Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:57

cato1 schreef:
Ja die heb ik gelezen.. als je 11 bent ben je wijs genoeg om te weten dat je niet zwanger kunt worden als je nog niet ongesteld bent geweest toch??

Dat kan dus wel.

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:01

Ik geloof dus echt niet dat deze vragen serieus bedoeld zijn. Tis natuurlijk erg 'spannend' als je met zo'n vraag in een blad komt, lang leve de aandachttrekkerij.

Deri

Re: Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 02:16

er zullen best kinderen zijn die op de leeftijd van 11/12 eraan denken en er nieuwsgierig naar zijn. Maar 9 van de 10 verhalen zijn verzonnen of aangedikt in die bladen.
Jammer genoeg worden ze wel geplaatst (meer kopers) maar ook meer kinderen die die bladen lezen op ideeen komen...

Als mijn dochter later zwanger thuis komt oeh dan zwaait er wat, ik schop haar dan eigenhandig naar de abortuskliniek.
Als ze volwassen genoeg is om een sex te hebben is ze ook volwassen genoeg voor de consequenties..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 02:50

Hihi toen ik 11 was vond ik zoenen stiekem wel lekker maar riep met mn vriendinnetjes altijd heel hard ieeeehh!! mee :o Maar aan meer moest ik echt niet denken :n Was ook gewoon pure nieuwschierigheid.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:50

Er was laatst iets over tienermoeders op tv. Was een meisje van 14 geloof ik die zwanger werd. Vriendje trok bij het meisje in huis en het kind daar ook. Toen vond de tweelingzus van het meisje dat ze te weinig aandacht kreeg dus die werd ook maar zwanger. Hup, daar vriendje en baby ook erbij in huis, waardoor de ouders ergens in huis op de grond moesten slapen...

Dit was dus echt gebeurd, want er waren dus ook interviews met die mensen te zien enzo in dat programma..

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:55

Mirjamsel schreef:
Er was laatst iets over tienermoeders op tv. Was een meisje van 14 geloof ik die zwanger werd. Vriendje trok bij het meisje in huis en het kind daar ook. Toen vond de tweelingzus van het meisje dat ze te weinig aandacht kreeg dus die werd ook maar zwanger. Hup, daar vriendje en baby ook erbij in huis, waardoor de ouders ergens in huis op de grond moesten slapen...

Dit was dus echt gebeurd, want er waren dus ook interviews met die mensen te zien enzo in dat programma..

wil er niet aan denken wat mijn moeder met me zou doen :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 15:54

Mirjamsel schreef:

'
Die heb ik ook gezien inderdaad! Toen heb ik mijn ogen uit mijn kassen gehuild omdat ik daarover na ging denken hoe een zwaar leven die kinderen jawel kinderen nu hebben. :(

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 15:56

Ja maar goed, dat hebben ze wel zelf veroorzaakt.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:18

kani_ejj schreef:
ja dat meen ik serieus.. sta er elke keer van te kijken

Geloof ik meteen.
Als ik zo van mijn oppaskids (9 en 11) hoor wat er zoal op slaapfeestjes gebeurd tegenwoordig :n

Roxynoalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:22

wtf ... oke

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:27

Wat bizar als het echt waar is!! Ik zie om me heen dan kinderen steeds vroeger rijp worden maar ik kan er echt niet met mijn gedachte bij dat een kind van elf al bewust over zwanger worden nadenkt. Waar gaat het heen met onze samenleving :n .

Ik snap die ouders ook niet zo eigenlijk. Je zal niet alles kunnen voorkomen maar het gaat niet de goede kant op als elf jarige al seks hebben.
Verder denk ik ook dat niet alles brieven de waarheid zijn. Ze zullen best brieven verzinnen om het blad te vullen. Het zou mijn keuze alleen niet zijn om een elf jarig meisje die zwanger wilt worden als voorbeeld te nemen..

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:32

Het buurjongetje van 2 huizen verder is 8. En heeft het tegen mijn buurmeisje van 3,5 al over sex en alles. }:0

lovehannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:44

Naar mijn weten is die column nep. En zijn al die dingen gewoon bedacht.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:46

ik vind het behoorlijk erg hoe makkelijk mensen denken over zwangerschap ;(

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:48

ik heb deze girlz ook thuis, absurd gewoon!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 22:44

Die brieven in de Girlz! zijn zeker niet nep ;) Misschien aangedikt, om sommige maar lang niet allemaal. Want wij hebben voor de lol eens een brief geschreven met een vraag over ongesteldheid. Die stond er toen wel degelijk in, en heb ook toen een brief terug gekregen met een heel uitgebreid antwoordt.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:50

jemig :=
ik moet er niet aan denken !

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:17

Barmat schreef:
Ik sta er ook iedere keer weer van te kijken als ik dit soort verhalen hoor/lees.... Tja... het ZAL best wel voorkomen dat er kinderen (want hoe noem je het anders) van 10 en 11 zijn die sex hebben......maar ik ken ze persoonlijk niet :n Ik heb neefjes in die leeftijd en die Nintendo-en en skaten en knutselen en zijn vooral bezig met hoe ze hun haar zo ruig mogelijk kunnen doen met gel en wax.... meiden zijn stom en zoenen is vies... laat staan sex (denk ik, dat laatste vertellen ze me niet). :+

Ik moet er niet aan dénken dat mijn kind later op d'r 11e zegt: kom mam, ik ga eens een kindje nemen.... dan zou ik écht vinden dat mijn opvoeding gefaald heeft..... en ik zou d'r eigenhandig naar een psych sturen om die rare praat uit d'r hoofd te halen.

Over die verhalen...Ik weet wel zéker dat die voor méér dan de helft verzonnen zijn, ik heb er zelfs bewijs voor gezien! Letterlijk! Zo had ik een Cosmopolitan NL én een Cosmopolitan UK gekocht met een tijdverschil van ongeveer 3 maanden er tussen. En in beide bladen stond min of meer hetzelfde artikel "sex-ervaringen waar je je voor schaamt" Het verhaal ging over een vrouw die haar appartement voor haar vriend stond te strippen/dansen op het midden van de dag, en ineens stond haar schoonmoeder in de kamer, onaangekondigd (ze had de huisdeursleutel). Zij stond daar dus poedelnaakt en met klaarblijkelijk een string boven dr hoofd zwaaiend te hupsen in de kamer......
PRECIES hetzelfde verhaal, maar dan van een Engels meisje uit een Engelse plaats, werd 3 maanden later verteld..... ja duhhhhhhhh... en dan moet ik dat geloven nog? Kijk, hoe groot is de kans dat iemand beide bladen koopt? Niet zo.... maar ik kocht ze toevallig en mijn geheugen liet me even niet in de steek. Maar dan val je als blad in mijn ogen even door de mand en niet te zuinig ook. :Y)

Dat betekend niet dat het verzonnen is ;) Het gebeurd vaker om een magazine te vullen dat edities vanuit UK of USA vertaald worden naar een Nederlandse versie, en dan worden de plaatsnamen ook ff veranderd ja, zodat het "herkenbaarder" is voor NLse vrouwen ;) Ga maar eens kijken naar een blad als Advanced Photoshop bijvoorbeeld, heel veel artikelen daaruit worden ook uit een versie uit de UK gehaald ;) Kost minder geld, marketing haha.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:30

Ik geloof er geen bal van hoor, zoals ik ben 16 en 6 maanden zwanger mijn ouders weten van niks.Zo staan er meer dingen die echt verzonnen zijn.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:36

Ik dacht altijd dat die verhalen nep waren..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:38

Waarom doen ze dan, mijn dochter wil dat echt niet lezen hoor, die heeft veel meer aan bv hoe vraag ik verkering of hoe maak ik het uit.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:42

Ik dacht dat ze 4 categorieën hadden toch? Sex, relaties, en iets met school ofzo en nog een?

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:51

Ik geloof dat niet allemaal hoor...
Soms denk ik er wel aan seks enzo.
Maar ik ben een geval appart ;)
Ben niet echt 11 in mijn hoofd/lichaam.
Kan ik niks aan doen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 00:52

Daissos4 schreef:
Kan ik niks aan doen.

Echt vreselijk! Ik vind dat als je 11 bent, je daar nog helemaal niet bezig mee moet zijn! :| Wij waren toen bezig met verkering :Y) en dat was al heeeeeeel wat!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 00:57

Daissos4 schreef:
Kan ik niks aan doen.

Waar basseer jij op dat jij geen 11 bent in je hoofd/lichaam? je bent het toch wel? Dus accepteer het en gedraag je er naar :D Ik keek ook wel eens blote lichamen in de Break Out! toendertijd maar dat was meer omdat het grappig is :+ Ik kreeg mijn eerste zoen pas toen ik bijna 15 was en ging verder toen ik bijna 16 was. Ik vind dat zelf al eigenlijk te jong :)

Net zo iets als "hou nou op met aan mijn hoofd zeuren, ik ben geen kind meer, ik ben al 12" en dat soort dingen die ik hoor uit mondjes van 12 jarige enzo :+ dan ben je dus wél een kind. Maar het is logisch dat je dat zegt, dat hoort bij de leeftijd :) je wilt op jonge leeftijd ouder zijn en als je ouder bent jonger zijn :D