Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:44

Snoevie schreef:
de steun is bij de meeste modellen uggs heel erg slecht,maargoed het zijn ook geen wandelschoenen natuurlijk

oooh ach voor dat kleine uurtje dat ik ze aan heb! :).
je moet er alleen geen 9 uur op gaan staan want dat komt niet goed denk ik! :P
Laatst bijgewerkt door Dressagegirl op 07-10-10 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:46

Mijn moeder heeft hele "zwakke" voeten en enkels en moet altidj van alles met veel steun e.d. hebben (zit net niet tegen het "orthopedisch" schoeisel aan zeg maar) en loopt al heerlijk 3 jaar op UGGs en heeft geen last meer van haar voeten... Je zult het eerder individueel moeten bekijken dan zo generaliseren.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:48

ik heb nep uggs en ze lopen prima..
echte uggs zullen vast beter zijn etc. etc. maar dat laat mn portomennee niet toe..
en al liet die het toe, 200 euro voor schoenen no way!!

en die opmerking van " nep uggs om erbij te horen"
er zijn ook mensen die geen echte uggs van 200 euro kunnen betalen..

en nee ik val je niet aan, maar dit zeg ik om ook de andere kant te laten zien..

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:49

BraveSpots schreef:
Rebeccaa schreef:
Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.

Ik vind dat met all stars altijd zo stom.. als mensen neppe all stars kopen, dan denk ik echt van joh, zo heel duur zijn die niet, waarom dan nep? Als je het niet kan of wíl betalen, zoek dan gewoon iets anders..

Echte kosten 60 euro en neppe heb je soms voor 10 al. Ik weet niet hoe jouw financiën in elkaar zitten maar voor veel mensen is 50 euro een leuk bedrag om te kunnen besparen op een paar schoenen.

Als je ze leuk vind waarom niet?

idd, ik heb zelf echte uggs en allstars, ik ben van mening dat met name de ''echte-ugss'' van betere kwaliteit zijn. maar mn moeder betaalt het en als ze het TE duur vind dat niet jammer voor me dan!
En idd voor de ene is 200 euro goedkoop en voor de ander 40 euro te duur, so what?
met een merk ben je echt niet beter of cooler dan andere hoor! ;)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:50

Focussed schreef:
Mijn moeder heeft hele "zwakke" voeten en enkels en moet altidj van alles met veel steun e.d. hebben (zit net niet tegen het "orthopedisch" schoeisel aan zeg maar) en loopt al heerlijk 3 jaar op UGGs en heeft geen last meer van haar voeten... Je zult het eerder individueel moeten bekijken dan zo generaliseren.

nounou zeg,generaliseren..........ik heb het alleen maar van een ander hoor,en als je inderdaad ziet dat de meesten heel weinig steun geven,er zijn wel modellen bij die een stevig voetbed hebben,maar die sloffen hebben geen goed voetbed

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:53

Qua schoenen ben ik altijd duur uit. Ik wil perse echt leer met goede zolen en goede steun voor mijn enkels. Ik draag voornamelijk kisten, heb eigenlijk alleen een setje birkenstocks slippers liggen omdat mijn ma dat perse wou. Maar kleding draag ik altijd gewoon basis. Voornamelijk de hema basis-shirts zelfs. Die zijn gewoon altijd te koop. Ik heb namelijk een hekel aan shoppen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:53

Snoevie schreef:
Focussed schreef:

nounou zeg,generaliseren..........ik heb het alleen maar van een ander hoor,en als je inderdaad ziet dat de meesten heel weinig steun geven,er zijn wel modellen bij die een stevig voetbed hebben,maar die sloffen hebben geen goed voetbed

Je generaliseert het toch? Je zegt: UGGS zijn slecht voor je voeten.
Maar dit is niet zo. Mijn moeder heeft ook een model met een schuimrubber zool, en zelfs op die loopt ze prima.
Ik merk ook geen verschil tussen de modellen met schuimrubber of gewone rubberen zolen trouwens. Ik heb 5 paar en allen lopen prima, loop ook absoluut niet naast mijn UGGs (vind dat echt verschrikkelijk ogen). Vnl de rip-off's (nagemaakte modellen) zijn slecht, omdat je hier wél naast gaat lopen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:56

je komt erg geirriteerd over,het gaat maar over schoenen hoor,je hoeft je niet zo aangesproken te voelen,sorry hoor als je het rot opvatte

maar de slof modellen,dus zonder hielversteviging,die geven helemaal geen steun

wbt het woord generaliseren :P dat word je meestal om de oren gesmeten in topics over buitenlanders/de islam/enz :P dus ik had zoiets van,schoenendiscriminatie,is het zo erg :p

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:25

DaanCats schreef:
ik heb nep uggs en ze lopen prima..
echte uggs zullen vast beter zijn etc. etc. maar dat laat mn portomennee niet toe..
en al liet die het toe, 200 euro voor schoenen no way!!

en die opmerking van " nep uggs om erbij te horen"
er zijn ook mensen die geen echte uggs van 200 euro kunnen betalen..

en nee ik val je niet aan, maar dit zeg ik om ook de andere kant te laten zien..

dat snap ik, maar nepuggs zijn sowieso ontzettend slecht voor je voeten... nog veel en veel slechter dan echte uggs

Dagmarr

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:21

Ik koop eigenlijk altijd merk.. qua kleding geef k liever wat meer uit en dat het goed zit dan dat ik goedkoop doe en het past niet helemaal zoals ik wil....
en ja met schoenen ook altijd merk.. k geef liever meer uit dat ik er langer mee doe dan dat ik elke maand nieuwe moet kopen.. dan ben je op een gegeven moment toch bijna evenveel kwijt ;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:24

Wilawander schreef:
MyHorseGirl schreef:
Ik draag absoluut geen nep-uggs. Ik weet niet, (en wil niemand hier mee beledigen) maar ik vind het gewoon, je wilt uggs hebben maar er geen 200/300 euro voor uitgeven dus maar nep uggs.. Sorry vind het een beetje goedkoop.. :o

edit: ik heb een paar vriendinnen met nep-uggs, maar als ik dan die kwaliteit zie dan is dat pas flut! Naast de zool lopen (zo dat is goed voor je voeten&rug..) en gewoon heel snel kapot! Ben ik toch heel erg blij dat ik nu een aantal paar uggs heb waarvan ik er 1 paar al dik 2 jaar heb en er nog netjes uitzien met nog een hele mooie zool eronder. ;)

Verder heb ik merkkleding, maar ook gewoon van H&M. Als het maar leuk zit en de kwaliteit goed te doen is! :)

Vindt dat best een beetje arrogant klinken eerlijk gezegd. ;) Niet iedereen kan zomaar dat geld ophoesten.

Sorry als ik zo overkom, niet mijn bedoeling, het is gewoon wat ik ervan vind. Natuurlijk is ook logisch dat niet iedereen dit kan en wil ophoesten voor een paar Uggs. Nou prima toch? Ieder zijn keus, dat ik het dan minder mooi vind dat mensen dan nep uggs gaan dragen is verder mijn mening. ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:43

Snoevie: Sorry kwam inderdaad een beetje stug over, was niet mijn bedoeling!

MyHorseGirl: Ik ben het wel enigzins met je eens.
Mijn vader roept altijd als hij dat soort mensen ziet:"Ze komen over als "Ik wil zo graag, maar ik kan het niet." "
Roept hij trouwens ook bij mensen met een oude, "goedkopere" (denk aan een gigantisch oude Swift waarvan je denkt: Zou die nog starten?) maar helemaal getunede auto.
Kan altijd wel om z'n opmerkingen lachen.

Ik zelf wilde absoluut geen rip-off UGGs. Ik wou gewoon heel graag de echte. Dus heb ik m'n kont eraf gewerkt en ben nu de bezitter van 5 paar. Ga deze winter weer 6e paar kopen :j

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:46

Ik draag waar ik me lekker in voel en wat ik kan betalen. Dat is dus geen merkkleding. :)
En de kleding die ik heb zit prima en ziet er ook prima uit.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:47

Ik heb Lacoste schoenen van €150.- die na een half jaar totaal versleten zijn (ja, ik ben er niet zo zuinig mee) & schoenen van €20.- die na dat halve jaar net zo versleten zijn.

Ik had twee G-star broeken mee naar Tsjechie, pittig prijzig.
Ik had twee Only broeken mee naar Tsjechie, stuk minder prijzig.

Alleen de Only broeken zijn levend mee terug gekomen, de G-star broeken heb ik terplekke weg kunnen gooien.

Ik koop dus gewoon lekker wat ik mooi vind en wat me goed zit (en dat is vrij weinig :Y) )

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 07:41

om even bi het voorbeeld UGGs te blijven
als ik al sheepskin boots ga kopen , dan koop ik wel echte en geen hyp rommel zoals UGGs
die zogezegd de echte zijn omdat de fabrikant zo slim is geweest een hoop a lijst beroemdheden de schoenen toe te sturen
om in de media te komen ....
voor de rest koop ik in ieder geval geen merken om het merk en als ik ergens een knockoff van heb kwam ik dus gewoon iets tegen wat ik leuk vond en er prijs/kwaliteit technisch goed uitzag

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:30

is het bewezen dat UGGs dan slecht voor je voeten zijn?
ik vind het ook wel een beetje raar dat als je het niet kan betalen dan maar neppen omdat je ze zo graag wilt hebben.
en de neppen UGGs zijn wel slecht voor je voeten en je rug
ik zie soms mensen lopen en die lopen er dan zo naast!

en Sonja_vR: ik heb mijn UGGs al 3 jaar en ze zijn nog helemaal mooi, en toen waren ze niet eens "in' maar ik had ze toen gekocht omdat ik ze mooi vond en lekker vond zitten heel stevig ik heb ook wel eens neppen gepast maar ik vond ze niet lekker zitten en lopen en ik vond ze wat lomp. maar ieder zijn eigen smaak en wat diegene graag wilt kopen :)
en ik heb ook nog nooit een reclame ofzo gezien van beroemdheden die die schoenen aan hadden..

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:32

Ik heb zelf ook zoiets geen "nep" merken
Als ik het niet kan betalen, jammer dan, dan heb ik ze niet.
Maar ik heb hele gulle ouders en dat scheelt denk ik wel. :o

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:34

ja ik ook,
maar iedereen zegt altijd ja rond de 300 euro maar mijn UGGs waren helemaal niet zo veel 170? dat is nog steeds veel maar minder dan dat iedereen zegt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:35

Ik draag eigenlijk vanalles. Heb aardig wat g-star broeken, gewoon omdat ik veel spijkerbroeken niet mooi vind en die van g-star wel. Verder vind ik ook dat ze redelijk snel kapot gaan, maar ik kan gewoon geen andere vinden die ik echt leuk vind.

Verder heb ik ook een paar Shabbies. Duur zijn ze ja, superlief dat m'n moeder ze voor me koopt, maar als je op zulke laarzen loopt zonder shabbies erop is dat ook niet erg. Zolang je er goed op loopt. Uggs vind ik toch een ander verhaal, omdat zoveel mensen scheef lopen op nepuggs en dat vind ik gewoon echt geen gezicht.

Ik heb echt wel wat merkkleding in m'n kast hangen, maar ook heel veel van H&M en Only. Zolang de kleding leuk is maakt het me niet zoveel uit waar ik het koop.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:39

focussed: geen probleem verder hoor! :)

wbt de uggs...........ik vind ze ook erg duur,maar draag ook graag de echte,ik heb er 2 paar van,en spaar voor mijn 3e paar

voor mijn pony heb ik bepaalde dingen ook graag een goed merk,omdat ik vind dat die beter zitten en langer meegaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:32

Nou, ik heb ze dan hoor. Van die neppe Uggs. Op straat wil ik er nog niet dood in gevonden worden maar wát een fantastische sloffen. En dat voor een tientje bij de Schoenenreus. Laat die winter maar komen, mijn voetjes verkleumen niet meer tijdens lange bankhangavonden 8-)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 12:11

Ik ben ook tegen nepmerken, ugg look a like niet, alle look a likes eigenlijk. Er waren al zo een soort schoenen voor deze op de markt kwamen.
geinspireerd is anders dan nep
Maar vanaf het moment dat er ugg opstaat en het is niet zo, dan denk ik wat moet je ermee?

Nep zoals die valse chanels, louboutins enz vaak in de criminaliteit geproduceerd :z . En dan is het toch echt willen maar niet kunnen. Koop dan een mooie tas van een gewoon goedkoop merk.
En nee niet omdat de tas zo mooi is, er bestaan altijd wel geinspireerde tassen die het naamplaatje er niet op hebben. Vind het beetje triest

Dreamable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 12:35

Ik koop helemaal geen Uggs (echt noch nep) want ik vind Uggs ugly :p

Maar qua jeans of gympen ben ik vaak toch wel van de merken ja. Shirtjes maken me niet zoveel uit, ben niet merkvast daarin o.i.d. Voor sporten koop ik soms ook shirtjes van de Bristol. Hoewel ik wel moet zeggen dat die na 5x wassen er al niet meer zo toonbaar uitzien (opdruk verwassen) terwijl m'n puma-shirts na veelvuldig wassen nog goed zitten.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:41

volgens mij heeft je persoonlijke smaak niets ermee te maken toch :P ik vind ze wel mooi,maar ook niet alle modellen overigens

maar ik koop van kleding ook lang niet altijd merk hoor,hangt er vanaf met wat

bv met jodhpurs heb ik graag ariat,want die zitten me een stuk fijner en gaan langer mee,maar ik heb bv wel weer goedkope ooteman chaps,van dat soepele gladde leer zegmaar.

jassen heb ik weer van kingsland,maar weer een rijbroek van ooteman

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 14:09

Mij maakt het absoluut niet uit.
Tuurlijk ik heb ook wel merk spullen, maar veel meer spullen zonder merkje.
Ik koop gewoon wat ik leuk vind, of nou een merkje op zit of niet.