Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FloortjeS schreef:Ik blijf me op Bokt steeds weer verbazen wat mensen allemaal (privezaken) op een forum plaatsen.
Persoonlijk zou ik nooit dit soort berichten plaatsen. Ligt het aan mij of is internet echt een tweede wereld waar mensen in leven?
Ik heb aan mijn echte leven genoeg. En berichten zoals die van de TS zal ik zelf nooit wereldkundig maken.
Ik ben en blijf verbaasd hier op Bokt.
FloortjeS schreef:Ik blijf me op Bokt steeds weer verbazen wat mensen allemaal (privezaken) op een forum plaatsen.
Persoonlijk zou ik nooit dit soort berichten plaatsen. Ligt het aan mij of is internet echt een tweede wereld waar mensen in leven?
Ik heb aan mijn echte leven genoeg. En berichten zoals die van de TS zal ik zelf nooit wereldkundig maken.
Majo schreef:FloortjeS schreef:Ik blijf me op Bokt steeds weer verbazen wat mensen allemaal (privezaken) op een forum plaatsen.
Wat doe je zelf dan op Internet? Das gevaarlijk hoor! Mensen kunnen jou namelijk via je IP adres makkelijk achterhalen. Snel wegwezen voordat de boze monsters je privé leven ontdekken!