Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nirvana_29 schreef:HarryM schreef:Zo even alles door gelezen. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden maar ik weet wel dat er kinderen van 8 zijn die wel heeeeel goed weten wat pilletjes zijn. Zo heeft mijn buurjongen epilepsie (of hoe je het schrijft) Maar die weet heet goed welk tablet hij op welke tijd moet in nemen. Als je dit aan de leiding van een kamp moet uitleggen heb je een dagtaak plus het risico dat het niet goed komt veel te groot is. Wel vind ik je reactie wel een beetje heftig. Omdat er hier 2 kanten aan het verhaal zitten en ik denk dat je nooit zult weten hoe het nou precies echt is gegaan
Als een kind dagelijks medicijnen neemt lijkt het me wel logisch dat hij precies weet wat hij moet hebben. Maar het is aan de leiding van het kamp om dat goed in de gaten te houden, dat is nou eenmaal hun taak. Op mijn werk zijn veel kinderen met medicijnen, het zou niet best zijn als dat niet goed zou komen. Dat horen wij als volwassen in de gaten te houden!
Asyaa schreef:@Nirvana_29
Een kind die al zo lang ie kan herinneren die medicijnen slikt weet veel beter wat en wanneer dan een leiding die je even in 5 minuten moet uitleggen hoe en wat.
MarcoBorsato schreef:_Chanel_ schreef:Mensen kunnen aan mij ook heroine geven en als ik het dan gebruik dan is de reden want ik heb het gekregen niet afdoende hoor. Je dochter heeft het zelf gedaan.
Dus jij vergelijkt jezelf qua denkniveau met een kind van 8? Goh... Dat vind ik nou interessant...
Blue_Eyes schreef:Wees nou even eerlijk. Kinderen zien het verschil gewoon niet zo goed als wij. Als jij een snoepje aangeboden kreeg van een vriendinnetje, op een kamp, toen je acht was. Zou je dan gezegd hebben 'zijn dat wel snoepjes, of zijn dat aspirientjes?' ? Of zou je die snoepjes dankbaar aangepakt hebben en op hebben gegeten, je totaal onbewust van de mogelijke gevolgen ervan?
Cayenne schreef:De vraag van [***] was op zich wel te begrijpen, alleen nogal ongelukkig geformuleerd.
Maar goed, dat kan iedereen gebeuren, toch?