De vuvuzela: wat een kloteding!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:55

Marrjjollein schreef:
Ik vond ze eerst echt verschikkelijk, nu het zachter is is het al aardig beter, maar een leuk geluid vind ik het sowieso niet..

Inderdaad!

marjolein88

Re: De vuvuzela: wat een kloteding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:57

ik vind het ook een verschrikkelijk geluid! Hoor liever echt supporters geluid :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:59

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:28

Citaat:
De vuvuzela is niet meer weg te denken van het wereldkampioenschap voetbal dat momenteel in Zuid-Afrika plaatsvindt. Niet verwonderlijk is dan ook dat de lawaaierige toeter al een slachtoffer heeft geëist. De Zuid-Afrikaanse Yvonne Mayer liep een scheurtje in haar luchtpijp op.

De 29-jarige verzekeringsmakelaar uit Kaapstad kreeg het instrument cadeau op haar werk en wilde het uitproberen. Ze ging samen met een aantal vriendinnen naar de eerste wedstrijd van Bafana Bafana tegen Mexico en blies daar vrolijk op haar vuvuzela. Onderweg naar het stadion testte ze de toeter uit en voelde daarbij keelpijn opkomen.

"Ik dacht eerst dat ik een vliegje of zo had ingeslikt en dus bleef ik nadien de vuvuzela proberen. Toen de pijn de dag nadien nog erger geworden was, ben ik naar de dokter gegaan. Hij vertelde me dat ik bij de eerste poging waarschijnlijk een scheurtje in mijn luchtpijp had opgelopen en het alleen nog maar erger gemaakt had door te blijven blazen. Volgens hem heb ik verkeerd en te hard geblazen," zei Mayer tegen The Daily Mail.

Op last van dokter Scott Barker moest ze het rustig aan doen. "Ik mocht twee dagen niet eten of spreken. Tegen de tijd dat ik eindelijk wat soep en yoghurt kon eten, was ik uitgehongerd. Zijn grootste zorg was eigenlijk dat ik een infectie zou oplopen, hij verzekerde me wel dat het scheurtje zou genezen."

Barker gaf de rest van de wereld ook een advies mee. "Ik wil ook andere fans waarschuwen van niet te hard te blazen en gewoon hun lichaam te volgen. Het grootste risico is wel nog altijd de oren. Het beste advies dat ik kan geven, is oordopjes mee te nemen naar de wedstrijd."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/391212/1 ... tpijp.html

Nou ik hoop dat ze verboden worden vanwege gevaar voor de volksgezondheid. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:30

Het valt me nieteens meer op! Of de NOS heeft het zover weggefilterd dat het nu gewoon bijna stil is :')

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:33

Het viel mij ook bijna niet meer op. Tot mijn lieve buurjongetjes er allemaal 1 hadden en er nog bijzonder goed mee overweg konden. Ook de naaste buren hebben zo'n ding, maar die hebben ze eigenlijk niet nodig, ze maken zonder al genoeg herrie...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:33

Cayenne schreef:
Het valt me nieteens meer op! Of de NOS heeft het zover weggefilterd dat het nu gewoon bijna stil is :')

*\o/*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:37

Wat ik wel jammer vind, is dat je het publiek ook niet meer goed hoort juichen bij een doelpunt doordat het gefilterd wordt, dat vind ik juist altijd wel weer leuk :Y)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:40

Precies! Dat vinden wij ook zo jammer!

Ik mis het 'hup holland' van de oranjefans.... -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:43

Aranel schreef:
Wat ik wel jammer vind, is dat je het publiek ook niet meer goed hoort juichen bij een doelpunt doordat het gefilterd wordt, dat vind ik juist altijd wel weer leuk :Y)

Dat hoor je nu wel een stuk beter als een week geleden!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:45

Ik vind het inderdaad ook een hele verbetering! Heb nou nog vooral last van de buurtkinderen. ;)

Al moet ik zeggen dat het vandaag open dag bij de militaire vliegbasis Gilze Rijen was en dat geeft nog veel meer herrie. Goedemiddag met KGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, excuses er vliegen net 8 straaljagers over. :')

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:46

Cayenne schreef:

Dat dacht ik nu dus ook bij Engeland - Algerije. Hiervoor nog niet lijkt wel.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:49

Iris82 schreef:
Ik vind het inderdaad ook een hele verbetering! Heb nou nog vooral last van de buurtkinderen. ;)

Al moet ik zeggen dat het vandaag open dag bij de militaire vliegbasis Gilze Rijen was en dat geeft nog veel meer herrie. Goedemiddag met KGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, excuses er vliegen net 8 straaljagers over. :')

Er is toch ergens iets van Koen en Sander (?) ofzo, een vuvuzela stopper :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:50

xSaarSaar schreef:
Iris82 schreef:

Er is toch ergens iets van Koen en Sander (?) ofzo, een vuvuzela stopper :')

Shanna schreef:
Allemaal opzoek naar een vuvuzela-stopper!!

http://radioactive.blog.nl/radio-3fm/20 ... la-stopper

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:51

Ja die bedoel ik! :')