. Hij wil je wat duidelijk maken ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:41

paschja schreef:
Wat betreft het lenzenbakje: misschien slaapwandelen?

Haha ja wie weet.. Ik baal er alleen wel flink van, want mijn lezen van 100 euro zaten er helaas wel in. :+

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:43

Raar verhaal.
Tussen de kachel? In de schoen van je moeder?