[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:36

nee ben ik niet mee eens......... TS is met ze omgegaan als stel........ en dat dient ze uiteindelijk ook te respecteren ondanks dat ze met manlief de koffer ingedoken is..........

ik vind het laag om dan omdat je je eigen ding niet kan doen de vrouw daarin te betrekken..........

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:37

KiWiKo schreef:
precies Noah......... zij is hem niks verschuldigd.............. niks........

Foute vent hoor; zo achter een jong meisje aanjagen terwijl hij getrouwd is en alle emotionele chantage met het hondje en alles.
Hoop dat TS hem goed duidelijk kan maken haar met rust te laten...smeerlap!
(en anders wil ik het met liefde even voor haar doen!)

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:37

Over het wel of niet vertellen aan D.
Ik heb mijn huidige vriend wel verteld over het effect wat een bepaald persoon op me gehad heeft.
Puur ook omdat ze op dat moment bij hetzelfde bedrijf werkten en ik niet wilde dat die bepaalde persoon onwaarheden tegen mn vriend zou gaan ophangen. Bij mij was er dus verder geen onwetende getrouwde vrouw in het spel, maar toch wilde ik meteen open kaart met mn vriend hebben.
Dit vond mn vriend juist erg fijn, en inderdaad samen sta je zo onwijs veel sterker.

het zou echt ontzettend zonde zijn als je door A misschien D zou verliezen. Daarnaast als je merkt dat je zoveel met A bezig bent, is het dan wel eerlijk om een relatie met D te hebben?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:38

StalBerguil schreef:
@Miska, ik ben het hier helemaal met je eens.

Echt ongelooflijk dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen en dan ook nog anderen recht in de ogen aan kunnen kijken. Zou iedereen zo gaan leven en doen zeg hahaha wat een zooi ...

Helaas lees je steeds meer en meer dingen zoals dit op leven zonder paard, de normloze samenleving spijtig genoeg...

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:39

@ KiWiKo

Droom?! :?
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar dat had TS dan eerder moeten bedenken voordat ze de keuze maakte om met die kerel in zee te gaan!!!
Ze wist immers dat hij getrouwd was en ze is net zo schuldig als die kerel.
Die vrouw heeft gewoon recht op de waarheid, want die wordt door iedereen hier genaaid.
Als die vrouw vervolgens kiest om bij die man te blijven nadat ze weet wat hij haar geflikt heeft is geheel aan haar, dat zegt uiteindelijk nog het meest over haar eigen gevoel van eigenwaarde, maar ze heeft recht op de waarheid!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:40

lesilla schreef:
Miracle_ schreef:
Hoe weet je zo zeker dat ze het weet? Ik ben een jaar lang bedrogen en ik had niks door :?

Ik ook niet, was het maar zo :)

Had iemand het me maar verteld, dan was ik wel eerder vertrokken, en had ik een jaar langer kunnen genieten van mijn leven!

KiWiKo schreef:
waarom moet je die vrouw pijn doen? waarom moet je haar droom haar huwelijk haar leven verwoesten??

nee dat is niet noodzakelijk, en ik vind dat die vrouw fijn moet blijven geloven in haar eigen veilige wereldje zonder dat daar een tornado dingen moet gaan verwoesten........

die vrouw is gelukkig met die man, en die vrouw weet het echt wel hoor.......... daar hebben wij vrouwen zintuigen voor......

Er nu achter komen of over 2 jaar?? Nu je leven weer oppakken, of nog 2 jaar met zo'n zak van een vent leven??
Ik snap dat "laten leven" standpunt echt niet :?
Alsof een vrouw bedriegen niet zo erg is, als haar wakker maken uit een droomhuwelijk?

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:40

Citaat:
Foute vent hoor; zo achter een jong meisje aanjagen terwijl hij getrouwd is en alle emotionele chantage met het hondje en alles.

Niet alleen de man maar TS net zo goed, zo jong was ze toch ook al weer niet aangezien ze heel goed weet wat ze fout heeft gedaan.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:42

En nu wil TS van haar verantwoording af door alles en iedereen te negeren en in het ongewisse achterlaten, maar de enige die ze moet benaderen is die vrouw, want dan sla je direct 2 vliegen in één klap!
Je bent open en eerlijk en die kerel laat je dan ook met rust, want dat is iets wat hij niet tof gaat vinden.
Daar is wat lef voor nodig, maar ik heb meer respect voor degene die dat wel doen dan degene die de leugen in stand houden!!!

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:43

AMEN

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:44

lesilla schreef:
Miracle_ schreef:
Hoe weet je zo zeker dat ze het weet? Ik ben een jaar lang bedrogen en ik had niks door :?

Ik ook niet, was het maar zo :)

Ik 2 jaar; echt niks doorgehad. Niemand niet; ook niet zijn vrienden die hij dagelijks zag.
Zelfs geen dingen waarvan je achteraf kunt zeggen dat het erop wees. Niks, noppes, nada!

StalBerguil

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:45

2 X Amen

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:45

KiWiKo schreef:
waarom moet je die vrouw pijn doen? waarom moet je haar droom haar huwelijk haar leven verwoesten??

nee dat is niet noodzakelijk, en ik vind dat die vrouw fijn moet blijven geloven in haar eigen veilige wereldje zonder dat daar een tornado dingen moet gaan verwoesten........

die vrouw is gelukkig met die man, en die vrouw weet het echt wel hoor.......... daar hebben wij vrouwen zintuigen voor......

ik ben ook ruim een half jaar bedrogen door mn ex en ja ik was gelukkig met hem en misschien zag ik t daardoor niet maar ben de dame ik kwestie zeer dankbaar dat ze de moed heeft gehad om het me vertellen zodra ze erachter kwam dat hij een vaste relatie had.

wat is er dan mis met mijn zintuigen?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:47

Eens met Miska :j

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:47

StalBerguil schreef:
Citaat:

Niet alleen de man maar TS net zo goed, zo jong was ze toch ook al weer niet aangezien ze heel goed weet wat ze fout heeft gedaan.

TS zeker ook fout. Maar meneer is de persoon die getrouwd is, niet TS.
Daarnaast vind ik zo'n oude man met een jong meisje die hij dan ook nog achteraf emotioneel zo probeert vast te zetten gewoon smerig!
Ovwer zijn vrouw vertellen heb ik geen mening; zie er de plussen en de minnen van.

Maar gaat er nu om hoe van die meneer af te komen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:48

misschien erg beschermd opgevoed........ en daardoor die zintuigen niet ontwikkeld :)

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:48

Als alle vrouwen zodra ze erachter komen dat hun partner al bezet is, dit vertellen aan desbetreffende vrouw, zouden mannen er snel klaar mee zijn....

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:50

KiWiKo schreef:
misschien erg beschermd opgevoed........ en daardoor die zintuigen niet ontwikkeld :)

O, die gaat voor mij absoluut niet op.
Denk dat je gewoon mannen hebt die heel goed kunnen liegen. (of ik ben blijkbaar heel dom, en met mij de rest die het niet wist ook)
Laatst bijgewerkt door NoaC op 09-07-10 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:50

zo beschermd ben ik niet opgevoed was dat maar zo maar dat terzijde

ga mee met hierboven

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:52

marie83 schreef:
Als alle vrouwen zodra ze erachter komen dat hun partner al bezet is, dit vertellen aan desbetreffende vrouw, zouden mannen er snel klaar mee zijn....

Als alle vrouwen zodra ze er achter komen dat hun partner al bezet is, zich netjes terugtrekken en een vrije partner zouden zoeken, dan zouden dit soort dilemma's ook de wereld uit zijn!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:53

Ik kwam er bij mijn ex pas achter dat hij het bij mij ook gedaan heeft, nadat ik het spelletje van hem doorhad toen ik die meid het heb verteld wat er gebeurde, want tijdens onze relatie in het begin (toen het nog niet mijn ex was) was ik al eens om een akkefietje kwaad geworden dat hij met een ander de hele middag was gaan paardrijden, omdat hij diegene dat nog had beloofd en met mij niks willen ondernemen, maar ik moest me niet aanstellen want het stelde niks voor en achteraf denk ik nu dat mijn sensoren wel goed waren, alleen ik geloofde hem op zijn woord en dat had ik nooit moeten doen!

Dus al met al weet nu iedereen wat voor bedriegende klootzak het is en wil hij mij nooit meer zien en dat vind ik niet erg, want ik kwam maar niet van hem af alleen dit heeft me goed wakker geschud en ik heb nu een man die compleet niet mijn type is waar ik 1e instantie voor zou gaan, maar ik kan me geen betere kerel bedenken!

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:54

Als alle vrouwen zodra ze er achter komen dat hun partner al bezet is, zich netjes terugtrekken en een vrije partner zouden zoeken, dan zouden dit soort dilemma's ook de wereld uit zijn!

Klopt en dan hebben mannen vrij spel..
Laatst bijgewerkt door marie83 op 09-07-10 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:54

@NoaC, zou jij het dan niet willen weten of keur je het goed als er zoiets in je relatie gebeurt. Of denk je wat niet weet wat niet deert.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:57

Jannepauli schreef:
marie83 schreef:

Ahh, dus je moet de mannen de kans ontnemen omdat ze anders vreemd gaan?
Volgens mij ligt de meeste verantwoording nog steeds bij de gene die een relatie heeft hoor. Mannen moeten niet vreemd gaan als ze een relatie hebben, of ze nou de kans hebben of niet.

De gene die ermee vreemd gaat heb ik ook geen goed woord voor over, maar om nou te stellen dat we ze gewoon geen kans moeten geven en dat het probleem oplost...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:59

NoaC schreef:
KiWiKo schreef:

O, die gaat voor mij absoluut niet op.
Denk dat je gewoon mannen hebt die heel goed kunnen liegen. (of ik ben blijkbaar heel dom, en met mij de rest die het niet wist ook)

jahoor.......... dat kunnen ze echt wel :) :) echt :)
en wij zijn niet dom, we weten het wel...... want er is dat stammetje......... alleen kiezen we er op dat moment voor om dat stemmetje te negeren.........

Jij hebt ook dat stemmetje gehad, jij hebt ook je twijfels gehad......... weet ik zeker :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:00

Ik vind dat iedereen die meewerkt om vreemdgaan tot stand te brengen verantwoordelijk.
Lekker egoïstisch om te denken dat alleen degene met de relatie schuld heeft...