cato1 schreef:Ja die heb ik gelezen.. als je 11 bent ben je wijs genoeg om te weten dat je niet zwanger kunt worden als je nog niet ongesteld bent geweest toch??
Dat kan dus wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjamsel schreef:Er was laatst iets over tienermoeders op tv. Was een meisje van 14 geloof ik die zwanger werd. Vriendje trok bij het meisje in huis en het kind daar ook. Toen vond de tweelingzus van het meisje dat ze te weinig aandacht kreeg dus die werd ook maar zwanger. Hup, daar vriendje en baby ook erbij in huis, waardoor de ouders ergens in huis op de grond moesten slapen...
Dit was dus echt gebeurd, want er waren dus ook interviews met die mensen te zien enzo in dat programma..
Mirjamsel schreef:Er was laatst iets over tienermoeders op tv. Was een meisje van 14 geloof ik die zwanger werd. Vriendje trok bij het meisje in huis en het kind daar ook. Toen vond de tweelingzus van het meisje dat ze te weinig aandacht kreeg dus die werd ook maar zwanger. Hup, daar vriendje en baby ook erbij in huis, waardoor de ouders ergens in huis op de grond moesten slapen...
Dit was dus echt gebeurd, want er waren dus ook interviews met die mensen te zien enzo in dat programma..
Barmat schreef:Ik sta er ook iedere keer weer van te kijken als ik dit soort verhalen hoor/lees.... Tja... het ZAL best wel voorkomen dat er kinderen (want hoe noem je het anders) van 10 en 11 zijn die sex hebben......maar ik ken ze persoonlijk nietIk heb neefjes in die leeftijd en die Nintendo-en en skaten en knutselen en zijn vooral bezig met hoe ze hun haar zo ruig mogelijk kunnen doen met gel en wax.... meiden zijn stom en zoenen is vies... laat staan sex (denk ik, dat laatste vertellen ze me niet).
![]()
Ik moet er niet aan dénken dat mijn kind later op d'r 11e zegt: kom mam, ik ga eens een kindje nemen.... dan zou ik écht vinden dat mijn opvoeding gefaald heeft..... en ik zou d'r eigenhandig naar een psych sturen om die rare praat uit d'r hoofd te halen.
Over die verhalen...Ik weet wel zéker dat die voor méér dan de helft verzonnen zijn, ik heb er zelfs bewijs voor gezien! Letterlijk! Zo had ik een Cosmopolitan NL én een Cosmopolitan UK gekocht met een tijdverschil van ongeveer 3 maanden er tussen. En in beide bladen stond min of meer hetzelfde artikel "sex-ervaringen waar je je voor schaamt" Het verhaal ging over een vrouw die haar appartement voor haar vriend stond te strippen/dansen op het midden van de dag, en ineens stond haar schoonmoeder in de kamer, onaangekondigd (ze had de huisdeursleutel). Zij stond daar dus poedelnaakt en met klaarblijkelijk een string boven dr hoofd zwaaiend te hupsen in de kamer......
PRECIES hetzelfde verhaal, maar dan van een Engels meisje uit een Engelse plaats, werd 3 maanden later verteld..... ja duhhhhhhhh... en dan moet ik dat geloven nog? Kijk, hoe groot is de kans dat iemand beide bladen koopt? Niet zo.... maar ik kocht ze toevallig en mijn geheugen liet me even niet in de steek. Maar dan val je als blad in mijn ogen even door de mand en niet te zuinig ook.
Daissos4 schreef:Ik geloof dat niet allemaal hoor...
Soms denk ik er wel aan seks enzo.
Maar ik ben een geval appart
Ben niet echt 11 in mijn hoofd/lichaam.
Kan ik niks aan doen.
Daissos4 schreef:Ik geloof dat niet allemaal hoor...
Soms denk ik er wel aan seks enzo.
Maar ik ben een geval appart
Ben niet echt 11 in mijn hoofd/lichaam.
Kan ik niks aan doen.