NEE..Niet mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:03

ow das erg ja!
t enige dat je kunt doen is vrees ik wel alles kort... ik heb zelf een half jaar geleden mn dreadlocks afgeknipt en had ook wat redelijk korte stukken waar ik de dread bovenaan echt niet losser kreeg. heb uiteindelijk ook mijn haar gewoon maar kort gedaan en nu ben ik het zo opnieuw aan het laten groeien...

Dszjj

Re: NEE..Niet mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:15

aaaaaaaaaaaaaaaahh Arme TS!
Jammer dat het geen nachtmerrie was!

moet zelf helaas bekennen dat ik ook kappertje heb gespeeld toen ik 6 was! & jaaaaa mn moeder heeft duidelijk gezegd dat ik geen kappertje mocht spelen!
Op mn 4de bij mezelf een pony geknipt en toen ik 6 was toen was mn zusje de sjaak :P

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:20

wat erg!!! ...

Ik lees het net. Ik zou niet weten wat ik zou doen..
Ppppfff.. En dan te bedenken dat ik aankomend weekend mijn neefje van 9 op visite krijg.
Ik ga dus echt niks zeggen over knippen of wat dan ook..

Ik weet nog wel dat toen ik een jaar of 8/9 was ik mijn haren tot bijna aan de kont had..
en mijn vader is toen 2 middagen en avonden bezig geweest om er vlechtjes in te maken (die kleintjes)

toen ik 5 dagen later op visite was bij mijn oma had ik genoeg van die vlechtjes en vroeg ik aan mijn oma: ''oma ik wil ze eruit hoe moet ik dat doen??''

Toen zij mijn oma: ''moet je het elastiekje doorknippen''

en ik verstond dus: moet je BOVEN het elastiekje knippen..
Toen mijn ouders mij de volgende dag kwamen ophalen schroken ze zich wezenloos..
En 's avonds had ik een boblijn ..

En toen kreeg ik ook nog te horen hier op straat: ''mama die jongen lijkt op een meisje''
Zinsdien vind ik het super eng om mijn haren eventueel kort te laten knippen :+
Zelfs na dik 12 jaar ...

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:52

Omg, als ik zo hoor hoe jij je kapsel omschrijft dan doet het me denken aan het kapsel van New Kids.
Wat vreselijk! Oh wat een nachtmerrie. Arme meid! Snel naar de kapper (helemaal kort) en een hip kleurtje erin?)

Tja wat moet je dan, al alles ineens weg is! Sterkte! En huil maar! Het is toch een deel van jezelf dat je hebt verloren!

Wat een etter ook zeg, zo iets doe je toch niet.

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:00

Oh wat erg :oo
Hoop dat je kapper er toch nog wat van kan maken.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:02

Wat erg :oo Is misschien een wave oid ook niet mogelijk?
Hopelijk kan de kapper het nog voor je oplossen. Een goede kapper kan met goede extensions tegenwoordig hele mooie kapsels maken in precies dezelfde haarkleur!

Ik leef met je mee :(:)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:03

Jeetje, de mensen die reageren met:
'Er zijn ziektes waar je al je haar kwijt raakt' of 'Je vinger kwijt raken is erger'..
Relativeer.. Dan kan je ook gaan zeggen in een topic over een paard dan moest worden ingeslapen:
'Wat in Haiti is gebeurd is veel erger, stel je niet aan'.

TS kan ook wel bedenken dat er ergere dingen zijn in de wereld, neemt niet weg dat het heeeeeeeeeeeeeeel erg poedersuiker is. En ik zou ook knetterhard gaan zitten janken.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:04

Angelita, je zegt het zelf 'ik snap niet dat mensen daar een probleem van maken'. Dat noem in idd geen inlevingsvermogen. Nogmaals, dat jij het minder erg vindt dan ts dan is dat zo, maar dat wil niet zeggen dat het dan maar niet erg is ;).

Ik snap nooit zo goed waarom er altijd een (flink) weerwoord moet zijn van andere als ts gewoon even haar verhaal kwijt wilt en steun wilt. Ze zit nu echt niet te wachten op mensen die zeggen 'het is maar haar', wordt dat dan gewoon niet gesnapt?

Zal wel aan mij liggen :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:05

BounceBabe schreef:
Omg, als ik zo hoor hoe jij je kapsel omschrijft dan doet het me denken aan het kapsel van New Kids.
Wat vreselijk! Oh wat een nachtmerrie. Arme meid! Snel naar de kapper (helemaal kort) en een hip kleurtje erin?)

Tja wat moet je dan, al alles ineens weg is! Sterkte! En huil maar! Het is toch een deel van jezelf dat je hebt verloren!

Wat een etter ook zeg, zo iets doe je toch niet.

Nou zeg, het is een kind van 6, dat doet hij echt niet expres. Het kind wilde alleen maar helpen. Op die leeftijd kan je niet van zo'n jochie verwachten dat hij alle consequenties van zijn daden inziet. Heb eigenlijk wel een beetje medelijden met hem; wilde hij een keer iets goeds doen, is iedereen boos/verdrietig. Hij snapt dat niet zo goed denk ik. :=

TS; wat erg van je haar! Ik snap dat je er erg mee zit, je haar is toch wel een groot deel van je uiterlijk! Gelukkig dat je zoveel petjes/hoeden hebt, dat is ook helemaal niet raar met dit mooie weer! Zou nog wel even langs de kapper gaan, ik denk dat ze er nog wel wat van kunnen maken!

Overigens ben ik stiekem wel een beetje benieuwd hoe het eruit ziet, al is het alleen maar om een goede inschatting te kunnen maken van de ramp.

Sterkte!

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:06

Oeehhhh als mijn neefje dat had gedaan... tis uit liefde zullen we maar zeggen, maar leuk is het niet...

TS ik hoop dat de kapper er nog iets hips van kan maken.

En ben het helemaal met Mloes eens. Het is idd in deze situatie heel naar. Er zijn naardere dingen, maar dit is ook naar. Anders hoeven we allemaal denk ik geen topics meer te openen.

TS ben je al naar de kapper geweest?? Hoe is het nu?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:07

Je kapsel is een van de dingen die bij je hoort hoor. Natuurlijk het groeit aan maar het is ook bekend dat het haar als het eenmaal kort is geknipt maar heel moeilijk weer op de oude lengte te krijgen is. Ik had vroeger haar tot op mijn broeksboord maar nu krijg ik het niet eens meer tot op mijn bh bandje.

Een kapsel is iets waarmee je je indentificeerd. Je kijkt er elke dag naar in de spiegel je bent het gewend! En als je het dan zelf afknipt dan weet je dat er iets te gebeuren staat maar nu heeft ze zich er niet eens op voor kunnen bereiden. Ik weet niet wat ik had gedaan in TS haar situatie... ik denk dat ik nooit meer het huis was uit gegaan!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 19:07

hoe het was een tijd geleden :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3DIVECO-1.jpg

en nu:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J6EZCYVA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XGCFPX36-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJNAAJKY-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KGY6LPXC-1.jpg

Ik krijg de kale plekjes niet helemaal goed op de foto
maar dat vind ik ook weer niet zo erg want het is gewoon beschamend
Ze zitten in ieder geval achter op de zijkant van mijn hoofd dus denk dat ik er wel wat haar op kan frummilen
Wederom laat ik ze niet te lang staan
zet bijna nooit foto's op inet en wil ze hier liever niet laten staan

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd zoiets had van pfff het is maar haar
Ik heb vroeger dan ook de gekste dingen gedaan met mijn haar (waaronder ooit afgeschoren) maar daar heb ik altijd voor gekozen
Maar nu het zo gebeurt moet ik wel even heel erg slikken
Laatst bijgewerkt door Nadia op 23-03-10 10:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:09

|( |( :(:)

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:09

Is het misschien nog net lang genoeg om er extensions aan te bevestigen?

Ik zou ook echt zooo verdrietig zijn, pfff!

Maar thank god groeit haar weer aan!!!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:10

Ow god.....

Dat is ondanks je verhalen erger als ik dacht...

Sterkte ermee!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:10

Wat een ravage :oo , maar ik denk dat een goede kapper hier een heel mooi, hip kort kapsel van kan maken :(:)
Laatst bijgewerkt door Yinka op 22-03-10 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:11

_-:( ohhhhhh wat erg, ik had dit topic gelezen maar dacht dat het heel anders eruit zou zien.
omdat jij zei: plukken.
maar dit is echt erg.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:12

Oh wat erg :oo !

Heel veel sterkte zeg!

Edit: Heb je foto's gezien en denk eerlijk gezegt wel dat ze er wat moois van kunnen maken! Weet het eigenlijk wel zeker :j !
Laatst bijgewerkt door ShauniBef op 22-03-10 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Ojee dat is wel een heeeel stuk..

'gelukkig' kun je er vast wel iets mee.. een lange bob o.i.d en dan zo dat het over je kale plekjes valt..

Ik las ooit iets over biotine o.i.d, dat je haar dan iets sneller groeit maar ik weet niet of het waar is.

Annetje

Het is uiteraard heel erg schrikken, maar ik kan me voorstellen dat het ventje dacht je gewoon te helpen.

Als ik je foto's zo zie, denk ik dat daar nog best een leuk kapsel van te maken is. Het zou wel kort worden en met heeel veel laagjes zodat het zo min mogelijk opvalt. ik vind het er niet heel erg uitzien, eerder alsof je je laagjes-kapsel niet goed gekamt hebt :Y)
Gelukkig groeit haar wel weer aan, zijn petjes heel erg mooi en stoer en heb je ook geweldig mooie hoeden. Oh en je hoeft nu minder shampoo te gebruiken, je haren doorborstelen gaat makkelijker en je hoeft niet meer te twijfelen of je het af gaat knippen of niet.

Sterkte ermee in elk geval.

zap

Jeej, wat een ravage. Maar ik denk zomaar dat de kapper er nog wel iets mee kan hoor :) (positief blijven)

Ik moet stiekem wel lachen om je gezicht hoor, je kijkt er echt niet blij bij

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:15

Ben ik nou de enige die het nog wel mee vind vallen? De kapper kan hier echt nog wel wat mee hoor! En als de kale plekjes nu al niet goed zichtbaar zijn, kan je ze blijkbaar goed verbergen :) Wordt gewoon een iets korter kapseltje! Kan ook érg leuk zijn :j

astridelise

Buikpijn krijg ik hiervan! Maar ik denk dat de kapper er nog heel wat van kan maken. Het zal een kort koppie worden, maar ik denk dat jou dat wel zal staan.
Sterkte en ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Jinte

Jeetje, wat erg! Ik had dit topic vanochtend al snel gelezen, maar nu ik die foto's erbij zie.. Ik zou laaiend zijn! Het duurt zo lang om je haar lang te laten groeien, en dan is het gewoon in 1 keer weg.. Sterkte, ik snap dat je hier niet vrolijk van wordt! :(:)

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 19:18