Polivy schreef:Even vraagje algemeen: hoe laat gaan/gingen jullie dan allemaal je bed weer uit de volgende dag?
Als ik er rond een uur of 4/half 5 in lig ben ik om 10 uur wel weer uit bed. Kan iets later worden, maar 11 uur haal ik eigenlijk nooit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Jennifer_ schreef:Toen ik echt begon met uitgaan, gingen mijn vriendinnen allemaal al naar Rotterdam. Het heeft dan ook lang geduurd voordat ik een keertje mocht, aangezien we de eerste nachtbus om kwart voor drie of iets niet reddenen de eerstvolgende om om 10 voor 4 gaat. Meestal komen we dan altijd net te laat en wordt het die van 10 voor half 5. Dan ben ik 10 voor 5 thuis en lig ik kwart over 5/half 6 op bed. (Oke, heel vreemd ritueel misschien, maar ik ga dan altijd eerst thee drinken
)
Dit mag ik 1 keer in de maand.
Ik wordt overigens altijd voor half 10 wakker. Dan ga ik rond 11 uur naar mn paard, dan ben je even buiten en dan ben ik toch weer aardig wakker. (maar ik lig diezelfde avond dan wel rond 9 uur/half 10 op bed)
Verder mag ik ook nog uit in eigen woonplaats, maar dan moet ik rond 2 uur thuis zijn.
Mijn ouders zeggen dat wanneer ik 18 ben, zij niets meer te zeggen hebben en dat ik het allemaal zelf moet weten
Polivy schreef:Even vraagje algemeen: hoe laat gaan/gingen jullie dan allemaal je bed weer uit de volgende dag?
michellee73 schreef:Kon zo weer bij het ontbijt aanschuiven
michellee73 schreef:Kan me dat echt niet voorstellen wat ik anders op een zaterdagavond zou moeten doen dan lekker feesten!!
Hackie schreef:michellee73 schreef:Kan me dat echt niet voorstellen wat ik anders op een zaterdagavond zou moeten doen dan lekker feesten!!
Precies, hier op dit eiland is er ook niet zoveel te doen, meestal zit ik op zaterdag avond dan weer wel thuis, omdat het dan bij ons gewoon dodelijk saai is. Vrijdagavond is echt topavond hier altijd, dan is iedereen er.
tante_trien schreef:michellee73 schreef:Kan me dat echt niet voorstellen wat ik anders op een zaterdagavond zou moeten doen dan lekker feesten!!
Ik weet genoeg!![]()
Ben ook verhuisd, en heb hier geen vrienden, leuk stappen dan!![]()
![]()
Cynn_x schreef:ohhh wat ben ik toch vreselijk jaloers op sommigen mensen.. best veel mensen, eigenlijk!![]()
Ik moet op mijn 16de gewoon om 12 uur al thuis zijn, en word dan ook altijd weer opgehaald door pappie.. en nog erger; vriendin van me woont één brug verder hier vandaan (5 à 10 minuten lopen), wil ik er nog heen om 20:00? Dan doet 'ie al moeilijk! Wil 'ie niet hebben hoor! Als 'ie het al toe laat belt 'ie 2 uur later alweer met; 'ik kom je ophalen'.