Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KiWiKo schreef:precies Noah......... zij is hem niks verschuldigd.............. niks........
StalBerguil schreef:@Miska, ik ben het hier helemaal met je eens.
Echt ongelooflijk dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen en dan ook nog anderen recht in de ogen aan kunnen kijken. Zou iedereen zo gaan leven en doen zeg hahaha wat een zooi ...
lesilla schreef:Miracle_ schreef:Hoe weet je zo zeker dat ze het weet? Ik ben een jaar lang bedrogen en ik had niks door
Ik ook niet, was het maar zo
KiWiKo schreef:waarom moet je die vrouw pijn doen? waarom moet je haar droom haar huwelijk haar leven verwoesten??
nee dat is niet noodzakelijk, en ik vind dat die vrouw fijn moet blijven geloven in haar eigen veilige wereldje zonder dat daar een tornado dingen moet gaan verwoesten........
die vrouw is gelukkig met die man, en die vrouw weet het echt wel hoor.......... daar hebben wij vrouwen zintuigen voor......
Citaat:Foute vent hoor; zo achter een jong meisje aanjagen terwijl hij getrouwd is en alle emotionele chantage met het hondje en alles.
Hoop dat TS hem goed duidelijk kan maken haar met rust te laten...smeerlap!
(en anders wil ik het met liefde even voor haar doen!)
lesilla schreef:Miracle_ schreef:Hoe weet je zo zeker dat ze het weet? Ik ben een jaar lang bedrogen en ik had niks door
Ik ook niet, was het maar zo
KiWiKo schreef:waarom moet je die vrouw pijn doen? waarom moet je haar droom haar huwelijk haar leven verwoesten??
nee dat is niet noodzakelijk, en ik vind dat die vrouw fijn moet blijven geloven in haar eigen veilige wereldje zonder dat daar een tornado dingen moet gaan verwoesten........
die vrouw is gelukkig met die man, en die vrouw weet het echt wel hoor.......... daar hebben wij vrouwen zintuigen voor......
StalBerguil schreef:Citaat:Foute vent hoor; zo achter een jong meisje aanjagen terwijl hij getrouwd is en alle emotionele chantage met het hondje en alles.
Hoop dat TS hem goed duidelijk kan maken haar met rust te laten...smeerlap!
(en anders wil ik het met liefde even voor haar doen!)
Niet alleen de man maar TS net zo goed, zo jong was ze toch ook al weer niet aangezien ze heel goed weet wat ze fout heeft gedaan.
KiWiKo schreef:misschien erg beschermd opgevoed........ en daardoor die zintuigen niet ontwikkeld
marie83 schreef:Als alle vrouwen zodra ze erachter komen dat hun partner al bezet is, dit vertellen aan desbetreffende vrouw, zouden mannen er snel klaar mee zijn....
Jannepauli schreef:marie83 schreef:Als alle vrouwen zodra ze erachter komen dat hun partner al bezet is, dit vertellen aan desbetreffende vrouw, zouden mannen er snel klaar mee zijn....
Als alle vrouwen zodra ze er achter komen dat hun partner al bezet is, zich netjes terugtrekken en een vrije partner zouden zoeken, dan zouden dit soort dilemma's ook de wereld uit zijn!
NoaC schreef:KiWiKo schreef:misschien erg beschermd opgevoed........ en daardoor die zintuigen niet ontwikkeld
O, die gaat voor mij absoluut niet op.
Denk dat je gewoon mannen hebt die heel goed kunnen liegen. (of ik ben blijkbaar heel dom, en met mij de rest die het niet wist ook)