Ik heb net even je hele topic doorgelezen! Helemaal TOP dat je deze stap hebt durven zetten. Het erkennen en er wat aan willen doen is al een hele stap de goede richting op! Je kunt trots zijn op je zelf. Succes meid, ik hoop dat je veel steunt ontvangt van alle vriendinnen om je heen.
als het echte vriendinnen zijn komt dat zeker wel goed Nogmaals Knap van je hoor!! met hoofdletter K
nestle
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-10 09:27
Oke , ik heb het gedaan heb me Beste vriendin ALLES verteld ! Ze pakte het nog bestgoed op ze had nog een briefje onder me kussen gelegt dat ze me steunt ten alle tijden en nog wat van die dingen
Maar omdat ik het bangste was dat zij het van iemand anders zou horen heb ik mijn probleem hier niet op bokt gezet maar nu ze het toch weet zet ik het hier neer
Ik heb een eetsoornis en switch heen en weer tussen anorexia en boulima , en daardoor is de band met me moeder ook niet meer wat het was dus daar gaan we ook aan werken dan !
Superknap meid, dat je het haar verteld hebt.. Het zal ontzettend moeilijk geweest zijn.. Maar nu weet je gelijk wat voor vriendin het voor je is.. Een echte!
Ik vind het super van je dat je de feiten onder ogen ziet, dat is ontzettend moeilijk als je een 'probleem' hebt.. en het aller moeilijkste is wel om er over te praten.. Sommigen kroppen het jaren op.. en komen er pas mee als het veel te laat is..
Jij bent nog jong, kunt alles nog opknappen en lekker verder gaan! super meid! En die band met je moeder komt echt wel weer terug.. Zo lang je veel met haar blijft praten, over wat je dwars zit, maar ook de leuke dingen.. Weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen!
Nou niets anders dan respect voor je en dat meen ik serieus. Nu heb je de mogelijkheid om er iets aan te doen en die kans pak je ook. Echt super. Op deze manier kan je wel de toekomst tenminste rooskleurig gaan inzien. Straks geen dagen meer dat je leven alleen maar om eten, of juist niet eten draait. Ik heb zelf ook een eetstoornis, maar dan van eetbuien. Ik ben nu 25 en deal er nog steeds mee. Heb inmiddels een maagband laten zetten en ben bijna 30 kg afgevallen. MAAR psychisch is het nog steeds niet goed, maar gelukkig ondersteund mijn band me daar wel in. Kijk vooruit en bedenk goed dat je straks gewoone en fijn leven kan gaan lijden. Goed, het zal moeilijk zijn, en zwaar zijn, maar zie altijd het lichtpuntje aan de einde van de tunnel en dan komt het allemaal goed.
super dat je vriendin het zo oppakte en dat jij opgelucht bent! Knap dat je het eruit hebt gegooid. En wat een goed teken dat je helemaal eerlijk was tegen die psych. zet m op!! Ik vind het supergoed dat je het gaat doen!
Gister weer even gebelt door ze dat ze ons door een een of ander iest heen halen om te kijken of je geen strafrechtelijk verleden heb of nog dingen heb staan waardoor je het land niet uit mag .
het is trouwens best frusterend om niet te weten waar je heen gaat op vakantie