Rit met nachtbus escaleert, gevecht met politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 08:50

ladynaomi schreef:
Hey,

Als ik even mijn mening hierover kwijt mag, hierdoor maakt de politie mij echt WOEST.
Wat heeft het in hemelsnaam voor een zin, om met zoveel mensen in te gaan staan hakken op een persoon die uiteindelijke helemaal niets met het oorspronkelijke probleem te maken heeft?
Ga asjeblieft eerst eens na wat er aan de hand is!

Zit hier gewoon te beven van woede omdat die jongen onschuldig is veroordeeld en ff in mekaar getimmert wordt door weet ik veel hoeveel onnodige politieagenten.

Groetjes Naomi

Sorry maar je reactie slaat nergens op! doe je ogen open en zie hoe hij zich misdraagt!
En dan druk ik me nog zachtjes uit!
blijf lekker trillen van woede maar dan snap je iets niet...
er zijn zoveel agenten omdat mensen graag na hun dienst nog thuis willen komen.
Het is al eerder gezegd, hoek van holland vorig jaar dat agenten huilend naar huis gebeld hebben omdat ze dachten nooit meer thuis te komen. Helaas zijn het ook maar mensen en geen machines die je kunt voor programmeren.

vroeger had men respect voor de politie tegenwoordig worden ze behandeld als een hoop stront onder de schoen. Van mij mag de politie nog strenger gaan optreden dat softe gewauwel het zijn geen maatschappelijk werkers!

NN44

Re: Rit met nachtbus escaleert, gevecht met politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 09:24

De politie heeft groot gelijk. Hun lopen zelf ook gevaar in hun werk. In Nederland heeft al niemand respect meer voor de politie. Moet je eens kijken hoe dat er in andere landen aan toegaat. B had gewoon uit moeten stappen, dan was er geen probleem geweest.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 09:45

Ariebombarie schreef:
Illusion schreef:
van mij had die politie veel harder op mogen treden..

nog harder? := hoe zie je dat voor je?

Alles wat staat te schreeuwen en te joelen als oermens in een grot (cel dus) steken voor een nachtje. :x

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 09:48

Ayasha schreef:
Alles wat staat te schreeuwen en te joelen als oermens in een grot (cel dus) steken voor een nachtje. :x

:D

Volledig mee eens :j !

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 10:11

Ik vind de politie echt te ver gaan aan het eind.

En over beveiligers, ik ken mensen die opgeleid zijn tot beveiliger maar die ik echt niet wil tegen komen, ze hebben een veelste kort lontje en zodra ze in beveiligingskleding lopen denken ze helemaal dat ze de baas zijn. uiteraard en gelukkig geld dit lang niet voor alle beveiligers, sommige zijn heel rustig, geduldigd. Maar ik vind echt dat ze wel wat meer eisen mogen stellen aan mensen die beveiliger willen zijn, want hun wapen is communicatie en dan kan je geen mensen neer zetten die niet kunnen praten/luisteren.
Betere beveiligers betekend minder politie ingrepen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 10:19

Niet het hele filmpje af gekeken, maar kan mij alleen maar ergeren aan al die achterlijke schreeuwende dronken lui die er omheen staan. Typisch weer. Ik kan hret optreden van de politie op zekere hoogte dan ook zeker wel begrijpen, je wilt niet te lang aankloten in een bus met opgefokte kinderachtige dronken jongelui die elkaar (kunnen) gaan opfokken en tegen je gaan keren, respect is tegenwoordig ver te zoeken voor de politie. En is dan altijd weer de boeman *zucht*
Bizar... ik had er niet graag tussen gestaan :n

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 10:32

Tjaa.. ik ben daar aan de ene kant heel simpel in. Als je niets uithaalt, krijg je er (in principe) ook niet mee te maken. De TS zat er naast en kreeg toch ook geen klappen of een hond in haar been? Die heeft keurig rust gehouden en de bevelen opgevolgd. Als je dan als ander persoon nukkig blijft zitten, is het gewoon wachten dat je dit soort taferelen krijgt...

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 10:53

@Fiffil, ik heb goed gelezen ;) ik bedoel alleen dat als A neit had gegeten of meteen zijn eten op had geruimd het nooit zo ver gekomen zou zijn. (ik had daar inderdaad nog aan vast kunnen plakken dat B zich er neit mee had moeten bemoeien, of gewoon de bus had moeten verlaten :p ) maar er zijn vast nog 5 redenen op te noemen waarom het niet had hoeven te gebeuren :p vond die 2 van mij wel voldoende aangezien het daarmee begon haha.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:02

Wat een stel aanstellers op een hoopje zeg.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:21

Zo hey wat een kabaal in de bus alsof de wereld zich vergaat toch gedachten erbij waaarom zo hard te schreeuwen terwijl de jongen de bevelen van een agent hoort op te volgen en als je dit al erg vindt moet je eens kijken hoe ze het in Amerika doen.

Maar zelf ik zou er niet graag in die bus hebben gezeten met al die gekheid rond ons heen.
Wel goed je wat rustig heb kunnen houden.

wattenstaafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:24

Jeetje, is die domme pff bedenk eens een woord.. verspilling van lucht die zo staat te schreeuwen niet opgepakt? Ja de politie treed hard op. Ja de politie MOET af en toe ook hard optreden. Zeker als je in een bus zit met mensen waardoor ik me schaam daar soortgenoot van te zijn. Pf wat kan ik me hier aan ergeren. Die schreeuwlelijk hadden ze van mij ook wel een nachtje in de cel mogen plaatsen. Kansloos volk. -

- Wow dit is echt mijn minst onderbouwde post ooit geplaatst maar wat kan ik me ergeren-

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:37

Ellebel schreef:
Peoh, ik kan me voorstellen dat zo iets wel even een domper zet op je gezellige avondje uit... goed dat jij en je vriend zo rustig bleven.

Wat betreft het optreden van de politie: Een vriendin van me is agente (nu ook ME) en als ik hoor (en zie aan de verwondingen) wat die allemaal voor een sh*t over zich heen krijgt.... dan geef ik ze groot gelijk dat ze een onruststoker even helemaal uitschakelen. Het is toch te gek voor woorden dat je je als politie voor een rotsalaris dagelijks tussen de gekken op straat begeeft en dan ook nog eens bij elk blauw plekje wat je zo'n etter bezorgt publiek aan de schandpaal genageld wordt... Aks die jongen niet tegen klappen kon had hij zich gewoon koest moeten houden. Wil je de grote vent uithangen... prima maar dan ook niet janken als je een tikje mee krijgt.

Als je moet gaan slaan, om iemand in toom te houden dan moet je iets aan je gezag doen. Als je dan ook nog met zijn 4en op 1 persoon gaat inhakken, moet je heel snel terug de politie banken in.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:44

Vienna2007 schreef:
Ellebel schreef:
Peoh, ik kan me voorstellen dat zo iets wel even een domper zet op je gezellige avondje uit... goed dat jij en je vriend zo rustig bleven.

Wat betreft het optreden van de politie: Een vriendin van me is agente (nu ook ME) en als ik hoor (en zie aan de verwondingen) wat die allemaal voor een sh*t over zich heen krijgt.... dan geef ik ze groot gelijk dat ze een onruststoker even helemaal uitschakelen. Het is toch te gek voor woorden dat je je als politie voor een rotsalaris dagelijks tussen de gekken op straat begeeft en dan ook nog eens bij elk blauw plekje wat je zo'n etter bezorgt publiek aan de schandpaal genageld wordt... Aks die jongen niet tegen klappen kon had hij zich gewoon koest moeten houden. Wil je de grote vent uithangen... prima maar dan ook niet janken als je een tikje mee krijgt.

Als je moet gaan slaan, om iemand in toom te houden dan moet je iets aan je gezag doen. Als je dan ook nog met zijn 4en op 1 persoon gaat inhakken, moet je heel snel terug de politie banken in.

B*llshit dit is nu precies wat er al zoveel jaar verkeerd gaat in dit land. Als je moet gaan slaan doe je iets verkeerd :Z Wat een onzin net alsof je een stel dronken idioten in bedwang houd door ze aan te kijken.
In mijn ogen moeten ze een stuk vaker slaan en een stuk harden. Zodat de volgende keer als er een idioot in de bus zit en de politie stapt binnen dat hij zo bang is dat ie er niet meer aan denkt om uberhaubt zijn mond open te trekken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:44

Zooooo ik heb kippensoep nodig want ben het geheel met je eens Sporter. :D

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:45

Het is toch te belachelijk voor woorden dat ze zo iets niet in 2 min opgelost krijgen met zoveel man....

Klappen heb ik geen medelijkden mee.... Zeg niet dat het correct is.....

Als ze gewoon mee gewerkt hadden zouden ze ook geen klappen krijgen....

2 mensen verstieren het gewoon voor de rest.... Met als eindresultaat dat er steeds minder nacht bussen rijden....

Wat mij betreft mag de politie dit soort onzin KEI hard aan pakken !

Ze doen er hier alleen veel te lang over waardoor het escaleerd...

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:47

sporter schreef:

B*llshit dit is nu precies wat er al zoveel jaar verkeerd gaat in dit land. Als je moet gaan slaan doe je iets verkeerd :Z Wat een onzin net alsof je een stel dronken idioten in bedwang houd door ze aan te kijken.
In mijn ogen moeten ze een stuk vaker slaan en een stuk harden. Zodat de volgende keer als er een idioot in de bus zit en de politie stapt binnen dat hij zo bang is dat ie er niet meer aan denkt om uberhaubt zijn mond open te trekken.

En zo is het !!!!

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:50

sporter schreef:

Misschien nog een keertje naar het filmpje kijken. En nu een keertje aandachtig.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:51

Ayasha schreef:
Zooooo ik heb kippensoep nodig want ben het geheel met je eens Sporter. :D

Doe mij ook een kommetje. :D

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:00

Vienna2007 schreef:
Ellebel schreef:

Dat gezag is er niet in Nederland, en dat gezag kan er alleen komen als ze eens mensen flink aan gaan pakken. Er is gewoon geen respect voor de politie. Neem die rellen bij hoek van holland. Dus daar had de politie geen geweld mogen gebruiken? Geloof me, dan waren die agenten er nu niet meer geweest.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:00

Ben ik nou de enige die hier een beetje om moet grinniken? :=

Dat meisje op die stoel.. hoe hysterisch! :')

Het is echt heel erg klote als je er tussenin zit .. dat geloof ik graag.. heb ook soortgelijks meegemaakt :)
Nu probeer ik er de humor van in te zien... Ik vind nederland op zichzelf al idioot en zie dit inmiddels meer als 'aapjes kijken' .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:01

Vienna2007 schreef:
sporter schreef:

Misschien nog een keertje naar het filmpje kijken. En nu een keertje aandachtig.

Wat gaat ie dan zien?

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:02

Ik sluit mij bij sporter aan.

Die jongen had zich er ook bij neer kunnen leggen nadat A zijn eten had weggelegd. Hij heeft er voor gekozen om door te gaan dus moet hij ook maar op de blaren zitten. Je mag niet eten in de bus, het staat er altijd aangegeven. Daar is verder geen discussie over mogelijk.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:06

Tjongejonge de jeugd wat de toekomst moet voorstellen?
Schamen moesten ze zich allemaal!!!!!
En dan die woordenschat die gebruikt word,jaaaaa de intelligentie druipt er vanaf hoor :r pfffff
Politie had van mij meteen na de eerste opvordering om de bus te verlaten al mogen meppen en GOED HARD!!! _-:(

Kom nou waar is het respect,hoe moet de politie nou haar werk kunnen doen als er een stel idiote snotapen het vertikken om te luisteren.
:(
En die gozer die met zn bezopen kop de hele tijd roept,helden helden enz. nou die mogen ze es loslaten in een oorlogsgebied,es kijken hoe heldhaftig hij zal zijn.Dan zou ie wensen dat ie met een bakkie friet in de bus had gezeten

En die neger lapte gewoon de huisregels van de bus aan zn laars!In elke bus hangt een bord: In de bus NIET eten!

Het is gewoon waar.......Nederland word steeds asocialer! -O-

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:07

sporter schreef:

_/-\o_

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:07

Hij mocht niet eten in de bus. Ik las in het openings bericht, dat hij zijn eten had opgeborgen. Sjongesjonge, 3 politiebusjes erbij halen.

Het was vast komkommeravond bij de politie.