Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abercrombie schreef:Voor de mensen die nog een verzekering van Zekur overwegen, mijn Zekurcode is: Z4cee237K985f59R als je die invult bij je aanvraag krijg je 12,50 korting.
https://www.zekur.nl/bespaarcheck
Ik betaal bij Zekur straks 111 euro per maand en anticonceptie boven 21 jaar is vergoed. Dat was voor mij het belangrijkste.
Juventus schreef:Iemand ervaring met de (sport)polis van zilveren kruis? Ik zag vandaag dat je als lid vd knhs 120 tegemoetkoming in je contributie krijgt als knhslid en een bon van 100 euro bij perry.
Ik zoek een vergoeding van min.25x fysio, en goeie tandartsverg. Wat zijn de addertjes hier voor die 120 kado en bon perrysport?
Heb nu fbto voor 128. Ook prima.
Juventus schreef:Iemand ervaring met de (sport)polis van zilveren kruis? Ik zag vandaag dat je als lid vd knhs 120 tegemoetkoming in je contributie krijgt als knhslid en een bon van 100 euro bij perry.
Ik zoek een vergoeding van min.25x fysio, en goeie tandartsverg. Wat zijn de addertjes hier voor die 120 kado en bon perrysport?
Heb nu fbto voor 128. Ook prima.
Izie schreef:Promovendum ben ik ook naar aan het kijken.
Nadeel is dat dit een verzekering is voor hogeropgeleiden? Volgens mij vanaf HBO-Functies.
Maar de basis verzekering is erg goedkoop, volgens mij ook bewezen de goedkoopste.
Andere optie voormij word anderzorg jong of Zekur van Unive..
Moeilijk Moeilijk.
Betaal anders vanaf jan. 145,- Krijg dan wel werkelijk alles vergoed, maar of dit nou nodig is..
Juventus schreef:ik ga zilveren kruis eens bellen voor die 120 contributie die je terugkrijgt,.. en die perry bon,. ben inderdaad ook bang dat je maar 25 ipv 120 contributie terugkrijgt oid.
fbto is mij al 2 jaar lang goed bevallen, daar weet ik zeker wat ik heb, goeie 100% tandartsvergoeding voor 20,400,800 en voor 500 of 1000 fysio en de pil wordt vergoed.