nicole3939 schreef:Jeetje Marianne, lees net alles pas voor het eerst.
Wil je onwijs succes wensen met de verkoop van jullie flat.
Ik kan je geen nieuwe tips geven , alles wat mij te binnen schiet is al voorbij gekomen.
Ben er eigenlijk een beetjes stil van, je ziet het wel op het journaal etc, maar verder dan dat denk je er niet over, totdat ik jouw verhaal lees.
Laat de moed niet zakken, alles gaat nu vast rollen met de mooie nieuwe foto's en als ik iets voor je kan betekenen mijn pb staat altijd voor jou open.
We zijn blij dat we nu ff vakantie hebben om dingen op te pakken, maar net wat je zegt: je ziet het voorbij komen op tv.
Een bank die eigenlijk geen bank had mogen zijn conform laatste rapporten, mja, wie is aansprakelijk?
Met 2 hypotheken te betalen voor al bijna 2 jaar hebben wij geen cent meer over om een advocaat in de arm te nemen...
Woningmarkt ingestort, mede door verkiezingen, want wat gaat er gebeuren met de hypotheekrente-aftrek?
Duurt al maanden, zonder oplossing. Zonder regering die daar antwoord op gaat geven binnen korte termijn.
Geen mens die nu gaat kopen zonder duidelijkheid te hebben, erg logisch toch?
En daar zitten we dan. Wat nu te doen?
Ik moest iets doen. Dit dus.
Voor mijn gezin en onze Tom en wat we verder hebben.
Tot zover een goed resultaat.
We hopen dit positief af te kunnen sluiten, maar na 2 jaar zinkt de moed je wel in de schoenen....