Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Laura schreef:Nike airVre-se-lijk. Valt inderdaad niet leuk te combineren en het ziet er altijd uit alsof er een asociale gabber op loopt
DeadxStar schreef:__Laura schreef:Nike airVre-se-lijk. Valt inderdaad niet leuk te combineren en het ziet er altijd uit alsof er een asociale gabber op loopt
Vooroordelen.. nee hoezo?
Dus iemand die op nike air max loopt is altijd een gabber.
Knap hoor, dan ben ik dus ineens een gabber als ik op nikes loop, maar met pumps aan niet![]()
Ik bedoel, smaken verschillen uiteraard, maar die opmerkingen slaan echt nergens op
Ik vind die 'stijve' schoentjes namelijk geen gezicht, maar om dan gelijk iemand in een hokje te plaatsen?
@ Char_elle: Op kalfsleren laarzen kan je prima heel de dag rondlopen hoorHaha. Die van mij lopen ook geweldig. Dat harde lijkt me inderdaad niet zo lekker..
DeadxStar schreef:__Laura schreef:Nike airVre-se-lijk. Valt inderdaad niet leuk te combineren en het ziet er altijd uit alsof er een asociale gabber op loopt
Vooroordelen.. nee hoezo?
Dus iemand die op nike air max loopt is altijd een gabber.
Knap hoor, dan ben ik dus ineens een gabber als ik op nikes loop, maar met pumps aan niet![]()
Ik bedoel, smaken verschillen uiteraard, maar die opmerkingen slaan echt nergens op
Ik vind die 'stijve' schoentjes namelijk geen gezicht, maar om dan gelijk iemand in een hokje te plaatsen?
Rienn schreef:Maar de gene die Uggs spuuglelijk vinden, reageren ook zo op de gene die Uggs wel mooi vinden.![]()
Smaken verschillen, gelukkig! Ga elkaar niet veroordelen omdat die gene toevallig op Uggs of Nikies loopt.
Char_elle schreef:Die lakleren wilde ik vorig jaar ook, maar mama dacht dat de lak niet mooi bleef. Heb ze wel in het wit, precies hetzelfde model!
@anthea: nee dat is waar, denk dat echte rijlaarzen niet gemaakt zijn om te lopen. Vraag me dan toch wel af hoe dat meisje op petrie rijlaarzen kon gaan winkelen![]()
Morgen komen ze trouwens binnen, hoop dat ze lang genoeg zijn voor mijn benen en dat de kuitwijdte niet te groot is.