hoe laat thuis komen na het stappen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:58

Polivy schreef:
Even vraagje algemeen: hoe laat gaan/gingen jullie dan allemaal je bed weer uit de volgende dag?

Als ik er rond een uur of 4/half 5 in lig ben ik om 10 uur wel weer uit bed. Kan iets later worden, maar 11 uur haal ik eigenlijk nooit.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:02

ik ging al uit toen ik 14 was naar de plaatselijke jeugddiscotheek en moest ik om half 1 thuis zijn. toen ik 15/16 was gaven mijn ouders me vrijspel. dus waarheen ik wil en tot hoelaat ik wil. Was maar goed, aangezien ik een feestbeest ben. Ik kom op het moment (ben 21) rond een uur of 6 thuis, ligt eraan waar ik heen ga. en rond 8 uur moet ik weer werken. (ja mensen kei leuk met paarden werken :D )
Ik woon in italie en ik wil nooit lang naar dezelfde discotheek dus ik rijd wel rond met de auto meestal een uur en soms langer.

Indd wel altijd met een groepje laten fietsen, lopen genoeg gekken rond..

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:06

Toen ik echt begon met uitgaan, gingen mijn vriendinnen allemaal al naar Rotterdam. Het heeft dan ook lang geduurd voordat ik een keertje mocht, aangezien we de eerste nachtbus om kwart voor drie of iets niet redden :+ en de eerstvolgende om om 10 voor 4 gaat. Meestal komen we dan altijd net te laat en wordt het die van 10 voor half 5. Dan ben ik 10 voor 5 thuis en lig ik kwart over 5/half 6 op bed. (Oke, heel vreemd ritueel misschien, maar ik ga dan altijd eerst thee drinken :+ )
Dit mag ik 1 keer in de maand.
Ik wordt overigens altijd voor half 10 wakker. Dan ga ik rond 11 uur naar mn paard, dan ben je even buiten en dan ben ik toch weer aardig wakker. (maar ik lig diezelfde avond dan wel rond 9 uur/half 10 op bed :P )

Verder mag ik ook nog uit in eigen woonplaats, maar dan moet ik rond 2 uur thuis zijn.
Mijn ouders zeggen dat wanneer ik 18 ben, zij niets meer te zeggen hebben en dat ik het allemaal zelf moet weten :P

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:08

kiwi1990 schreef:
heel erg herkenbaar :o

:D En wat vonden we onszelf toch zielig haha :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:10

_Jennifer_ schreef:
Toen ik echt begon met uitgaan, gingen mijn vriendinnen allemaal al naar Rotterdam. Het heeft dan ook lang geduurd voordat ik een keertje mocht, aangezien we de eerste nachtbus om kwart voor drie of iets niet redden :+ en de eerstvolgende om om 10 voor 4 gaat. Meestal komen we dan altijd net te laat en wordt het die van 10 voor half 5. Dan ben ik 10 voor 5 thuis en lig ik kwart over 5/half 6 op bed. (Oke, heel vreemd ritueel misschien, maar ik ga dan altijd eerst thee drinken :+ )
Dit mag ik 1 keer in de maand.
Ik wordt overigens altijd voor half 10 wakker. Dan ga ik rond 11 uur naar mn paard, dan ben je even buiten en dan ben ik toch weer aardig wakker. (maar ik lig diezelfde avond dan wel rond 9 uur/half 10 op bed :P )

Verder mag ik ook nog uit in eigen woonplaats, maar dan moet ik rond 2 uur thuis zijn.
Mijn ouders zeggen dat wanneer ik 18 ben, zij niets meer te zeggen hebben en dat ik het allemaal zelf moet weten :P

Drink je op zo een avond? Het is namelijk heel goed voor het slapengaan even het vochtreservoir weer op te laden na alcohol, slaap je beter van en heb je geen hoofdpijn de volgende dag. (komt door uitdroging) Slim ritueel. ;)

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:10

Sommige mensen komen gewoon heel 'vroeg' thuis. :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:12

Polivy schreef:
Even vraagje algemeen: hoe laat gaan/gingen jullie dan allemaal je bed weer uit de volgende dag?

Meestal ben ik vier uur/half vijf thuis, en dan om kwart voor negen op, werken van 10 tot 1 (samen met de baas, die soms ook wel eens te diep in het glaasje kijkt, best gezellig :D ) en dan om half twee thuis, broodje eten, rest van de middag pitten, en savonds ligt eraan, hoe mijn budget eruit ziet, meestal wordt het gewoon met een filmpje op de bank (zaterdag uit gaan is bij echt erg saai)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:13

MarjonTampon schreef:

Precies, om 8 uur dat is toch netjes! :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:13

MarjonTampon schreef:

Haha, heb je het laat gemaakt gister?
Nee hoor, was een uurtje of 7 thuis, eigenlijk best netjes :D

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:16

Hackie schreef:
MarjonTampon schreef:

Haha, heb je het laat gemaakt gister?
Nee hoor, was een uurtje of 7 thuis, eigenlijk best netjes :D

Kon zo weer bij het ontbijt aanschuiven :')

abc12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:17

Ben bijna 17 en later dan twee uur mag het niet worden, is helaas erg vroeg..
Er zit ook een voordeel aan: Je kan de volgende dag gewoon vroeg opstaan, meestal sta ik ook gewoon rond 8 uur op ;)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:18

Toen ik 16 was had ik geen tijd om thuis te komen. Mijn ouders vonden het belangrijker dat ik met iemand naar huis fietste dan dat ik stipt om 1 uur thuis was.

edit: wat betreft het opstaan de volgende dag. Voor mij errug moeizaam :D Toen en nog steeds. Maar ik moet minstens 8 uur slaap hebben wil ik er niet als een zombie bijlopen.. het liefst 9 uur eigenlijk. Als ik minder uren dan dat slaap dan ben ik niet in staat om ook maar iets te doen. Maar ik ben dan ook een geval apart wat dat betreft.

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:21

Ik 'mag' tot 3 uur, eigenlijk rijd de laatste trein om 3 uur :P Die daarna pas weer om 7 uur. Alles sluit ook rond half 3 dus dan is het ook klaar :P Mijn ouders vinden het idd ook belangrijker dat ik met anderen naar huis fiets ipv dat ik om 1 uur bijv thuis ben.

Als ik bij anderen ben kan het later worden, tot aan 6 uur ongeveer. Maar dat gebeurt niet zo vaak.
Laatst bijgewerkt door xKatjj op 23-03-10 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:21

michellee73 schreef:
Kon zo weer bij het ontbijt aanschuiven :')

Leuk is dat he, ik heb een keer gehad, dat ik had gedoucht, kleren aan, en toen door naar het werk
(Was op dat moment wel op een paardenstal, dus het was alleen voeren+uitmesten, geen ritten die dag)

Heerlijk om half 8 met de paardjes, daarna douchen, broodje en de rest van de dag hoor je me niet meer :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:23

Toen ik 16 was moest ik om 3 uur thuis zijn, en nu ik 19 ben is het mijn eigen verantwoordelijkheid. Ben ook wel eens om 7 uur 's ochtends thuisgekomen. Inmiddels stap ik (bijna) n ooit meer.

michellee73

Re: hoe laat thuis komen na het stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:24

Kan me dat echt niet voorstellen wat ik anders op een zaterdagavond zou moeten doen dan lekker feesten!! :)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:25

michellee73 schreef:
Kan me dat echt niet voorstellen wat ik anders op een zaterdagavond zou moeten doen dan lekker feesten!! :)

Precies, hier op dit eiland is er ook niet zoveel te doen, meestal zit ik op zaterdag avond dan weer wel thuis, omdat het dan bij ons gewoon dodelijk saai is. Vrijdagavond is echt topavond hier altijd, dan is iedereen er.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:25

michellee73 schreef:

Ik weet genoeg! :):)

Ben ook verhuisd, en heb hier geen vrienden, leuk stappen dan! ;) :+

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:26

ik ben 15 en ik mag meestal 2/3 uur naar huis (ouders halen en brengen om en om met vriendinnen) (platteland he :P ) als dat niet hoeft kom ik ook wel eens 4 uur thuis..
oud en nieuw en zulke gelegenheden mag ik zelf weten hoelaat ik thuis kom

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:27

Hackie schreef:
michellee73 schreef:

Precies, hier op dit eiland is er ook niet zoveel te doen, meestal zit ik op zaterdag avond dan weer wel thuis, omdat het dan bij ons gewoon dodelijk saai is. Vrijdagavond is echt topavond hier altijd, dan is iedereen er.

Hier eigenlijk vrijdag en zaterdag wel. Sommige doordeweeks ook wel, maar lang niet iedereen :)
Ligt ook echt aan waar je woont..

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:29

Toen ik nog 16 was moest ik altijd de de bus van 1 uur nemen. De disco ging om 9 uur open en er ging een bus om 1 uur terug en om half 3.. Na een paar maanden vergat ik soms de eerste bus dus dan moest ik wel de 2e nemen. Daarna mocht dat ook gewoon. Na me 18e mocht ik gewoon wanneer ik zelf wou dus dat werd dan altijd de bus van 4 uur uit de stad en was dan om 5 uur thuis..

Nu ga ik meestal rond 5/6 uur naar huis. ook altijd pas om half 1 in de stad (is ook maar 10 min fietsen ondertussen)

Ik ga meestal om 11 uur wel weer me bed uit en als ik moet werken om half 8 (kom dan ook gerust om 5 uur thuis) kan smiddags weer me bed induiken..

Maar geen idee wat tegenwoordig een goede tijd is. Vind dat het tegenwoordig toch al anders is. Dat kinderen van die leeftijd al veel langer gaan.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:29

tante_trien schreef:
michellee73 schreef:

Ik weet genoeg! :):)

Ben ook verhuisd, en heb hier geen vrienden, leuk stappen dan! ;) :+

Haha, nou ga je een keer mee? ik ben vrijdag weer in lelystad te vinden. :+
Dan leer je snel genoeg mensen kennen!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:31

ohhh wat ben ik toch vreselijk jaloers op sommigen mensen.. best veel mensen, eigenlijk! :o
Ik moet op mijn 16de gewoon om 12 uur al thuis zijn, en word dan ook altijd weer opgehaald door pappie.. en nog erger; vriendin van me woont één brug verder hier vandaan (5 à 10 minuten lopen), wil ik er nog heen om 20:00? Dan doet 'ie al moeilijk! Wil 'ie niet hebben hoor! Als 'ie het al toe laat belt 'ie 2 uur later alweer met; 'ik kom je ophalen'. :=

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:33

Cynn_x schreef:
ohhh wat ben ik toch vreselijk jaloers op sommigen mensen.. best veel mensen, eigenlijk! :o
Ik moet op mijn 16de gewoon om 12 uur al thuis zijn, en word dan ook altijd weer opgehaald door pappie.. en nog erger; vriendin van me woont één brug verder hier vandaan (5 à 10 minuten lopen), wil ik er nog heen om 20:00? Dan doet 'ie al moeilijk! Wil 'ie niet hebben hoor! Als 'ie het al toe laat belt 'ie 2 uur later alweer met; 'ik kom je ophalen'. :=

oke ik zou zo gek worden :D ik moet wel in een groepje fietsen, maar verder mag ik gewoon 2/3 uur thuis zijn :P soms 4 uur is maar net of het in de buurt is :D best wel lieve ouders heb ik dan kwa uitgaan :P ben ook AL 15

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:34

missRosanne schreef:
Haha, nou ga je een keer mee? ik ben vrijdag weer in lelystad te vinden. :+
Dan leer je snel genoeg mensen kennen!

Bokt meeting met uitgaan, best gezellig :D