Ik heb er echt zo veeel zin in ben echt aaaan het aftellen hahaha:P alleen het duurt nog bijna 1,5 maand...
Liiesjjj
Geplaatst: 17-01-11 23:22
Wij willen met onze groep bruidsmeisje worden, maar dan niet zo'n heel braaf pakje om het zo maar te zeggen. Op internet zijn we deze al tegengekomen http://www.carnavalswereld.nl/p-1356-40 ... bruid.aspx maar de bovenkant vinden we niet zo. Heeft iemand een idee?
wat voor schoenen dragen jullie dan onder die pakjes? want carnaval+hakken is toch niet echt een goeie combi? of is dat voor die-hards?
Roomsch
Geplaatst: 18-01-11 10:04
Hmm ik heb nog helemaal geen kostuum enzo! Maar ik had een vraagje aan de echt carnavalskenners.. Wij zijn met 6 meisjes van 16 en 1 van 15 .. Waar kunnen we het beste heen gaan? Heb namelijk echt geen idee!
NiNa_14
Geplaatst: 18-01-11 10:09
ligt er maar net aan waar je in de buurt woont
hier in de buurt heb je dan tilburg, onder de 16 kom je wel binnen maar ook een grote kans van niet dus meeste onder de 16 gaan hier in het dorp(enige plek in de omtrek waar je onder de 16 naar binnen komt en toch aan drank kan komen)
carneval en hakken zijn voor mij geen combi doe dan ook heel charmant of mijn laarzen of mijn allstars ofzo eronder
Ik heb vorig jaar ballerina's er onder gedaan. Daar kan ik ongeveer net zo 'goed' op lopen als op hakken Wist dus ook niet meer hoe ik naar de auto moest lopen na afloop en heb mooi m'n schoentjes uitgedaan en op sokken naar de auto gelopen en had daar gelukkig m'n sportschoenen liggen Hoe ik het dit jaar aan ga pakken, weet ik nog niet. Misschien weer die ellendige ballerina's aan of anders laarzen. Ligt eraan wat ik aan ga doen
@ roomsch ik denk dat je savonds bij weinig binnen komt meeste is dan 18+ of je moet met een grote groep gaan die ook allemaal 18+ zijn dan kom je wel binnen.
wij zijn al vanaf november aan het bouwen aan onze wagen en we zijn nu bijna klaar wij hebben het thema disney dus ik ga als een disney ffiguur maar welke?????
Ik zit nu ook erg te twijfelen hoor! Eigenlijk staat het veel leuker om witte kniekousen aan te doen met ballerina's of pumps, maar daar kan ik echt niet op lopen! Een witte legging en zwarte laarzen staat een stuk minder leuk, maar daar kan ik wel weer lang op lopen.. Lastig allemaal
Davinia_
Geplaatst: 18-01-11 20:06
DmNqUe schreef:
wij zijn al vanaf november aan het bouwen aan onze wagen en we zijn nu bijna klaar wij hebben het thema disney dus ik ga als een disney ffiguur maar welke?????
Sneeuwwitje! Of is dat geen disney figuur? Dat is meer sprookjes zeker? En anders Belle ofzo?
De dinsdag hier in het dorp in het uitgaanscentrum staat er altijd om bekend dat je met doorweekte voeten thuis komt, dus ik had vorig jaar ook mooi mn rubberen laarzen aan gedaan Niemand die het zag!