BounceBabe schreef:Omg, als ik zo hoor hoe jij je kapsel omschrijft dan doet het me denken aan het kapsel van New Kids.
Wat vreselijk! Oh wat een nachtmerrie. Arme meid! Snel naar de kapper (helemaal kort) en een hip kleurtje erin?)
Tja wat moet je dan, al alles ineens weg is! Sterkte! En huil maar! Het is toch een deel van jezelf dat je hebt verloren!
Wat een etter ook zeg, zo iets doe je toch niet.
Nou zeg, het is een kind van 6, dat doet hij echt niet expres. Het kind wilde alleen maar helpen. Op die leeftijd kan je niet van zo'n jochie verwachten dat hij alle consequenties van zijn daden inziet. Heb eigenlijk wel een beetje medelijden met hem; wilde hij een keer iets goeds doen, is iedereen boos/verdrietig. Hij snapt dat niet zo goed denk ik. 
TS; wat erg van je haar! Ik snap dat je er erg mee zit, je haar is toch wel een groot deel van je uiterlijk! Gelukkig dat je zoveel petjes/hoeden hebt, dat is ook helemaal niet raar met dit mooie weer! Zou nog wel even langs de kapper gaan, ik denk dat ze er nog wel wat van kunnen maken!
Overigens ben ik stiekem wel een beetje benieuwd hoe het eruit ziet, al is het alleen maar om een goede inschatting te kunnen maken van de ramp.
Sterkte!