lesilla schreef:Ik vind persoonlijk de afwerking niet zo van de pakken van esprit of mexx.
Als je ze vergelijkt met een duur pak
Da's ook logisch, het prijsverschil moet ergens vandaan komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Wat zijn voor jullie echt de basics die je in je kast MOET hebben voor zakelijke kleding?
MyWishMax schreef:Wat zijn voor jullie echt de basics die je in je kast MOET hebben voor zakelijke kleding?
Anoeska schreef:Miss_Favre schreef:Ik had hier een collega met van die hele knokige voeten in teenslippers... en dan zo bezichtigingen willen doen. Kan echt niet!
Ik vind een gewone, blauwe, spijkerbroek op kantoor ook echt niet kunnen. Wat ik ook heel on-vrouwelijk vind is van die soort bergschoenen naar kantoor, vooral als je met mensen te maken hebt...
Ik heb een keer iemand op sollicitatiegesprek gehad in spijkerbroek en bergschoenen. Moet eerlijk zeggen dat ik al besloten had toen ik haar in die kleding binnen zag komen. Voor mij zijn dat echt geen 'sollicitatie-kleren'. Heb het gesprek nog wel gevoerd, maar ze is het uiteindelijk niet geworden (niet alleen door de kledingkeuze natuurlijk).
Suzanne F. schreef:Ik draag vaak Desigual jurken. Kan heel netjes zijn met een legging en enkellaarsjes.
Anoeska schreef:Dat zijn toch van die hele druk gekleurde jurken? Die vind ik heel gaaf. Maar ik denk dat ik dat niet kan hebben. Ben zelf al vrij druk, en dan ook nog van die drukke kleuren... dan kan ik helemaal niet meer onopvallend over kantoor bewegen