Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cahill schreef:annastasia schreef:ik heb een krabbel gestuurd, wat denkt ze wel niet.......
Het geld had al lang op de rekening van de TS kunnen staan.
Dat kan binnen een uur gepiept zijn.
Weet je het zeker? Ik zie geen kabbel staan m.b.t. tot die praktijken van haar....
Irissje schreef:ik heb gezocht in het topic maar kan haar niet vinden hoor..
smokey17 schreef:Lisannev schreef:Ik heb nu met 2 bokkers zo'n slechte ervaringen gehad. Vanaf nu verzend ik helemaal niets meer. Bokkers/Mp mogen het voortaan op komen halen!
Ik ben hier echt zo helemaal klaar mee. Tnt gaat zo slecht met z'n spullen om en ik krijg hiervoor op mijn donder! Ik heb een telefoon netjes in een tnt doos opgestuurd. Krijgt de bokker hem met krassen! Vind het een beetje raar hoe dit kan gebeuren? Kan niet anders dan dat ze er ontzettend lomp mee zijn geweest, of dat het pakje open is geweest, ik weet er niks van.
Eerst nu maar eens een weekje naar de ardennen en dan zien we wel verder. Hoop dat je inderdaad je deken terugkrijgt!
Groetjes,
Misschien helpt het als je gewoon de spullen opstuurt... hoef je ook tnt de schuld niet te geven.....
En hier maar gillen dat je niet op de zwarte lijst wil omdat je alles zo braaf opstuurt, maar dat tnt het zoek maakt... jeah right..
oplichter
Cahill schreef:Vanuit je luie stoel is het toch veel gemakkelijke om je geld te verdienen?
Mijn handen jeuken ook verschrikkelijk om haar eens flink bij der oren te grijpen en te gaan sjoelen met haar..... Maar dat is niet aan mij, dat zijn de ouders .