Sonja schreef:Naar een kliniek trappen heeft geen zin. Iemand die het écht wil, doet het toch, is helaas mijn (meevoudige) ervaring.
TS je schiet er geen reet mee op, maar mijn complimenten voor jouw begrip en liefde voor je man...
Helaas ook mijn ervaring. Uit ervaring (mijn broer heeft zelfmoord gepleegd) weet ik ook dat de hulperverlening vaak heel erg te kort schiet en eigenlijk ook vaak niet echt weten wat ze er mee aan moeten.
Advies kan ik je helaas niet geven, ik weet alleen dat als iemand echt gewoon niet meer verder wil leven je hier eigenlijk niets aan kunt veranderen. Mijn broer hebben we destijds ook moeten beloven hem nooit gedwongen op te laten nemen (wat we ook niet hebben gedaan). Ik kan alleen maar zeggen TS ik heb enorm veel RESPECT voor je hoe je hiermee omgaat. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor zowel jou als je zoontje en natuurlijk ook je man!!
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje. Hoop dat het toch nog een beetje een fijne dag wordt vandaag.