Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:50

anneliesdj schreef:
Annettu_ schreef:
Vind het er niet uitzien helaas :o

Ik zie toch echt veel liever een goede mooie naturele lach.. Krijg net de H&M blad binnen en bijna elk model heeft een 'gat' int gebit.. Sommige vrouwen hebben het maar nu vindk het wel zo overdreven dat alle modellen het nu hebben.

Afbeelding

Die heeft niet alleen zo'n lelijke kier maar kan ook nog niet poseren!
Wat staat ze d'r spastisch bij zeg!

Komt door die spleet tussen der tanden, ze weet zich geen houding te geven ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:51

Konstantine

Re: Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:52

Ik vind haar sowieso niet mooi, ook niet als ze niet lacht...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:53

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:53

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:05

Tja smaken verschillen := ...
Ik vind het ook behoorlijk storend, ik had zelf verschrikkelijke scheve tanden en toch ben ik super blij dat ze nu recht staan door mijn beugel :)

Je kan niemand verplichten om een beugel te dragen hé, het kost ook veel geld en als model een beugel dragen, dan verkijk je je carrière volledig :) . Ik heb nog nergens een model met een beugel gezien :=

Die zogezegde schoonheidsidealen draaien met de wind mee, de ene keer zijn het dikke lippen, de andere keer een spleetje tussen de tanden... Volgende week is het cup 75H bijwijzevanspreken :+

(We zullen nooit mee zijn maar willen we dat :') )

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:20

ben ik nou zo'n gek dat ik daar totaal niet naar kijk? :+ Het is dat jullie het zeggen maar het was me nooit opgevallen, zal er eens op gaan letten.

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:57

Ik heb zelf een spleetje tussen mijn tanden, maar niet zo erg als dit model. Heb me er heel lang slecht over gevoeld, maar nu kan ik er mee leven. Gelukkig staan mijn tanden wel recht..

Ik vind het goed dat modellen nu niet 'perfect' hoeven te zijn, maar het is maar hoe je perfect bekijkt. Om het nog gekker te maken bestaan er in de VS nu zelfs beugels om je voortanden uit elkaar te trekken?!
Ik vind het in deze foto in ieder geval wel storend, heb niet eens deftig naar de kleren gekeken. :P

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:00

Jildau schreef:
Mensen die geen maat 34 hebben of niet een bepaalde lengte hebben mogen ook geen model worden

Zo zwartwit is de modewereld ook weer niet hoor :+
Zat mensen die met een grotere maat dan maat 34 model worden :)

Marinka90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 13:09

abeltje_xx schreef:
whaha ik heb em hier ook liggen * gaat meteen kijken*

ik vind het trouwens geen gezicht, zo heb je ook die reclame van maybelinne of max factor of rimmel of zoiets met dat blonde model met die spleet tussen haar tanden, en alleen daardoor vind ik dat ze echt een ( excuse my french) paardengebit heeft. ziet er echt niet uit

die reclame vind ik ook walgelijk ja :j ik dacht dat het iemand was die het als prijs gewonnen had ofzo dat ze dat mocht doen... :P opzich vind ik een spleetje niet erg maar als je op zon reclame zo moet lachen enzo leid dat de aandacht toch af..liever niet

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:24

eigenlijk is het ook wel de bedoeling van zo'n reclame bureau dat we der aan blijven denken en als we dan in de winkel lopen er ook aan denken het blijft iig wel hangen (ook al vind ik het nog steeds lelijk)

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:49

Valt mij ook altijd erg op. Vind het zonde hoor. Zeker als je model bent en
zo'n mooie kop hebt. dan zou ik daar zeker wat aan laten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 02:08

ik heb ook een spleet tussen de tanden en erger me dood eraan schaam me er zelf bijna voor. heb een maatje meer dan valt het voor mij gevoel gelukkig al wat minder op. maar die slanke dames valt voor mij meer op.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:53

ow ja vreselijk zon spleetje! ook als ik met iemand aan het praten ben die een spleetje heeft kan ik vaak alleen maar daar naar kijken.

kennen jullie die reclame van loreal paris? get de london look? dat meisje heeft ook een verschrikkelijke spleet echt geen gezicht terwijl ze maar 5 sec in beeld is. }>

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:54

dat model van de H&M kan ik me zo aan ergeren :o

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:01

melizz13 schreef:
dat model van de H&M kan ik me zo aan ergeren :o

Hier nog een :o Ik vind de kleding van H&M leuk, maar ik let nu eigenlijk alleen nog maar op dat spleetje :+

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:04

Zij is toch ook het hoodfmodel van H&M?
Vandaar dat ze in alle boekjes staat.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:06

s**t :( net 1500 euro uitgegeven aan een beugel terwijl het dus harstikke "in" is :+

Ik vind het ook niet mooi, ben er altijd onzeker door geweest maar nu staat alles weer mooi tegen elkaar aan.
Het heeft wat gekost maar dan heb je ook wat :D

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:12

Eva___ schreef:
Tja smaken verschillen := ...
Ik vind het ook behoorlijk storend, ik had zelf verschrikkelijke scheve tanden en toch ben ik super blij dat ze nu recht staan door mijn beugel :)

Je kan niemand verplichten om een beugel te dragen hé, het kost ook veel geld en als model een beugel dragen, dan verkijk je je carrière volledig :) . Ik heb nog nergens een model met een beugel gezien :=

Die zogezegde schoonheidsidealen draaien met de wind mee, de ene keer zijn het dikke lippen, de andere keer een spleetje tussen de tanden... Volgende week is het cup 75H bijwijzevanspreken :+

(We zullen nooit mee zijn maar willen we dat :') )

Onzin... Veel beginnende modellen hebben nog een beugel hoor! Maakt ook niet uit bij klusjes zoals Cosmogirl enzo, soms willen ze het dan juist.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:14

Heino schreef:
Jildau schreef:
Mensen die geen maat 34 hebben of niet een bepaalde lengte hebben mogen ook geen model worden

Zo zwartwit is de modewereld ook weer niet hoor :+
Zat mensen die met een grotere maat dan maat 34 model worden :)

Ook onzin. Ga maar is naar goede bureau's mailen. Heup 90 is eigenlijk vereist wil je een goede carierre hebben.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:16

Ik vind het bij Lara Stone erg mooi... Maar zij is sowieso prachtig <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:19

Afschuwelijk.

Citaat:
Afbeelding

29 januari, 14:27
Een spleetje tussen de tanden is erg trendy. Vrouwen laten sommige ingrepen zelfs ongedaan maken om meer op Georgia Jagger en Lara Stone te lijken.

Georgia Jagger, Lara Stone, Vanessa Paradise,… allemaal hebben ze het authentieke spleetje tussen de tanden. Vrouwen vinden die look zo sexy dat ze hun beugel aan de kant gooien en zelfs naar de tandarts stappen om te vragen of dat oude tandspleetje niet terug gecreëerd kan worden.

Volgens tandheeldeskundige Laura Torrado is er een duidelijke trend te bemerken. "Dit is een perfect voorbeeld van het beëindigen van een bestaand schoonheidsideaal. Nu willen mensen terug een natuurlijke glimlach. Imperfectie maakt mensen interessant en geeft een natuurlijke uitstraling en gevoel", aldus Torrado.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:19

nou ben ik ook eindelijk eens in :D
Heb ook een spleetje, en kon kiezen voor een beugel maar heb dat niet gedaan alles staat kaarsrecht alleen dat spleetje, maar vindt dat het bij mijzelf hoort heb het altijd gehad.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:09

Er is een nieuwe reclame van "Get the london look" met mascara.
Daar heeft ze dus geen overdreven lippen en dan stoor ik me totaal niet aan 't spleetje!

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:19

Dat model uit de H&M is toevallig een Nederlands model....Die overigens erg goed werk doet en hier meer mee verdient dan menig ander die hier 40 uur per week voor op kantoor moet zitten.
En over dat poseren, meestal is de fotograaf degene die aangeeft welke pose hij wil dus dat heeft lang niet alleen met het model te maken