Ik heb mijn kerstboom ook al staan. najaaa boom. het is eigenlijk een tak. Zit geen groen aan, zijn allemaal led lampjes die met bruin tape is omwikkeld en tot een soort boom/tak is gemaakt. Ik wilde met die jonge katten die hier rond lopen geen boom, omdat ze daar inklimmen, dus dan maar dit. Koste vorig jaar 2 tientjes bij de karwei, en doet het best. Is evengoed ook wel gezellig.
Ik heb hem net gezet. Normaal zet ik de kerstboom pas na Sinterklaas, maar ik verveelde me. En ik vier toch geen Sinterklaas en ik moet het weekend werken en maandag naar school, dinsdag leren, woensdag weer naar school en dan weer werken. Dus vandaag had ik tijd! Wel weer gezellig.
Die van ons staat sinds woensdag. Manlief kon zich niet meer bedwingen, dus woensdag onze nepboom van zolder gehaald en ik elkaar gezet en gisteren heeft hij hem in zijn eentje versierd, terwijl ik naar school toe was.
Eshaa
Geplaatst: 03-12-10 17:14
ik heb wijselijk mijn mond nog gehouden over kerst in dit huis, want anders staat hier binnen een paar uur weer de kerstboom ahhahaha, kerstmisverslaafde mams.:p
Espie
Geplaatst: 03-12-10 19:13
me moeder kon het weer niet laten en heeft hem vanmiddag op gezet. maar is wel gezellig en knus.
Hier staat ie ook al sinds een paar uurtjes, met versiering
Time2Tri
Geplaatst: 06-12-10 20:03
Sinds gisteren .....
Voor de final touch moeten er nog wat witte slierten in ....
Lauratje_88
Geplaatst: 06-12-10 20:04
Mijn boom(pje) staat ook al Ik hou van kerstmis. Ik kan niet meer wachten lekker met de familie samen. Mijn boom is wel maar 0.5m
Sleeper
Geplaatst: 06-12-10 20:12
Ja hij staat! Twee uur geleden gehaald. Opgetuigd, alle buren gelijk gek gemaakt met al mn knipperende raamversieringkjes. Gezellig! Het is een hysterische boom