Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Wij hebben dit een aantal jaar (ca. 10 jaar nu) geleden hetzelfde meegemaakt op de camping waar ik toen werkte. Mijn vriendin heeft hetzelfde meegemaakt en gedaan als jij. Die is er nu nog niet overheen. Heeft heel veel indruk gemaakt. Helaas hadden wij in die tijd nog geen hek om het zwembad en was de kleine (3 jaar) ontsnapt aan haar ouders. Toen is het ook niemand opgevallen en was het al te laat. Nu zijn de regels veel scherper en staan er grote hekken waar kinderen niet in kunnen zonder ouders (klink zit hoog).
Meid, de tijd zal het bij je een plekje geven, maar vergeten zul je het nooit.... Heel veel sterkte!
Rock schreef:Mijn dochter van 3 is ook eens aan mijn aandacht ontsnapt in het zwembad. Zo zat ze naast me, zo was ze weg. Godzijdank heeft iemand haar meteen uit het wedstrijdbad gevist waar ze (weliswaar met zwemvleugeltjes, maar daar daar kunnen ze ook mee verdrinken) in was gesprongen.
Jolliegirl schreef:En ik ben weer thuis. Vond het erg lastig... kinderen in het zwembad.. duikende kinderen terwijl dat daar niet mag... en allerlei mensen die dan naar je toe komen en vragen hoe het met je gaat.
Mocht/moest maar lekker naar huis gaan om n uurtje of 8, en dit heb ik ook gedaan.
Morgen weer een dag... dus we zullen wel zien.
Heino schreef:Ik vind het echt fijn voor je dat je werk zo goed met de situatie om gaat.
Vervelend dat je lichamelijk nog steeds een beetje kwakkelt, maar reanimeren schijnt een enorme aanslag op je lichaam te zijn *aai*