Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kleinvosje schreef:Een maagband kan toch weer verwijderd worden? Wat ts heeft gehad, is volgens mijn onomkeerbaar!
rockwitch schreef:Ze hebben niet echt gezegd dit kan je wel en dit mag je absoluut niet, dat appelmoes dingetje was net zo groot als een danoontje.
De pap had ik een beetje zoeter gemaakt met zoetstof, want ik ga wel zo min mogelijk suiker eten, maar ja moet toch ergens mijn energie vandaan halen hahaha.
Mijn moeder is 50 kilo kwijt geraakt en inmiddels wel iets bijgekomen dus dat bewijst maar weer dat het geen wondermiddel is, en dat je dus je hele leven moet blijven werken om op gewicht te blijven.
rockwitch schreef:Nou als ik er 40 afkrijg zit ik op mijn goeie gewicht voor mijn lengte, maar goed ik moet natuurlijk even zien tot hoever het gaat.
Net heb ik voor het eerst zo'n dumping gehad, dat is dat je ineens jezelf ontzettend rot voelt, misselijk, draaierig, zweten, rillen. Gelukkig zakt dat snel weer, maar jeetje dat is echt vervelend zeg. Kan ik dus vaker krijgen, soms reageert je lijf na zo'n operatie dus op deze manier als je iets hebt gegeten wat het niet fijn vind, al had ik nu gewoon pap op, maar misschien heb ik wel iets teveel zoetstof erin gedaan.