Faux schreef:Sorry hoor, maar wát is er precies onvriendelijk aan die 2 quotes?

Ik snap nu echt niet meer waarom er richting mij zo moeilijk gedaan word hoor. Ik geef mijn mening en ben daarin eerlijk, maar wel vriendelijk.
Je probeert een discussie aan te gaan met een aantal uitspraken waarvan jij wilt dat er op in wordt gegaan. Alleen, dit is niet het topic voor discussies. Waardoor je dus off-topic gaat.

TS vraagt of meer mensen hier last van hebben. TS vraagt niet of ze een deken nodig hebt en of jij vindt dat ze niet waardeert wat ze heeft. Kan me voorstellen dat TS het dan niet leuk vind als jij haar persoonlijk benaderd/aanvalt over of ze verwend is/ niet waardeert wat ze heeft.
Als je hier een discussie over wilt voeren kan je daar natuurlijk speciaal een topic over maken.

Maar mijn vraag was of we hier nou over op konden houden, en gewoon weer helemaal 100% ontopic konden gaan. Staat het je niet aan wat hier besproken wordt? Maak dan een topic aan om hier over te discusseren, of klik het gewoon even weg. Hier wordt het ook niet gezelliger van.

Ontopic: Heb hier wel minder last van aangezien ik géén auto heb en wel een OV.

Maar ik kan me verder wel een beetje herkennen aan je verhaal. Vrienden die vragen of je ergens mee naar toe gaat, en ik die me dan afvraag waar ze al het geld vandaan halen, terwijl ik echt wel hard werk.

Is er niet iemand van je cursus die ook daar in de buurt op stage moet? Of iemand anders die je kent? Dat je om de beurt rijdt ofzo? (Al is dat natuurlijk ook niet altijd een optie ivm andere tijden enzo

)
Verder al een deken voor Pooh gevonden?

Echt balen dat 'ie steeds kapot gaat, kost een hoop geld!