Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaatje89 schreef:Nou als je dan geen hobby meer mag hebben, zou je jezelf dus ook op moeten sluiten in huis? Want stel je voor dat je een auto ongeluk krijgt, of met de fiets verkeerd valt.. Tja het kan allemaal
@Bermudaa, ze "beschuldigt" Barmat er min of meer van dat het het ongeluk haar eigen schuld was, maar dat ze dus ondertussen dat ze een uitkering krijgt wel zwart werkt... Dan leest ze toch iets wat er niet staat..
@Kiwiko, lekker bezig...
KiWiKo schreef:Ik heb een paar maanden geleden KiWiKo @ [LZP] Voorlopig hebben jullie geen last meer van mij!!!!
meegemaakt........ ondertussen kwam de belastingdienst openbaar verkopen en gingen mijn bedrijfven failliet......
IK krijg geen uitkering, ik MOET door........
en waarom kan ik het wel en de rest niet??? ik ben niet bijzonder hoor........ ik ben maar een gewoonj mens......
maar he....... ik krijg niks, dus ik moet wel....... als je moet dan doe je het ook
en dar ging deze KiWiKo @ [LZP] hoe een persbericht versturen aan vooraf..........
KiWiKo schreef:toot schreef:Met de grote kans om over 5 jaar vergaard thuis te zitten,,,
sja ik vind dit moeilijk , elk geval is anders..
lief gefeliciteerd![]()
![]()
maar NU heb ik geen inkomen, maar wel een hypotheek die betaald moet worden en een kind dat moet eten......... NOU???
doerakje schreef:Maar kiwiko klopt het wat er eerder gezegd werd dat je daar van te voren iets aan had kunnen doen door een verzekering af te sluiten?Heb er geen verstand van hoor dus ik vraag het even