Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:door jouw post yrsa, moet ik opeens denken aan de verhalen die ik heb gehoord over bier drinken. Ik heb vaak gehoord dat de eerste weetikhoeveel biertjes vies zijn....maar daar moet je dan doorheen ofzo en dan wordt het vanzelf lekker. Dat vind ik zo raar, als het niet lekker is dan drink je het toch niet?
Kinke schreef:dat hebben ze dan bij de verkeerde getest, ik weet 100% zeker dat ik het niet lust, ook als ie goed getapt is.
Kinke schreef:Zal dat het zijn Fiffill? 't maakt mij ook namelijk niet uit wat een ander van mij vindt
Kinke schreef:Deze nietdrinker begrijpt het nog steeds niet![]()
![]()
![]()
Leg je jezelf dan niet een soort druk op met het idee dat je met alcohol op leuker ben ofzo?
Ik vind het eigenlijk wel sneu dat jij jezelf dan sneu vindt
Fiffill schreef:Kennelijk schamen mensen zich voor zichzelf als ze losgaan zonder alcohol? Omdat ze dan denken dat anderen hen gek vinden.... terwijl als je gek doet met alcohol zeggen mensen "oh dat komt omdat 'ie al wat op heeft". Zou dat het zijn?
Aangezien ik schijt heb aan wat men van mij vindt heb ik dus geen alcohol nodig om los te gaan.
Ingmar_ schreef:Kinke schreef:Deze nietdrinker begrijpt het nog steeds niet![]()
![]()
![]()
Leg je jezelf dan niet een soort druk op met het idee dat je met alcohol op leuker ben ofzo?
Ik vind het eigenlijk wel sneu dat jij jezelf dan sneu vindt
Ik weet niet of ik mezelf een soort druk op leg met het idee dat ik dan leuker ben. Misschien wel eigenlijk. Ik denk er eigenlijk nooit zo over na.
Ik vind het van mezelf ook sneu dat ik mezelf dan sneu vind, maar dat komt door meerdere dingen. Ik heb het ooit eens allemaal in een topic gezet, dit is de link: [LZP] Me and my rotten life worden steeds minder rot!Ik wil om deze reden graag gezien worden en weten dat mensen ook weten dat ik er ben. Het is niet de goede manier en ik denk er ook wel over na, maar voor je dat ook echt verandert..
Fiffill schreef:Kennelijk schamen mensen zich voor zichzelf als ze losgaan zonder alcohol? Omdat ze dan denken dat anderen hen gek vinden.... terwijl als je gek doet met alcohol zeggen mensen "oh dat komt omdat 'ie al wat op heeft". Zou dat het zijn?
Aangezien ik schijt heb aan wat men van mij vindt heb ik dus geen alcohol nodig om los te gaan.
Daar heb je zeker een punt, alleen ik ben meestal toch al aangeschoten. Volledig dronken ben ik bijna nooit, want dan vind ik het zelf niet leuk meer en dan wil ik alleen nog maar slapen.
Ik heb geen schijt aan wat men van mij vindt. Dat is een groot deel van het "probleem".
Specials schreef:Chris schreef:Als ik iemand los zie gaan met spa blauw denk ik meestal dat ze aan de drugs zittenNee grapje, maar dat gebeurt wel nogal in mijn omgeving.
Kan je grapje zeggen , maar in mijn wereld is dat ook zo... Iemand die los gaat met spa blauw heeft of gesnoven , of pillen op , of is nuchter en meestal vermoed ik de eerste 2