Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanelle schreef:In het begin heeft ze me het flink moeilijk gemaakt op deze baan. Ik ben de Benjamin hier - scheel gemiddeld 15 jaar met de meeste anderen, de zowat enige die niet verder is gaan studeren na het middelbaar. Hoe moeilijk het begin ook was, ik heb volgehouden en stilaan begon het te beteren en zocht ze telkens een ander slachtoffer. Intussen -om een lang verhaal kort te maken en zo weinig mogelijk de 'achterbakse' uit te hangen- was het veel beter geworden (mag wel na 2,5 jaar
). Ik heb zelf ook een andere houding tegenover haar aangenomen; vriendelijk maar oppervlakkig, wil ze me meesleuren in roddels dan bedankt ik vriendelijk
. En toen zat ik plots een week thuis met mijn rug en moest ik zware medicatie pakken. Mijn bazin netjes uitgelegd dat ik met een cocktail van tramadol, dafalgan codeïne, spierontspanners en buscopan in mijn graat niet écht in staat zou zijn om te werken en zij wenste me veel beterschap. Ook toen ik terug kwam was alles heel goed hier, iedereen vriendelijk en bezorgd, ook zij. Tot ZIJ dan 'ziek' viel en de anderen eindelijk durfden te komen zeggen wat er allemaal was verteld. Zij had lopen verkondigen dat het compleet onmogelijk was dat ik die pijnstillers etc moest nemen, dat iemand op palliatieve zorgen zoveel nog niet moest inpakken en dat ik een dikke profiteur ben.
![]()
Sindsdien is de sfeer terug een béétje omgeslagenIk ben dit alles te weten gekomen een week geleden, vlak nadat zij ziek viel en dus nà ik al had toegezegd om te komen aanstaande zaterdag.
Dat, en alles wat er aan vooraf is gegaan, maakt dat de relatie niet zo goed is.
Edit: met alle andere collega's komen we onderling super overeen - ondanks het leeftijdsverschil!
Shanelle schreef:ze collega's eigenlijk niet wou uitnodigen maar dit toch maar gedaan heeft om cadeautjes te krijgen;
- cadeautjes (bloemen, planten, Bongo-boxen etc) eigenlijk écht niet welkom zijn en ze gewoon geld willen;
Cowboy55 schreef:ariegorn schreef:hmmm slechte humor heeft the bride,
als je gaat: spijkerbroek met wit bloesje en ballerina's
hebben jullie met het werk geld bij elkaar gelegd?
dit omwissellen in het kleinste muntgeld wat er is in een oude sok en geven maar, wie heeft er dan humor haha.
Te makkelijk. Plakband op een tafel plakken met de plakkant naar boven. Muntjes op het plakdeel leggen. Laagje plakband erover heen. Muntgeld is keurig 'geseald' 100 Euro in duppies wordt zo een sliert van 50+ meter......heel speels.....
Variantje: geld geven in de vorm van lege plastic statiegeldflessen....aan elkaar gemaakt met touw.....