Delphi schreef:Mag ze wel zelf alle voedingen proberen en dan eventueel aanvullen met de sonde? Het is al wel heel goed dat ze al in een bedje ligt i.p.v. de couveuse. Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag. Dan kan het echte genieten pas echt beginnen (vond ik dan).
Vandaag is ze al een beetje uit haar dipje gelukkig. Haar suikerwaardes waren goed, en haar gewicht stabiel op 2060 gram, dus nu mocht ik idd eerst het flesje proberen en dan aanvullen met de sonde. Vier voedingen heeft ze op alleen fles gedaan
, een liet ze 5 cc over voor de sonde en vanochtend na het badje 20 cc uit de fles en 20 cc uit de sonde. De voeding van 13 uur heeft ze helemaal met de sonde gehad omdat ze een drukke ochtend had met het badje, hielprik, bilirubinetest en dan mag ze om 16 uur er wat langer uit dat ik kan kangoeroeën.
Ze mag naar huis als ze
- min 36 weken is
- min 2500 gram weegt
- goed zelfstandig en stabiel eet (en dat wordt het grootste probleem)
Ze dachten wel dat ze voor de zomervakantie (1 juli) thuis zou zijn, dus daar zou ik heel blij mee zijn natuurlijk!
Ik ga dinsdagochtend naar huis, dus dan ga ik ook wat prematurenpakjes kopen voor haar dat de ziekenhuissfeer er een beetje afgaat.